Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jada...Vet det er tidlig å opprette gruppe

Mens kom for fullt i dag etter forsøk februar 2016 og trenger noe å se frem mot. Spraystart medio april og planlagt uttak innsett begynnelsen av mai.

Jeg fikk også mensen :(

Vi starter opp igjen i slutten av mars / begynnelsen av april. Skal du ha de samme medisinene?

Håper det går bedre neste gang!! 

Hvor mange forsøk har du hatt? Jeg har hatt ett. Hadde troen på at det kom til å gå bra. Men dessverre gjorde det ikke det :(

Anonymous poster hash: 1746d...367

Dette var første forsøk i denne runden. Mitt 4. Forsøk totalt. Får aldri noe på frys. Har imidlertid barn fra før både på naturlig måte og ved hjelp av ivf.

Egentlig et luksusproblem. Tenker hele tiden at man skal være fornøyd med de man har....meennnn...vil ha en siste....

Dette var første forsøk i denne runden. Mitt 4. Forsøk totalt. Får aldri noe på frys. Har imidlertid barn fra før både på naturlig måte og ved hjelp av ivf.

Egentlig et luksusproblem. Tenker hele tiden at man skal være fornøyd med de man har....meennnn...vil ha en siste....

Vi har ett barn fra før. Forrige gang ble jeg gravid på pergo. 

Det hjelper med barn fra før av, når testen ble negativ :( 

Hvilke medisiner og dose skal du ha på neste forsøk?

V

Annonse

Regner med det blir samme som nå.

Gonal F 150 iu....det var det jeg brukte når jeg ble gravid med lillesnupp på snart 2 år. Du da?

Menopur. Håper spiren sitter denne gangen!! Det er bare så lenge å vente :(

V

Det positive er at bebis da blir født tidlig på året.

I denne prosessen må man klamre seg til det positive

Det er sant. Det blir kjempe spennende!! Håper virkelig det klaffer neste gang!! Blir tungt med en ny negativ test....

Mislykket februar forsøk her også.

Spraystart engang i april, og sansynligvis innsett i begynnelsen av mai. Håper det klaffer på andre forsøket, dette blir ekstremt dyrt! Forsøket kostet 36 000, og neeesten 15 000 i medisiner. Privat.

Vil så gjerne ha et barn sammen med han jeg bor med, han er barnløs - jeg har 3 fra før. 14 år siden sist.

Max 3 forsøk har vi bestemt oss for. Håper det 3 kan evnt være et fryseforsøk.

Melder meg inn her, etter mislykket fersk-runde, førstegangsprøver. Da blir det januar-baby på hele gjengen her, har nå jeg bestemt ;):D

Håper du har rett!!! 

Mislykket februar forsøk her også.

Spraystart engang i april, og sansynligvis innsett i begynnelsen av mai. Håper det klaffer på andre forsøket, dette blir ekstremt dyrt! Forsøket kostet 36 000, og neeesten 15 000 i medisiner. Privat.

Vil så gjerne ha et barn sammen med han jeg bor med, han er barnløs - jeg har 3 fra før. 14 år siden sist.

Max 3 forsøk har vi bestemt oss for. Håper det 3 kan evnt være et fryseforsøk.

Det er kjempe dyrt!!! Går privat vi også. Men vi får dekket medisiner vi også, når vi kommer opp i egenandelsbeløpet. 

Håper sånn det klaffer på andre forsøk...

V

Da har blødning etter negativt forsøk stoppet opp.....nedtelling til ny mens starter.....det er en veldig bisarr situasjon. Dette IVF-greiene. Halvparten av tiden går man med nedtelling til å få mens og er superhappy når den kommer. Så starter man med forsøket....embryo inn...og så er det en 180 vending. Da er det nedtelling med dager uten mens. Og så kommer mens og man er FORBANNA!!

Ikke rart man blir LITT uberegnelig og koko i hue!!

Har lagt inn bestilling hos de høyere makter :)

Mens ca. palmehelgen

Oppstart spray ca. 10 april

Sprøyter uke 17+18

Uttak/innsett uke 19

POSITIV test uke 21

og sist men ikke minst

BABY januar 2017

Flere som henger seg på :danse:  :danse:  :danse:

Annonse

Jeg henger meg selvfølgelig på og samtidig kopierer jeg din bestilling, Sunfly ;) min beregning er nesten identisk, noen dager bak deg :)

Nå blir det full fokus på å komme seg mer ned i vekt. Som nevnt tidligere fikk jeg avslag fra offentlig pga litt for høy BMI. Må bare være føre var og gå ned samtidig som jeg prøver privat så jeg kommer "rett inn" i offentlig HVIS det ikke bli klaff i privat....BANK I BORDET! Det måå gå! Vektreduksjon vil jo mest sannsynlig også gjøre sjansene større ved neste runde... Andre som fokuserer på kosthold og vektreduksjon?

Ha ei god helg alle sammen :D

Jeg begynner på sprøyter ca 31. mars. 
Nå har jeg fått beskjed om at det blir menopur (150)denne gangen. Krysser fingrene for at det går bedre :)

Vektreduksjon vil jo mest sannsynlig også gjøre sjansene større ved neste runde... Andre som fokuserer på kosthold og vektreduksjon?

Ha ei god helg alle sammen :D

Vi bør vel alle tenke litt på kostholdet. Jeg merket jeg har trøstespist litt i det siste. Nå er det skjerpings til neste forsøk!!! 

V

Da har blødning etter negativt forsøk stoppet opp.....nedtelling til ny mens starter.....det er en veldig bisarr situasjon. Dette IVF-greiene. Halvparten av tiden går man med nedtelling til å få mens og er superhappy når den kommer. Så starter man med forsøket....embryo inn...og så er det en 180 vending. Da er det nedtelling med dager uten mens. Og så kommer mens og man er FORBANNA!!

Ikke rart man blir LITT uberegnelig og koko i hue!!

Har lagt inn bestilling hos de høyere makter :)

Mens ca. palmehelgen

Oppstart spray ca. 10 april

Sprøyter uke 17+18

Uttak/innsett uke 19

POSITIV test uke 21

og sist men ikke minst

BABY januar 2017

Flere som henger seg på :danse::danse::danse:

Hehe! Det er så utrolig godt beskrevet! 😊 Lykke til alle sammen 😊

• 2 uker senere...

Jeg er antagelig i denne gruppa, har ikke flaksen på min side:) Skulle ha forsøk i mars, men mensen var forsinka etter avbrutt forsøk i januar. Det skulle jo tilsi at vi får forsøk i april, men da va det visst overfullt på St. Olav. Hun satte meg likevel opp, det kunne jo hende det galt fra folk, men jeg har ikke trua og satser på mai:) Vi har tilogmed begynt å pusse opp gangen med frist til 1.mai for å få tiden til å gå:)

Endret av trøndermammasnart

Da melder jeg meg inn her.. Håper jeg!! Sist (i februar/ mars) ville jeg ikke være aktiv her inne for jeg tenkte det ikke ville gå bra.. Men forsøket ble avbrutt, så det gikk jo absolutt ikke bra. Siden jeg ikke deler dette med venner og familie, så ble det faktisk ganske ensomt å bære skuffelsen alene.. Fikk masse trøstende ord da jeg meldte meg inn i mars-tråden og tenker samme støtte vil bli supert i mai, uansett hvordan det går! Så da er det bare å vente på TR før spraying starter på dag 21. De har i alle fall booket meg inn i uke 21. Krysser fingrene for at "oppkjøringen" går som planlagt og at jeg får bli ruger på tampen av mai...!!!!

Hvordan går det med dere andre? Fortsatt i ventemodus?

Nyt påsken så lenge!! 🐣🐣🐣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...