Gå til innhold

Når starter dere med barnebursdag? Er vi sære som starter med barnebursdag når barnet begynner på skolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når starter dere med barnebursdag? Fra det første året barnet går i barnehage eller starter dere når de begynner på skolen?

Vi har kun hatt familie og venner så langt og barnet fyller 5 år.

Anonymous poster hash: 9f4fc...18e

Skrevet

Vi begynte da barna startet på stor avdeling i barnehagen, men noen ventet så lenge som til skolestart.

Anonymous poster hash: 32c2f...c2b

Skrevet

Vi starta ved 5år her, han er født på høsten så for vår del ble det siste året i barnehagen

Anonymous poster hash: e83f6...ef2

Skrevet

4-årsdagen. Barnet forstår konseptet bursdag, gleder seg og synes det er stas å feire dagen med vennene sine.

Anonymous poster hash: 25256...ea8

Skrevet

Barnebursdag fra 4 år

Anonymous poster hash: 82b7d...0bf
Skrevet

Vi hadde første barnebursdag da han ønsket det selv. Han ville veldig gjerne feire femårsdagen med barnehagevenner, så da ble det selskap. Hadde han ikke spurt om det selv, så ville vi ha ventet til skolestart.

Anonymous poster hash: 3b3a9...43a
Skrevet

Vi har hatt barneselskap fra og med fireårsdagen til våre barn. Da har de begynt å gå i bursdager til jevnaldrende (de som er født sent på året har til og med invitert i treårsdag) og må selvfølgelig få feire selv også😊

Dere som ikke feirer før femårsdag eller første klasse: blir ikke barna deres invitert i noen bursdager i barnehagen? Og i tilfelle, går dere i andre barneselskaper, men lar ikke barnet ha barneselskap selv?

Anonymous poster hash: 0776c...c04

Skrevet

Fra fire år for alle, virker som det er opplegget alle andre kjører og.

Hmm, når jeg tenker etter så er det en gutt i barnehagen som aldri har invitert til bursdag. Tenker at det må være veldig trist for han, for barn vet utmerket godt at de har bursdag og gleder seg til å feire med vennene sine

Skrevet

Fra og med fireårsdagen her også. Men i bhg har vi kun invitert de nærmeste vennene. På skolen ble det alle av samme kjønn i klassen.

Jeg tenker at om barnet ikke ber om å få ha barnebursdag, så må det være uproblematisk å vente til barnet har begynt på skolen...

Anonymous poster hash: 0a424...a4d

Skrevet

Første barnebesøket starter ved 4 års dagen hos oss ☺️ Da blir det de barna på gruppen i bhg ( ca 6 barn for vår del) Skolejenten vår får invitere alle jentene i klassen. Da blir de 9 stk totalt ☺️

Anonymous poster hash: 33e99...3b5

Skrevet

Fra fire år for alle, virker som det er opplegget alle andre kjører og.

Hmm, når jeg tenker etter så er det en gutt i barnehagen som aldri har invitert til bursdag. Tenker at det må være veldig trist for han, for barn vet utmerket godt at de har bursdag og gleder seg til å feire med vennene sine

Vi har feiret barnebursdag fra 4 år, men ikke med barnehagen. Har vennebursdag og familiebursdag og barnet er veldig fornøyd. Fra skolestart blir det med klassen lgså.

Anonymous poster hash: f9cd1...434

Skrevet

Vi begynte dt siste året i barnehagen. Men hadde planer om og starte når hun begynte på skolen men så ble hun invitert i birsdager til di i barnehagen før hennes egen bursdag så da følte vi at vi også måtte 😊

Anonymous poster hash: 31655...7a3

Skrevet

Eldste byrja med 5 årsdagen, han hadde nesten ikkje vore i bursdagsbesøk til andre enn familien før det.  Minste er fødd seint på året, og hadde vore i mange bursdagsbesøk før 4 årsdagen, så han byrja då.  Trur 4 er den mest vanlege alderen å byrje her omkring.

- og det er stor stas med bursdagsbesøk!

Gjest Antarctica
Skrevet

Tror vi kun hadde familie fram til 5-6-årsalderen. De hadde mer enn nok med det.

Skrevet

Fra storbarn. Det som er vanlig her.

Litt sært kanskje? Kjipt å ikke bli bedt.

Skrevet

Inviterte bhg fra 4 årsbursdagen.

Anonymous poster hash: 0784d...4d2

Skrevet

Hadde tenk å vente til skolen men vår snart 4 åring gleder seg til sin bursdag og vil ha alle jentene på avdelingen, så da blir det slik. Gleder oss litt vi også :)

Anonymous poster hash: a062c...5e2
Skrevet

Isåfall er jeg like sær :) Startet i førsteklasse her, før det feiret han på barnehagen på dagen sin. Hadde med fruktdyr og is, såvidt jeg vet feiret alle på barnehagen unntatt en som i siste året inviterte hjem :)

Skrevet

Anonymous poster hash: 5a3aa...e8a

Skrevet

Anonymous poster hash: 5a3aa...e8a

Skrevet

Eldste har snakka om bursdagen sin i månadsvis allereie, så vi må nok feire fireårsdag med barna i barnehagen.

Skrevet

Vi startet i 3-4-årsalderen. Da inviterte vi kullet i barnehagen (6-7 stk). De neste bursdagene inviterte vi litt flere fra barnehagen.

Det er kanskje forskjellig hvordan man gjør det forskjellige steder, men i vår barnehage er det vanlig å invitere de fra barnehagen i bursdag, veldig koselig, synes jeg. :)

Anonymous poster hash: db708...084
Skrevet

Siden jeg er fersk mamma spurte jeg om dette i bhg da hun begynte der, og i vår barnehage er det visst vanlig å begynne med feiring med barn fra barnehagen når de fyller 3 år.

Anonymous poster hash: ea95e...934

Skrevet

Med de to eldste starta vi med barnebursdag siste året i barnehagen 😊 Minste fyller snart 4 år men vi venter nok til hun fyller 5 iallefall. ...

Anonymous poster hash: 6c89f...fcc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...