Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Har en ipad som er begynt å tulle.Den slår seg av med en gang jeg går inn på en app.eller egentlig hva som helst.Litt krise her....noen som vet hva jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 49753...a05
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Har en ipad som er begynt å tulle.Den slår seg av med en gang jeg går inn på en app.eller egentlig hva som helst.Litt krise her....noen som vet hva jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 49753...a05 Jeg har noen ganger satt den feil inn i futuralet, slik at ikke på/av knappen er fri... Ellers blir det sånn når det er for mye lagret. Slett apper du ikke bruker, slett bilder/video. Få avsluttet alle program - dobbeltklikk og kast alle programmene oppover og ut av skjermen. Om ikke dette funker, så må du starte alt på nytt. Det er det mannen som gjør, så der kan jeg ikke hjelpe deg... Anonymous poster hash: 5dc52...654
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Eh nå kommer den apple logoen opp(som at den blir slått av), men så kommer den tilbake på startsiden igjen....så skjer det samme igjen om jeg trykker på no Anonymous poster hash: 49753...a05
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #4 Skrevet 22. februar 2016 Den klarer ikke å slette noe heller..slår seg av da😢 Anonymous poster hash: 49753...a05
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #5 Skrevet 22. februar 2016 Er det en gammel iPad? Lenge siden du har oppdatert programvaren? Anonymous poster hash: 96d17...33d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå