Gå til innhold

hvor mange her har blitt utsatt for overgrep/voldtekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har.. tragiske greier..

Første når jeg var nettopp fyllt 16. Voldtekt av grovere type på nachspiel. Prøvde å fortrenge alt, skulle ikke la det knekke meg osv. Førte meg til en veldig dårlig plass når det gjaldt sex og alkohol. Drakk en del for å glemme.. Livredd for å bli voldtatt igjen, så jeg turte ikke si nei til sex. Charming..

2.gang - hadde nettopp avsluttet mitt første ordentlige forhold og var blitt tryggere på min egen seksualitet og at det gikk an å si nei. Sovevoldtekt av en kompis. Våkna naken (hadde avvist han tidligere på kvelden, la meg på eget rom med klærne på.) våknet ute bukse og truse og at han hadde komt inni meg. Gikk ikke på prevensjon. Angrepille funka ikke, måtte ta abort. Som var jævlig, for fastlegen hadde vikar og hun nekter å henvise til abort av etiske grunner.

3.gang - en gift kristen fyr.. Ble dopa ned på forhånd, spøy mens han gjorde sitt og han mente at jeg ba om det..

Så - gikk på en ordentlig smell ett år etter siste gangen. Fikk litt hjelp av psykolog, posttraumatisk-lidelse kallte han det.

Nå går det bra da.. Stortsett.. Unngår alkohol i store mengder og har en stabil og trygg hverdag. Det er jo noen ettervirkninger som man ikke blir kvitt, men jeg vil si at jeg nå lever godt med det.

Fantastisk mann og herlige barn.

Anonymous poster hash: 875f1...6ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble overfalt i det jeg skulle låse meg inn i leiligheten min. Dratt opp to trapper etter håret,voldtatt til jeg revnet nedentil og truet på livet. Er 10 år siden og jeg slet med ptsd i ettertid. Voldtekten utløste også en bipolarklinikken diagnose som hei fremdeles sliter med. Klarte aldri fullføre utdanningen min og sliter i perioder med flashbacks.

Skrevet

Jeg har blitt seksuelt missbrukt av min far siden før jeg kan huske til siste gang jeg kjente på ubehaget da jeg var 20år.

Ikke voldtekt (som jeg vet om) men seksuelt missbrukt.

Ved en anledning prøvde jeg komme gjennom til min mor, hun avfeide det. Jeg sultet meg, kuttet meg, stakk av, gikk mye ute fordi jeg ønsket ikke være hjemme da far var hjemme.

Det ene tilfelle vet jeg han prøvde å dope meg.

Å være fange i sitt eget hjem slik, er ikke noe jeg unner noen.

Jeg sto alene om dette, til jeg var 21år. Da møtte jeg et fantastisk menneske som hjelp meg sette ord på ting og som har blitt missbrukt selv og komt seg gjennom jævelskapet. Dette menneske betyr så mye for meg at jeg har ikke ord.

Ingen i familien eller mannen min vet hva jeg har vert gjennom. Min far har flyttet bort, og han har ikke noe med barnebarna sine gjøre. Han får også hjelp, det er jeg glad for. Oppi alt så synest jeg utrolig synd på han også, han er syk.

Anonymous poster hash: c30f2...166

Skrevet

Overgrep som barn. Av en eldre bror og noen søskenbarn.

Overgrep da jeg var 32 år gammel. Trodde virkelig at jeg var trygg for sånne ting da. Hadde blitt kjent med en gutt på skolen. Han visste at jeg hadde kjæreste og fra min side var det virkelig kun vennskap! Jeg ble veldig full på et vorspiel hjemme hos meg selv. Ærlig talt forstår jeg ikke helt hva som skjedde. Vi hadde bestilt taxi til kl 22.30. Kl 22.20 sendte jeg en helt fin og ordentlig skrevet mld til en annen venn. Da taxien kom var jeg helt borte og merket ikke engang at noen dro. Jeg spydde og klarte å slenge meg ned på en seng i rommet ved siden av badet.

"Vennen min" hadde blitt igjen for å passe på meg.... Han kom og holdt på med meg. Jeg kjenner igjen det hun andre her inne skrev. Kroppen min var med, men jeg var så fjern og borte at jeg trodde det var kjæresten eller en drøm. Jeg var virkelig ikke til stede og det mener jeg at han burde ha skjønt. Jeg hadde jo spydd og sovnet. Hvem vil ha sex da??!! Etterhvert våknet jeg såpass at jeg tenkte "herregud, nei. Håper det går fort!" Heldigvis husker jeg ingenting av selve akten. Jeg husker svært lite før jeg våknet av at jeg ikke kjente igjen penisen ved siden av meg. Blærk! Lenge etterpå hadde jeg brannsår på knær, rygg og føtter etter teppet på rommet. Æsj, blir kvalm bare av å skrive om det.

