Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #26 Skrevet 24. februar 2016 Høy standard? I et nytt hus med høy standard forventer jeg vannbåren varme i hele huset, alle toaletter er vegghengte og at materialvalg er hakket bedre enn her. Kjøkkenet virker allerede gammeldags, hvit høyglans hadde sin topp for 5 år siden og er på vei ut. Dessuten liker jeg ikke åpen kjøkkenløsning, men det er en smaksak. Anonymous poster hash: 2b3aa...614
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #27 Skrevet 24. februar 2016 Det er noe som jeg bet merke i, det er 2 baderoms løsninger med dusj men ingen badekar. Sett på hvor stor den er hadde jeg forventet et badekar. Anonymous poster hash: 57ef8...a11
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #28 Skrevet 24. februar 2016 Kjedelig ferdighus. Simpleste av det simple i materialvalg. Lite sjarm, moderne på sin måte, men ikke kult. Anonymous poster hash: a701c...6a1
Miamimom Skrevet 24. februar 2016 #29 Skrevet 24. februar 2016 Det ser ut som et billig ferdighus,med billige og kjedelige fliser, kjøkken o.l - og det er skråtak. Det er misvisende å kalle dette høy standard. Liten, flat tomt, alt for tett på naboer som har fritt innsyn. Jeg hadde ikke sett to ganger på det.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #30 Skrevet 24. februar 2016 Jeg tror dette er ett hus du og mannen kan ha en god stund. Hvis dere får barn er det veldig greit med soverom i sammenheng med voksensoverommet så det syntes jeg så praktisk ut. Jeg vet ikke om jeg ville ha valgt dette med to litt store barn. Da må en akseptere å ligge i andre etg mens de andre ligger nede og det er ikke så greit når de er små. Ellers er det jo greit med egen loftstue slik at mannen kan se på fotballkampen når du ser på Greys ! ;-) Var også fint at man kan gå rett ut på platting og at utgangen der er i nærheten av kjøkkenet. Ja, huset er kjedelig og er bygget for å passe mange. Men med litt personifisering i hage og kjøkken kan det bli bra. Anonymous poster hash: 52a7a...da2
Kjerringa med agurken Skrevet 24. februar 2016 #31 Skrevet 24. februar 2016 Fint hus, men et par minuser. - Lite kjøkken med lite benkeplass - her er det absolutt ikke "påkostet". Det samme gjelder også flisene - ser ikke påkostet ut, men så lenge det er funksjonelt går det vel helt fint. - Rar løsning i forhold til soverom - 2 i hver etasje er ikke bra med tanke på brann. Får man småføtter i hus så bør man ligge i samme etasje som barna- ikke dele opp familien i 2 etasjer. - Hekk eller gjerder må være et "must" såfremt dere ikke ønsker at alle skal se rett inn til dere til enhver tid. - Enkelgarasje - hvis dere begge jobber blir det nok surmuling fra den som må skrape is hver morgen. - Dere må male huset utvendig med en gang til våren. - Vindu altfor høyt på veggen på badet. Hvis en unge låser seg inne så vil man heller ikke kunne komme seg ut av vinduet - eller hvis det brenner i gangen har man null sjanse til å komme seg ut hvis man er barn. - Mangelfull elektroinstallasjon på bilde 12?? - Ingen garderobeskap - Brannsikring av røret på bilde 21(!!). Ser mindre pent ut med et rør sånn midt i rommet i steden for i et hjørne eller ved en vegg. - Ingen spotter og lite montert belysning generelt sett. - Hus uten lister sprekker som regel opp i kantene øverst når huset beveger seg det første året. Det blir IKKE pent såfremt man ikke er EKSTREMT heldig. Ser pent ut først, men elendig etterpå. - Rar plassering av stikkontakter. F.eks midt på veggen oppe uten at det er et vindu der i steden for å plassere det ovenfor vinduet til f.eks julestjerne. - Ingen dusj i 2 etg, mens det er 2stk i 1 etg? Muligens gått tom for penger? Er det ikke opplegg til det så blir det dyrt med ettermontering. - Skråtak... spiser opp plass som kunne vært benyttet til andre ting. Det var mine tanker etter å ha bodd i et par hus de siste årene og til slutt bygget vårt eget
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #32 Skrevet 24. februar 2016 Oi her tror jeg selger sliter med salg. Selger har lagt det ut på kjøp og salg sider på fb også. (Også her?) Syns nesten fire millioner for det huset på Årnes var dyrt? Hvor er kjøper fra???? Anonymous poster hash: a89d9...ae7
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #33 Skrevet 24. februar 2016 Verden er gal når man er villig til å betale fire mill for å bo på Årnes... Anonymous poster hash: c27d5...d82
Hjertefru Skrevet 24. februar 2016 #34 Skrevet 24. februar 2016 Enkelt og greit hus. Ville savnet litt utsikt jeg da, men det kommer an på hva man er vant til. Likte at det var fire soverom, og loftsstue veier noe opp for den litt trange kjøkken/stue sonen. Litt lite vinduer i annen etasje. Ville også savnet badekar, i hvertfall med små barn etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #35 Skrevet 24. februar 2016 Oi her tror jeg selger sliter med salg. Selger har lagt det ut på kjøp og salg sider på fb også. (Også her?) Syns nesten fire millioner for det huset på Årnes var dyrt? Hvor er kjøper fra???? Anonymous poster hash: a89d9...ae7 Såpass ja. Hva heter siden på Facebook? Ingen har bodd i dette huset, et firma har bygget det og selger. Hi Anonymous poster hash: dc0a2...eb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå