Gå til innhold

Hva gjør dere i all ventetiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke Google symptomer og ikke teste før testdato.. Da sparer du deg for MANGE tanker. Men erfaringsmessig ikke mulig ;)

Jeg har tro på: jobb som normalt, fortsett med trening (evt lettere intensitet eller gå turer i naturen), gjør avtaler (men ikke for mange..) og generelt aktiviteter som gjør deg godt. Unngå å "unne" deg et tonn med godis og sykemelding (satt på spissen) - da føler du deg bare enda mer crap om det ikke skulle gå.. Og ha en plan B. Husk at det ikke er "karma" som bestemmer, men det hjelper å tenke positive tanker :) :)

Anonymous poster hash: 09ffe...03d

Annonse

Tiden har gått overraskende raskt selvom det hørtes helt uoverkommelig ut når jeg fikk beskjed om at jeg måtte vente i 4 mnd..

Men ukene går ved hjelp av en del jobb, skole, trening, møte venner, familie, serietitting..

Gå lange turer har vært litt av min terapi.. Jeg reiser kollektivt og bruker å gå av noen holdeplasser før jeg skal for å få meg en tur i hverdagen og (med en morsom eller spennende podcast på ørene :) )

Prøver også å nyte de små gledene i hverdagen, som at det blir lysere ute for hver dag som går. Prøver også meditasjons/avspennings/avslappingsteknikker som jeg synes hjelper masse da jeg bruker å samle all stress i magen.

Til slutt synes jeg det er godt at vi har vært ganske åpne med de rundt oss om hva vi går gjennom nå og det gjør også at vi har flere vi kan snakke med.

Men alt er ikke like lett hver dag!

Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...