@melie Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Hei!! Vi tenker å ta en tur sydover i mai/juni.. Har en på fire og en baby på 3/4 år. Noen som har noe å anbefale ?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 stakkars baby, ta heller hensyn til den Anonymous poster hash: 789c6...e36
Fandens Oldemor Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 stakkars baby, ta heller hensyn til den Anonymous poster hash: 789c6...e36 Tror du ikke HI evner å ta vare på babyen sin selv om de er i et annet land? Tror du hun slenger en badebukse eller bikini på babyen og legger han eller henne til grilling i solen?
@melie Skrevet 23. februar 2016 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2016 Haha Jeg tenkte jo et sted med bamseklubb sånn at jeg kan levere fra meg begge barna, og bare ligge ved bassenget med paraplydrinker☀ Neida Jeg spør jo om anbefalinger her nettopp fordi jeg vil finne et sted som egner seg for barn Et sted som ikke er for varmt, (derfor vi vil reise i mai) som har alt utstyret en baby trenger. Tror barna kommer til å ha veldig godt av å ha ferie sammen med to foreldre som er avslappet og har god tid til dem i deilig temperatur ☀
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Babyen bør ha fått de to første omgager med vaksiner før dere reiser. Hør med helsestasjonen. Hellas, spania og frankrike er fine steder så lenge dere legger opp turen etter babyen, holder den i skyggen og tar pause mid på dagen. Husk vann. Anonymous poster hash: 0150f...e78
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Du kan leie min leilighet i Spania, på Costa Blanca. 100 meter fra stranden og stort svømmebasseng. Reiseseng, trille og leker er i leiligheten. 2000 kr/uke eller 2500 kr hvis du vil låne leilighetens bil. Anonymous poster hash: 2c91a...a1f
tante grusom master of law Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 Vi var på rhodos, sunwing kallitha i mai for noen år siden. Kjempefint! Som en norsk sommer.
@melie Skrevet 23. februar 2016 Forfatter #8 Skrevet 23. februar 2016 Babyen bør ha fått de to første omgager med vaksiner før dere reiser. Hør med helsestasjonen.Hellas, spania og frankrike er fine steder så lenge dere legger opp turen etter babyen, holder den i skyggen og tar pause mid på dagen. Husk vann. Anonymous poster hash: 0150f...e78 Hun er 9-10 mnd når vi drar, så ferdig med alle vaksiner
@melie Skrevet 23. februar 2016 Forfatter #9 Skrevet 23. februar 2016 Vi var på rhodos, sunwing kallitha i mai for noen år siden. Kjempefint! Som en norsk sommer. Men hvor kaldt var det i bassenget? Og i havet? Vi har hus i Spania, men der er ikke oppvarmet basseng
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #10 Skrevet 23. februar 2016 jeg har vært på Mallorca i begynnelsen av mai ett år. Det var kaldt. De som bodde på naborommet hadde en baby med seg og de måtte ut å kjøpe varmeovn til rommet for det var det ikke. Hvis du kunne tenke det Mallorca ville jeg ha ventet til siste halvdel av mai. Anonymous poster hash: da251...fc9
Gjest Skrevet 23. februar 2016 #11 Skrevet 23. februar 2016 Sunwing Sandy Bay på Kypros anbefaler jeg. Der er det ca 30 grader i mai/ juni, men kan blåse endel og en lett jakke er innafor om kvelden. Vannet i havet er ca 23-25 grader og bassenget er varmt. Lollo & Bernieklubb er oppe å går og har bare opplevd tilfredstillende mht ansatte. Kort vei til stranden forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå