Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=68007273 Jeg og mannen har sett på det. Ingen barn, enda. Hva tenker du? Anonymous poster hash: dc0a2...eb7
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Kjempefint! Aner ikke noe om beliggenhet og denslags, men huset var lekkert
Gjest Kira Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 Jeg synes det var kjempe fint. Lyst og luftig. Liker den åpne løsningen i 1. etasje. Eneste minuset jeg ser er at jeg synes det var litt lite benkplass på kjøkkenet.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 Kjempefint! Aner ikke noe om beliggenhet og denslags, men huset var lekkert Det synes jeg også, men likte ikke kjøkkenet Hu Anonymous poster hash: dc0a2...eb7
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 Fint og billig. Simpel kjøkkeninnredning. Bør plantes litt i hagen, da den var veldig flat og åpen. Nøytralt innredet, enkelt å forandre. Anonymous poster hash: bf95f...a9e
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #6 Skrevet 24. februar 2016 Veldig fint benkeplaten kan skjøtes på, mye muligheter der. grei pris også. Anonymous poster hash: d03df...741
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #7 Skrevet 24. februar 2016 Helt fint hus. Kjøkkenet er ikke stygt, men ser litt billig ut. "Kunsten"på veggene (har de flere bilder igjen på Skeidar?) og en del av møblene, så helt forferdelige ut. Regner med dere har bedre smak. Hadde fått opp rekkverk på terrassen ganske kjapt. Anonymous poster hash: a2e5c...f68
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #8 Skrevet 24. februar 2016 Fint Men kjøkkenet var ikke fint Og den pipen i 2 etg var litt kjip Anonymous poster hash: 3fa64...f8a
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #9 Skrevet 24. februar 2016 Nydelig hus med god planløsning. Det er en del småfeil, men de kan fort rettes opp i. Terrassen er for åpen, hekk eller levegg løser det problemet. også er det litt for lite farger, men det ordner seg fort. Anonymous poster hash: cf046...403
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #10 Skrevet 24. februar 2016 lite kjøkken, dårlig planløsning. ellers lyst og fint. virker veldig nytt, men en god del billige løsninger, er disse løsningene gjort for å komme i mål? må lese prospektet før evt kan gi en bedre tilbakemelding, men sånn ummiddelbart ville jeg nok ikke kjøpt det, med mindre det var rom i økonomien til å gjøre endringer. men man er forskjellige. lykke til Anonymous poster hash: e5441...9d4
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #11 Skrevet 24. februar 2016 Fint hus, med en kjærlig hånd kan det bli både personlig og lekkert. Trestavs eikeparkett og akkurat det Sigdal- kjøkkenet brukes i nesten alle nybygg. Vi hadde det samme i leiligheten vår fra 2007. Vi kontaktet Sigdal og fikk nye fronter, bygget litt ut og kjøpte ny vask og benkeplate. Ble veldig fint! Anonymous poster hash: a0432...9d4
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #12 Skrevet 24. februar 2016 Fint hus, med en kjærlig hånd kan det bli både personlig og lekkert. Trestavs eikeparkett og akkurat det Sigdal- kjøkkenet brukes i nesten alle nybygg. Vi hadde det samme i leiligheten vår fra 2007. Vi kontaktet Sigdal og fikk nye fronter, bygget litt ut og kjøpte ny vask og benkeplate. Ble veldig fint! Anonymous poster hash: a0432...9d4 Takk for et smart råd Anonymous poster hash: dc0a2...eb7
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #13 Skrevet 24. februar 2016 Ganske fint, men ikke helt min stil med sånne kritthvite vegger og tak uten lister. Og litt for tettbebygd nabolag etter min smak. Anonymous poster hash: 68502...e17
Leeloo76 Skrevet 24. februar 2016 #14 Skrevet 24. februar 2016 Reagerte mest på ingen oppbevaring i gangen (så ikke ut til å være plass til det heler, annet enn knagger på veggene), men mulig det er meningen at man skal ha eget "jakkerom" i boden? Mye bodplass ellers, så kan kanskje funke, så har man rotet unna veien også.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #15 Skrevet 24. februar 2016 Hvor mange barn tenker dere? Innredet rom nede som vel antas å være et mulig soverom 4? Måtte vi ha fjerna vindu på og benyttet som garderobeskap. Gangen er for liten til oss fem ihvertfall og da hadde vi manglet ett soverom. Ellers greit. Ser litt masseprodusert og kjedelig ut, men det er jo ikke viktig. Pass på avstander til skole og fritidsaktiviteter for her går du fort på en smell om det blir mye kjøring Anonymous poster hash: 95554...7a2
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #16 Skrevet 24. februar 2016 Fint, men fikk litt masseprodusert og pregløs følelse. Om du ikke liker kjøkkenet kan dere vel bytte fronter eller evt bytte ut hele kjøkkenet. Det koster ikke all verden. Kanskje vente et par år i såfall siden det er helt nytt. Ulempene med å kjøpe et helt nytt ferdighus, dere får ikke velge selv hvordan dere vil ha det. Vi kjøpte et arkitekttegnet hus som måtte pusses opp. Da fikk vi et stilig hus som det ikke finnes maken til, og fikk alt sånn som vi vil ha det. Totalt med oppussing ble det mye mindre enn det det huset der koster Anonymous poster hash: 69504...903
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #17 Skrevet 24. februar 2016 Likte ikke huset, nytt og greit nok. Men billigste løsning på alt. Men siden det er nytt, så vil man ikke da pusse opp sånn som kjøkken. For kjøkkenet var virkelig ikke fint. Og ute, så ser det ut som det er hus på alle kanter, man får ikke noe privatliv. Anonymous poster hash: dc907...83a
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #18 Skrevet 24. februar 2016 Fint hus, med MANGE muligheter Anonymous poster hash: bc3ad...f7e
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #19 Skrevet 24. februar 2016 Helt ok, verken mer eller mindre. Pregløst og kjedelig (stygt kjøken), men sikkert praktisk og greit som en bolig for to (og evt tre). Jeg kan personlig ikke fordra skråtak, så av den grunn hadde jeg styrt unna, men kunne nok godt vurdert å kjøpe huset før vi fikk barn og det var bare oss to - men da som en midlertidig bolig som jeg ville byttet ut når vi fikk familie. Anonymous poster hash: 54796...b7a
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #20 Skrevet 24. februar 2016 Greit. Ville ha delt kjøkken og stue siden jeg liker å være i "fred" på kjøkkenet og høre på radio mens jeg holder på. Stort pluss for stue i 2. etasje med dør og eget vaskerom. minus for at det verken er dusjkabinett eller badekar. Kanskje det største soverommet i andre kan deles i to mindre soverom siden det er en stue oppe? Evnt kan stua oppe brukes som ekstra soverom. Litt for liten tomt for meg, jeg ville helst hatt minst 1 mål. pluss for liten beplantning for da kan man gjøre akkurat som man vil. Jeg hadde ønsket meg en del bærbusker og frukttrær men det er det ikke alle andre som vil ha. Anonymous poster hash: 1b12e...2e2
Pengetreet Skrevet 24. februar 2016 #21 Skrevet 24. februar 2016 Man har jo forskjellige preferanser På den positive siden: Iom. at huset er helt nytt så vil det bli lite jobb med det de første årene. Det virker lyst og åpent og gir gode muligheter for å sette sitt eget preg på det. Men selve huset ble for kjedelig og sjelløst for min smak, jeg elsker gamle hus med kriker og kroker
☆☆☆ Skrevet 24. februar 2016 #22 Skrevet 24. februar 2016 Ei runde med malekosten hadde gjort seg. Ellers likte eg faktisk kjøkkeninnredninga, synes enkelt ofte er best. Men litt for lite skap- og benkeplass, eg har for mykje ræl til å få plass på det kjøkkenet.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #23 Skrevet 24. februar 2016 Helt greit, litt kjedelig. Og så hadde jeg aldri brukt penger på enebolig om jeg ikke i det minste hadde hatt anledning til å etablere et par usjenerte steder på tomta. Flat tomt med masse innsyn er ikke verdt pengene, synes jeg. Da hadde jeg heller gått for rekkehus eller stor leilighet. Anonymous poster hash: 3cd37...b40
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #24 Skrevet 24. februar 2016 Ser ut som den ligger rett ved hovedveien og et lite stykke fra sentrum? Anonymous poster hash: 57ef8...a11
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #25 Skrevet 24. februar 2016 Kjedelig slik det er nå, men stort potensiale! Ville sett på det som et blankt lerret der jeg kunne utfolde meg fritt! Anonymous poster hash: b6e98...bdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå