Gå til innhold

Skyggestreker på billigtester

Anbefalte innlegg

Jeg har testet i et par dager og fikk plutselig en skyggestrek etter tiden på en billigstrimmel. Idag tok jeg en ny og jeg syns jeg ser en supersvak strek. Vanskelig å se på bilde, men kan noen se noe som helst? En antydning. Føler jeg på å bli sprø her jeg sitter...

magcad.jpg

Anonymous poster hash: 021e1...740

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144263194-skyggestreker-p%C3%A5-billigtester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har testet i et par dager og fikk plutselig en skyggestrek etter tiden på en billigstrimmel. Idag tok jeg en ny og jeg syns jeg ser en supersvak strek. Vanskelig å se på bilde, men kan noen se noe som helst? En antydning. Føler jeg på å bli sprø her jeg sitter...

magcad.jpg

Denne testen er forresten tatt bilde av innen fristen.

Jeg ser også en strek :) Er bare å vente og se et par dager. Fikk riktignok slik en gang jeg ikke var gravid (litt sterkere enn din). Hvis de viser litt sterkere om et par dager ville jeg tatt en kontrollsjekk med en digitaltest for sikkerhetsskyld :) Et lite forsiktig gratulerer fortjener du!

PS: Jeg fikk samme strek nå siste gang, og da viste det seg at jeg var gravid. Vær forberedt på at det kan slå begge veier :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...