Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken rugedag er du på Ilu?

Satt du inn ett eller to?

Er på rugedag 5 :)

Satte inn ett "bare" :)

Starten dagen med å spy da, men er vel større sjangs for at jeg begynner å bli dårlig enn graviditet med min flaks hehe

Skrevet

Herregud. Da har du jo kommet langt i gamet. Når har du testdag?

Skrevet

Herregud. Da har du jo kommet langt i gamet. Når har du testdag?

Har ikke testdag før den 18 pga helligdager!

Men kommer nok til å teste før tiden :P

Skrevet

Jeg skal ha møte hos IVI neste uke. Litt nervøs.

Skrevet

Hei lenge siden sist ja!

Jeg har faktisk hatt uttak i dag, 7 egg ut. Jeg hadde mye mer reaksjon på medisinene denne runden. Ble veldig nedstemt, ikke gøy. Gikk på Suprecur og Menopur (225) denne runden.

Da er det bare å vente på O'store telefonsamtale i morra :)

Gratulerer som ruger ilu! :D

Bestandig kjedelig med den ventinga Bethlisa...

Begynner du på sprøyter i morgen, Sunfly?

Lykke til på møte Holmenkollen2014 :)

Skrevet

Endelig kom mensen! Da blir det UL syklusdag 11 og innsetting av fryseegg om de overlever (har 3 på frys) i uke 21. Er veldig spent.

Skrevet

Jeg begynner på sprøyter på onsdag, Frk Olsen. Lykke til med telefon i morgen😉

Skrevet

HVordan har det gått med deg, Frk. Olsen?

Skrevet

6 av 7 egg ble befrukta :D så hvis de har delt seg så blir det innsett i dag! Oppdaterer senere :)

Skrevet

Wow 6 av 7 befruktet er knallbra FrøkenOlsen. Lykke til med innsetting :) 

Da er time til UL bestilt og har vært i kontakt med Maigaard. Er det egg som overlever opptiningen så ble vi enige om at vi skulle prøve assisted hatching. Blir oppstart av Abyl-E og Prednisolon fra innsettingsdagen. Kjenner jeg er SÅ klar. :)

Skrevet

Hei. Ser at Mai-gruppen er godt i gang.. 
Jeg har innsett i dag, så da henger jeg meg på dere i drømmen om Januarbaby <3 
Har hatt 1 ferskforsøk og 1 fryseforsøk fra før. Fikk jente i 2013 fra ferskforsøket <3

Drømmer om lillebror eller lillesøster :) 

Skrevet

Heergud så bra Frk. Olsen.

Hvilke medisiner har du gått på denne gangen?

Skrevet

Denne gangen gikk jeg på Menopur (225) kontra Bemfola (175) sist. Forrige gang fikk jeg ut 6 egg og 4-5 ble befrukta men bare to delte seg videre/normalt. Spent på hvor mange som har delt seg nå! Hva begynner du på i dag, Sunfly?

Skrevet

Lykke til med innsett Mammus! :)

Og så spennende med hatching, Bethlisa! Det er vel noe som ikke (enda) har blitt så vanlig i Norge?!

Skrevet

Lykke til med innsett Mammus! :)

Og så spennende med hatching, Bethlisa! Det er vel noe som ikke (enda) har blitt så vanlig i Norge?

Nei, dette blir ikke gjort i Norge. Jeg har jo mistet 3 ganger på rad, så eggene er blitt lagt i et middel slik at enn ikke skal miste så fort også. Synd at sånne ting ikke er kommet til Norge. 

Skrevet

Assisted Hatching er ikke tillatt i Norge.  Det er vel et politisk sp.mål som også omhandler bioteknologiloven som gjør at vi ikke kan få dette i Norge

Skrevet

Jeg skal gå på det samme som forrige gang. Altså gonal-f 150iu, men skal gå i en dag ekstra denne gangen.

Sprøytestart i dag...

Skrevet

Jeg skal gå på det samme som forrige gang. Altså gonal-f 150iu, men skal gå i en dag ekstra denne gangen.

Sprøytestart i dag...

Lykke til!

Her er det meste av symptomer borte og jeg går bare å venter på tr. Murrer godt i både magen og korsryggen så kommer vel 14 dager etter el som alltid 😓

Skrevet

Da var 2 (fire-delte) egg satt inn :D bare å krysse fingrene!

Skrevet

Har også fått satt inn 2 (fire-delte) egg :) Krysser fingre og tær :D (krysse for deg også FrøkenOlsen) :) 

Skrevet

Da blir det plutselig tvillingrush i januar😉😉😉😉

Skrevet (endret)

Tror jeg skal inn her kanskje 😊 Ferdig med nedregulering og starter med sprøyter i morgen. Blir nok uttak som deg sunfly. 23/24 trodde de 😊 Er så spent! Første ivf forsøk. Har kun hatt hetetokter, vært litt ekstra sliten og lei av sprayen så føler meg heldig i forhold til hva jeg har hørt.

Har ett barn med samme mann, både vi og sønnen ønsker søsken. 😊

Endret av Åse❣
Skrevet

Hvordan har dere rugere det?

Jeg har ømme bryster og litt stikkninger. Men skylder på Lutinus og prøver å ikke få forhåpninger  :roll: Testdag 24. Mai. 

Syns denne rugetiden fram mot testdag tar evigheter!!! Hadde vært lettere å hatt hverdag med jobb og stress  :ler:

Skrevet

Hvordan har dere rugere det?

Jeg har ømme bryster og litt stikkninger. Men skylder på Lutinus og prøver å ikke få forhåpninger  :roll: Testdag 24. Mai. 

Syns denne rugetiden fram mot testdag tar evigheter!!! Hadde vært lettere å hatt hverdag med jobb og stress  :ler:

Her i gården er det akkurat det samme, ømme bryst, stikking/mensmurring og i tillegg veldig trøtt. Ja tenker og det er medisinen (cyclogest). Jeg har testdag to dager senere, 26 mai.

Hvordan går det med resten av mai-gjengen? :)

Skrevet

Her er jeg på sprøyte dag nr. 6 av totalt 11.

Planlagt uttak om en uke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...