Anonymous poster hash: c0c94...758

Han putta noe i drikkevarene dine? Dopet deg ned? Ellers ville du ikke ha blitt dårlig på 10 minutter.

Anonymous poster hash: 8bd6e...49c

Skrevet

Jeg var i syden da jeg var 14, og fikk lov å dra på "disko" med venner så lenge vi var tilbake på hotellet til midnatt. Vi fikk ikke drikke alkohol, men gjorde jo selvfølgelig det alikevel. En dag ble jeg ganske full. Kom bort fra vennene mine, og begynte å snakke med en gutt på 19 år i baren. Jeg løy og sa jeg var 16 år (vet ikke hvorfor). Han spurte om jeg ville bli med på et annet diskotek/ bar, jeg sa ok. Plutselig var vi på en øde plass bak et hotell og ved en strand. Han tok hånden min ned i shortsen sin, så jeg befølte hans erigerte penis. Jeg trakk til meg hånden og sa "nei jeg vil ikke gjøre dette". Han hørte ikke etter og begynte å fingre meg, jeg var helt tørr så det gjorde vondt. Først nå gikk det opp for meg at vi ikke var på veg til noe diskotek.. (Ung og naiv..) han la meg ned på grusen, trakk ned trusa mi og kjørte inn penisen sin. Jeg var fortsatt tørr, og det var vondt så jeg sa stopp og nei. Han hørte ikke etter, så jeg lå der egentlig bare. Han hoppet av i svingen, og følte meg til en taxi etterpå. Jeg var så full at jeg knapt klarte å gå selv, og holde øyene åpne. Etterpå satt jeg igjen med en tvilende følelse, har jeg blitt voldtatt eller ikke? Jeg hadde jo sagt nei, men alikevel gjorde jeg ingen fysisk motstand. Jeg valgte å ikke si det til noen før kanskje 10 år etter. Jeg har aldri hatt noe godt forhold til sex, var en periode "billig" i fylla, aldri hatt vaginal orgasme. Men har det bra nå som jeg er i et forhold med en jeg stoler på.

Anonymous poster hash: 48c90...066

Skrevet

Ble utsatt for en grov overfallsvoldtekt det året jeg var 18 år, var rett før russetiden. Ble lagt inn på sykehuset - men valgte å ikke anmelde. Dette er mange år siden. Men sliter enda med ptsd, flashbacks, mareritt, søvnvansker og konsentrasjonsvansker. ble ille etter at jeg fikk barn, "taklet" det / fortrengte det bedre før. har begynnt i behandling, så føler meg litt bedre nå. 

Anonymous poster hash: 25fc5...464
Skrevet

Har ikke opplevd noe jeg regner som "overgrep", men har fått min andel av uønsked sexuelt oppmerksomhet som hender opp under skjørtet, blitt holdt fast og slikket i fjeset, blotting, en lærer som la hendene over puppene mine bakra osv.

Anonymous poster hash: 7e6e0...b28

Skrevet

Bestefar som kalte vaginaen min for "høna" mens han masete meg i skrittet. Tungekysset med meg også. Dette skjedde fra så tidlig jeg kan huske, til han døde da jeg var 12. Jeg fikk kjeft av mine foreldre da jeg ikke sørget når han døde. Jeg jublet høyt inni meg! Forstod jo ikke at det var overgrep jeg var blitt utsatt for.

Har ikke tatt det opp med noen i min nærmeste familie. Jeg kan ikke den dag i dag forstå at INGEN rundt meg så hva som skjedde!! Min mor er også død, og min far er gift på ny. Jeg har et slags anstrengt forhold til min far, tror dette kan skyldes at han ikke så hva som skjedde. Akkurat som jeg ikke greier å tilgi ham for det. Har heller ikke fortalt noe til min mann. Falt seg liksom ikke naturlig da vi ble sammen, og har vel aldri falt seg naturlig i ettertid....

Min mann er en mann som respekterer et nei fra meg på sex-fronten uten problem. Vi har tre fantastiske barn. Har ikke hatt problemer under fødsler grunnet overgrepene. Største "bivirkningen" i dag, er nok at jeg ikke stoler på min far. Dette til tross for at han er verdens snilleste mann, og har aldri gjort meg noe!

Anonymous poster hash: d7d09...3ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...