Gå til innhold

Hvor mye tror dere Kim kardashian veier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis, ikke i forbindelse med graviditet.

Hun er jo lav, men har mye former

Anonymous poster hash: a025b...198

Fortsetter under...

Skrevet

67

Anonymous poster hash: 571a1...098
Skrevet

Hun er vel ca 140 cm høy så ikke mer enn 80-90 kg.

Skrevet

72

Anonymous poster hash: 41a57...afc

Skrevet

65 kg.

Anonymous poster hash: 5b016...a51

Skrevet

hun er visst 159 cm.. Tipper noen og 60 kilo

Anonymous poster hash: a9d1a...78b

Annonse

Skrevet

Minst 70...!

Anonymous poster hash: 37e79...401

Skrevet

Dere er på bærtur.

Hun er på min høyde, og langt slankere enn meg. Jeg er 57 kg. Rumpa er større, men det er bare flesk, og veier nok mindre enn om det hadde vært rene muskler.

Tipper hun ikke veier mer enn max 53 kg.

Anonymous poster hash: c798d...bcd

Skrevet

Tipper 60kg. Formfull, men ikke feit og heller ikke spes høy.

Skrevet

Minst 70 kg.

Anonymous poster hash: 47c88...0de

Skrevet

Hun har sagt i keeping up with the kardashians at hun etter graviditet med north veide 62 og kjøpte pt for å få henne ned i hennes vanlige 54 kg.

Skrevet

Et kjapt nettsøk senere kan jeg informere om at hun veier 65kg fordelt på 159cm og bruker størrelse 42 i klær. Her er en hel haug med annen viktig informasjon som eks essensielle cm mål.

http://healthyceleb.com/kim-kardashian-height-weight-body-statistics/2644

Om det er sant, det aner jeg ikke!

Anonymous poster hash: beb05...222

Den dama bruker f... Ikke 42 i klær, det nekter jeg å tro. Riktignok har hun er heftig rompe, men resten er jaggu ikke så stort... Dere som skriver 70 kg må jo være totalt blinde??? Eller dere er kanskje noen av de som synes Beyonce er bælfeit også??

Anonymous poster hash: 4ef6d...a91

Annonse

Skrevet

Man kan fint være 70kg uten å være bælfeit! Herregud for et kroppssyn enkelte har altså...

Anonymous poster hash: 6177c...3f8

Skrevet

67. Ingen av de er bælfeite. Men de er heller ikke slanke. Altfor digre rumper og lår. Og ikke link meg bilder av dem retusjerte pls... De ( spesielt kim) er selve definisjonen for formfull. Men de er ikke slanke. De er normale med former. Beyonce har forsåvidt ikke formene så bra fordelt , hun uten push up bh viser små bryster i forhold til stooor rumpe og lår. ( igjen uretusjerte strandbilder viser dette) dere som mener dette er slanke damer må være overvektige selv siden dere sammenligner dere med dem.

Anonymous poster hash: f0b40...ec6

Skrevet

67. Ingen av de er bælfeite. Men de er heller ikke slanke. Altfor digre rumper og lår. Og ikke link meg bilder av dem retusjerte pls... De ( spesielt kim) er selve definisjonen for formfull. Men de er ikke slanke. De er normale med former. Beyonce har forsåvidt ikke formene så bra fordelt , hun uten push up bh viser små bryster i forhold til stooor rumpe og lår. ( igjen uretusjerte strandbilder viser dette) dere som mener dette er slanke damer må være overvektige selv siden dere sammenligner dere med dem.

Går du rundt å tenker så mye negativt om andres kropper? Beyonce er pæreformet, men det gjør henne ikke mindre flott. Kim Kardashian har en sunn fordeling av fett med veldig smalt liv, hun er også flott selv om hun er litt oversminket etter min smak. Ingen av dem er nok overvektige, men større enn de fleste skuespillere. Folk ser veldig ulike ut på bilder. Jeg har timeglassfasong og har fett jevnt fordelt. Om du ser et bilde av meg og venninna mi som er pære ville du sikkert tenkt at jeg er tykkere enn henne. Det er egentlig motsatt, men hun er slank i overkroppen og har synlige krageben etc.  

Anonymous poster hash: 2f890...050

Skrevet

Ingen av disse damene er uansett usunt tykke. Det kan man nemlig se på den smale midjen, for det er her det usunne fettet legger seg. De har sunne og friske kropper, selv om de har litt fett på kroppen! 

Anonymous poster hash: 83ae7...d8e
Skrevet

Hva mener du med at jeg tenker noe om dem? De kom om som et tema. Jeg svarer utifra min mening, går ikke å tenker på dem hehe eller ser på kardasians på tv, for gammel for sånt . Men svarte , jeg sa jeg nok tror de som kaller dem slanke er større eller muligena også like store mens mindre damer ikke kaller dem slanke? Igjen de der to er ikke overvektige men ikke slanke heller selv om kim har tynn midje iforhold til rumpe og lår.

Skrevet

Hva mener du med at jeg tenker noe om dem? De kom om som et tema. Jeg svarer utifra min mening, går ikke å tenker på dem hehe eller ser på kardasians på tv, for gammel for sånt . Men svarte , jeg sa jeg nok tror de som kaller dem slanke er større eller muligena også like store mens mindre damer ikke kaller dem slanke? Igjen de der to er ikke overvektige men ikke slanke heller selv om kim har tynn midje iforhold til rumpe og lår.

Jeg er nok slankere enn Kardashians, 163 og 50 kilo. Men jeg synes fortsatt de er flotte, og absolutt ikke tykke. Kunne godt tenke meg å legge på meg litt selv, bli mer formfull, slik som dem. 

Anonymous poster hash: 83ae7...d8e

Skrevet

Hun kan umulig veie bare 62 på dette bildet..!

Innlegget er moderert grunnet brudd på opphavsrett

Sommerfuggel

Moderator

Skrevet

Hun kan umulig veie bare 62 på dette bildet..!

Jo. Fordi hun er så lav. Men det er gammelt bilde, hun har lagt litt på seg nå.

Anonymous poster hash: 41a57...afc

Skrevet

Jeg tipper 67 kg!

Anonymous poster hash: 34397...ed5
Skrevet

Jeg ser akkurat ut som Kim i kroppen (men LANGT fra så pen i ansiktet da ;), jeg veier 70 :)

Anonymous poster hash: b8ee8...3f9

Skrevet

Dere er på bærtur.

Hun er på min høyde, og langt slankere enn meg. Jeg er 57 kg. Rumpa er større, men det er bare flesk, og veier nok mindre enn om det hadde vært rene muskler.

Tipper hun ikke veier mer enn max 53 kg.

Anonymous poster hash: c798d...bcd

Tror ikke hun er 53kg.

Jeg er samme høyden og mye slankere enn henne, bruker str 34/XS. Er rundt 52 kg.

Anonymous poster hash: 4f1bd...376

Skrevet

Går du rundt å tenker så mye negativt om andres kropper? Beyonce er pæreformet, men det gjør henne ikke mindre flott. Kim Kardashian har en sunn fordeling av fett med veldig smalt liv, hun er også flott selv om hun er litt oversminket etter min smak. Ingen av dem er nok overvektige, men større enn de fleste skuespillere. Folk ser veldig ulike ut på bilder. Jeg har timeglassfasong og har fett jevnt fordelt. Om du ser et bilde av meg og venninna mi som er pære ville du sikkert tenkt at jeg er tykkere enn henne. Det er egentlig motsatt, men hun er slank i overkroppen og har synlige krageben etc.  

Anonymous poster hash: 2f890...050

Hun har drevet med waisttraining i form av korsett, det er derfor hun er smal rundt midjen. DET er ikke sunt...

Anonymous poster hash: 4f1bd...376

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...