Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syklusdag 11 idag og positiv EL test. Var på UL i Tønsberg idag som planlagt. Hadde et sprekkeferdig egg og en tykk fin slimhinne på over 11mm. Skal sette Pregnyl ikveld. Maigaard skulle ringe meg søndag morgen ang opptiningen av eggene. Planlagt innsetting er mandag. Er vondt spennende det her. :) 

Endret av Bethlisa

Annonse

Lykke til dere som skal ha uttak og innsett denne uken <3 

Her går alt bra. Har fortsatt ømme bryster og murringer, har også vært litt småkvalm. Håper at det er graviditetssymptomer og ikkje bare Lutinus'en. Testdag på tirsdag. Har lovet mannen å ikke jukse, men nå begynner det å bli vanskelig. håper morgendagen går fort ;) 

Annonse

Hei Bethlisa

Jeg har et spørsmål. Når du startet med stimulering behandling, hvor fikk du UL oppfølging og E2 blodprøve?

Takk

Hei du :)

Tenker du da i forhold til Maigaard? Alle blodprøver hadde jeg tatt på forhånd fra tidligere forsøk, så de sendte jeg bare Maigaard. Jeg og mannen tok en blodprøve på Maigaard rett etter egguthentingen bare. Maigaard har en lang liste på hjemme siden sin over gynekologer i Norge de samarbeider med.Her er linken: http://www.maigaard.dk/norske-patienter.aspx     Jeg er til UL og oppfølging hos Jørn Hugo Karlsen i Tønsberg. :)

Endret av Bethlisa

Hei du :)

Tenker du da i forhold til Maigaard? Alle blodprøver hadde jeg tatt på forhånd fra tidligere forsøk, så de sendte jeg bare Maigaard. Jeg og mannen tok en blodprøve på Maigaard rett etter egguthentingen bare. Maigaard har en lang liste på hjemme siden sin over gynekologer i Norge de samarbeider med.Her er linken: http://www.maigaard.dk/norske-patienter.aspx     Jeg er til UL og oppfølging hos Jørn Hugo Karlsen i Tønsberg. :)

Jeg skal starte med Menopur/puregon behandling men trenger en gynekolog i Norge for oppfølging. På den måte kan jeg unngå å reise til IVI BCN.Spania. Hvor langt tid tok E2 blodprøve resultat? fikk du det samme dag?

Jeg skal starte med Menopur/puregon behandling men trenger en gynekolog i Norge for oppfølging. På den måte kan jeg unngå å reise til IVI BCN.Spania. Hvor langt tid tok E2 blodprøve resultat? fikk du det samme dag?

Ja, da skjønner jeg :) Jeg kan ikke huske hvor lang tid det tok før vi fikk svar på blodprøver dessverre. Håper du finner ut av det Masse lykke til :) 

Av 9 egg ut var 7 modne. Disse ble det foretatt ICSI på og fire er befruktet. Planlagt innsett i morgen

Nå spør jeg sikker veldig teit, men setter du inn fire brufruktede egg? Sånn at du i teorien kan få firlinger? :)

Anonymous poster hash: 51d1e...9d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...