Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #51 Skrevet 22. februar 2016 Kjøpe den dyre Alloc merke som var hardfør. La samme over heile huset 3 etasjer. Etter 4 år bruk kom skader og no er vi i full forhandling med garatisak. Sitter og venter på ein representant som skal sjå på det. Fint, dyrt og god kvalitet tja ????????? Anonymous poster hash: aebd4...06e
Kjerringa med agurken Skrevet 22. februar 2016 #52 Skrevet 22. februar 2016 (endret) Definitivt laminat. Vi angrer på at vi la parkett i 1 etg - blir merker med en gang. Med laminatet synes ingenting og det tåler masse (Boen begge deler). Både parkett og laminat blir kaldt. Vannbåren varme er best, men er dyrt.Laminat fra Boen også? Har jeg ikke funnet. Ja, har lyst på VBV, men vet ikke om vi har råd til det. Tror det blir varmefolie, men vi må få konkrete tilbud og regne på det. Anonymous poster hash: fe186...9af Beklager var ikke laminat fra boen, det var krono. Har classic castle oak der (link nedenfor) http://www.krono-original.com/r5-laminate-floor-super-natural-classic Battetiet til drillen falt med fra over 2 meters høyde og rett ned på laminatgulvet. Det ble ikke et eneste merke engang. Der hvor vi har boen parkett blir det merker av alt- inkludert polstrede stoler. Om man er uheldig og mister noe ned så kan man garantere at det blir hakk. Har lagt masse tepper rundt om kring i "faresoner". Nydelig golv fra Boen, men nytter jo ikke å bruke det. Ville vært helt krise å miste ned bestikk, en mobil, bok, fjernkontroll eller noe annet. Endret 22. februar 2016 av Froggi83
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #53 Skrevet 22. februar 2016 Da vi kjøpte dette huset var det laminat gulv i dyre klasse. I følge selgeren hadde dem hatt det golvet i 2 år, og himmel og hav for et golv må jeg si. Det var så mye hakker og stygge merker. I begynnelse trodde vi det var bare røff bruk av dem, men da vi flyttet inn innså vi at merkene oppsto jo utrolig lett uten videre. Da vi skulle pusse opp kjøkkenet, rev vi av alle parkett golv, og la litt dyrere og slite sterke typer av laminat som så virkelig flott ut. Den dag i dag angrer vi ikke et sekund på at vi gjorde det Og enda et pluss med laminat, så er det mye lettere å rengjøre golvet. Anonymous poster hash: f32ba...747
Isola&Lille+julegave Skrevet 23. februar 2016 #54 Skrevet 23. februar 2016 Det eneste jeg angrer på i mott hus, er at jeg ikke la varme i gulvene. Så det vil jeg definitivt anbefale! Og parkett. Liker ikke å gå på laminat. Føles hardt og kaldt. Og parkett er finere.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #55 Skrevet 23. februar 2016 Da vi kjøpte dette huset var det laminat gulv i dyre klasse. I følge selgeren hadde dem hatt det golvet i 2 år, og himmel og hav for et golv må jeg si. Det var så mye hakker og stygge merker. I begynnelse trodde vi det var bare røff bruk av dem, men da vi flyttet inn innså vi at merkene oppsto jo utrolig lett uten videre. Da vi skulle pusse opp kjøkkenet, rev vi av alle parkett golv, og la litt dyrere og slite sterke typer av laminat som så virkelig flott ut. Den dag i dag angrer vi ikke et sekund på at vi gjorde det Og enda et pluss med laminat, så er det mye lettere å rengjøre golvet. Anonymous poster hash: f32ba...747 Rettelse, mente selvsagt at det var lagt parkett av forrige eieren. Om dere velger å kjøre på laminat, husk gulvvarme :) Anonymous poster hash: f32ba...747
klg,2 boys now:) Skrevet 23. februar 2016 #56 Skrevet 23. februar 2016 Parkett er ikke pent kanskje første mnd,bortkastet penger. Ang varme kjøp dere varmepumpe så holder huset seg varmt jevnt igjennom hele året og kalde gulv er ikke ett problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå