Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Trenger hjelp til å finne singlett/topp/brytertrøye eller hva jeg skal kalle det. Altså ermeløs med brede stropper. De har mange slike Basic topper på de fleste butikker men jeg er på utkikk etter de som har bredt stykke med dobbelt stoff nederst slik at de ikke glir opp. De hadde disse på blant annet cubus og bikbok for noen år siden men nå finner jeg det ikke noe sted lenger. Tips? Anonymous poster hash: 39e2c...d5f
TPK Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Det kalles vel yogatopp? Mener du sånn med litt strikk nede som ikke sklir opp/ned hvis du står på hodet?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Slike singleter kjøpte jeg på Vero Moda for noen år siden. Tettsittende med brede stropper og dobbelt stoff nede. Kanskje de fortsatt har? Anonymous poster hash: 4063a...d13
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Det kalles vel yogatopp? Mener du sånn med litt strikk nede som ikke sklir opp/ned hvis du står på hodet? Ikke strikk, men dobbelt stoff bare slik at toppen er litt mer fast nederst. Men jeg googlet yogatopp, og det er ikke så langt unna så jeg kan kjøpe en og prøve. Takk Hi Anonymous poster hash: 39e2c...d5f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Slike singleter kjøpte jeg på Vero Moda for noen år siden. Tettsittende med brede stropper og dobbelt stoff nede. Kanskje de fortsatt har? Anonymous poster hash: 4063a...d13 Ja, jeg også hadde et par fra vero moda/only før. Men har ikke sett det der nå den siste tiden. De jeg har er blitt hullete. Har fra både vero moda, cubus og bikbok men virker som alle har sluttet med den doble kanten Hi Anonymous poster hash: 39e2c...d5f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Hva med denne http://www.stormberg.com/no/hellerdal-lossittende-singlet-dame.html#10025120004 Jeg er ikke helt sikker på hva du mener med den doble kanten Anonymous poster hash: 8fb61...780
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 Siden jeg satt og skulle jobbe med studiene, følte jeg selvsagt at jeg burde ta en pause og heller lete etter singlet. Ble nesten litt lei meg nå, for jeg har vært så glad i de jeg hadde og ser at det er tilnærmet umulig å finne noe som ligner! Har lett overalt, og fant bare denne: http://www.miinto.no/p-507099-singlet-day-basic-smooth-tykk Mye dyrere enn de jeg kjøpte for noen år siden, men sikkert bedre kvalitet. Anonymous poster hash: 4063a...d13
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #8 Skrevet 23. februar 2016 Jeg kjøpte på Bik Bok da jeg var gravid. Var vel ca i april/mai i fjor. Har ikke sett de siden, dessverre, men føler at de komme inn med jevne mellomrom. Anonymous poster hash: e02ef...dd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå