Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Blir sprø av den jeg har. Den virker stort sett som den skal, men noen dager så varierer vekten med inntil 2 kg om jeg går på den flere ganger. I dag for eksempel er en sånn dag. Veiedag idag, men har snik tittet litt i løpet av uka. I går kveld viste den 84,0 før jeg la meg. Stod opp idag å gikk på vekta 85,6! Begynte å lure på om jeg hadde vært oppe og spist i søvne eller noe sånt.. Gikk på en gang til, 83,5 prøvde igjen 83,9. Flyttet vekten ut av badet og satt den på gulvet i gangen. 85,3. Prøvde igjen, 84. Satt den på soverommet og gikk for å spise frokost. Drakk en boks ramløsa, litt kaffe og spiste et par knekkebrød. Irriterte meg fremdeles over vekta. Gikk for å prøve igjen. Ca en time etter frokost. 85.2, 83.9, 83.9, 83.9. Jeg prøver å gå ned i vekt og da er det veldig frustrerende å ikke få et nøyaktig svar. Så har noen en vekt som viser nøyaktig å anbefale. Gjerne en som ikke koster flere tusen. Den jeg har er av merke coline fra clas ohlson. Var inne å leste kundeomtalene nå og ser at det ikke bare er jeg som sliter med dette problemet. Var 126 kommentarer om den. Anonymous poster hash: 7d4cd...96f
IreneUtålmodig Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Wilfa den har alltid vært nøyaktig for meg, bare unngå den som lades av lys 😑
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 1. Det er vanlig at vekta svinger i alle fall 1 kg i løpet av dagen. (men det skal jo ikkevære sånn som du sier at den svinger to kg på ett minutt) 2. De fleste badevekter trenger helt jevnt og flatt underlag for å vise riktig. Badegulv er som oftest skjeve (pga fall mot sluk) og det er bedre å ha den et annet sted. Anonymous poster hash: dac6a...47e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå