Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei lenge siden sist ja!

Jeg har faktisk hatt uttak i dag, 7 egg ut. Jeg hadde mye mer reaksjon på medisinene denne runden. Ble veldig nedstemt, ikke gøy. Gikk på Suprecur og Menopur (225) denne runden.

Da er det bare å vente på O'store telefonsamtale i morra :)

Gratulerer som ruger ilu! :D

Bestandig kjedelig med den ventinga Bethlisa...

Begynner du på sprøyter i morgen, Sunfly?

Lykke til på møte Holmenkollen2014 :)

Annonse

Wow 6 av 7 befruktet er knallbra FrøkenOlsen. Lykke til med innsetting :) 

Da er time til UL bestilt og har vært i kontakt med Maigaard. Er det egg som overlever opptiningen så ble vi enige om at vi skulle prøve assisted hatching. Blir oppstart av Abyl-E og Prednisolon fra innsettingsdagen. Kjenner jeg er SÅ klar. :)

Annonse

Lykke til med innsett Mammus! :)

Og så spennende med hatching, Bethlisa! Det er vel noe som ikke (enda) har blitt så vanlig i Norge?

Nei, dette blir ikke gjort i Norge. Jeg har jo mistet 3 ganger på rad, så eggene er blitt lagt i et middel slik at enn ikke skal miste så fort også. Synd at sånne ting ikke er kommet til Norge. 

Jeg skal gå på det samme som forrige gang. Altså gonal-f 150iu, men skal gå i en dag ekstra denne gangen.

Sprøytestart i dag...

Lykke til!

Her er det meste av symptomer borte og jeg går bare å venter på tr. Murrer godt i både magen og korsryggen så kommer vel 14 dager etter el som alltid 😓

Tror jeg skal inn her kanskje 😊 Ferdig med nedregulering og starter med sprøyter i morgen. Blir nok uttak som deg sunfly. 23/24 trodde de 😊 Er så spent! Første ivf forsøk. Har kun hatt hetetokter, vært litt ekstra sliten og lei av sprayen så føler meg heldig i forhold til hva jeg har hørt.

Har ett barn med samme mann, både vi og sønnen ønsker søsken. 😊

Endret av Åse❣

Hvordan har dere rugere det?

Jeg har ømme bryster og litt stikkninger. Men skylder på Lutinus og prøver å ikke få forhåpninger  :roll: Testdag 24. Mai. 

Syns denne rugetiden fram mot testdag tar evigheter!!! Hadde vært lettere å hatt hverdag med jobb og stress  :ler:

Hvordan har dere rugere det?

Jeg har ømme bryster og litt stikkninger. Men skylder på Lutinus og prøver å ikke få forhåpninger  :roll: Testdag 24. Mai. 

Syns denne rugetiden fram mot testdag tar evigheter!!! Hadde vært lettere å hatt hverdag med jobb og stress  :ler:

Her i gården er det akkurat det samme, ømme bryst, stikking/mensmurring og i tillegg veldig trøtt. Ja tenker og det er medisinen (cyclogest). Jeg har testdag to dager senere, 26 mai.

Hvordan går det med resten av mai-gjengen? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...