Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 Jeg hadde en opplevelse jeg har snakket om til noen, men som jeg likevel ikke klarer å si var en voldtekt. Dette var en gutt jeg var glad i. Vi hadde hatt et slags forhold til og fra, hvor det var han som ikke ville noe mer. Etter en tur på byen hvor vi ikke var sammen, ble vi kjørt av samme sjåfør hjem. Han var tydeligvis veldig lei seg på bilturen hjem, og siden jeg var glad i han valgte jeg å bli hos han slik at han ikke skulle være alene. Jeg hadde glemt noe jeg trengte og satt i senga (med undertøy og genser på) i tlf med taxi for å forklare veien. Da begynte han å prøve seg. Jeg "sa" stopp med hendene (fordi jeg satt i tlf), men han fortsatte bare å trenge seg på. Jeg begynte å sparke/bruke beina for å hindre han (men brukte fortsatt ikke ord da jeg satt i tlf). Til slutt kom han inn i meg (ja, jeg skjønner ikke selv hvordan han fikk det til, for jeg kjempet imot). Fikk slengt på røret sparket og kjeftet han bort i sjokk. Han stormet ut av rommet. Jeg ventet lenge, og begynte til slutt å bli redd for han. Tenkte at han skammet seg slik at han kanskje kunne finne på å gjøre noe dumt.. Han hadde litt problemer. Til slutt ble jeg redd og letet etter han, fikk tak i broren som ringte faren osv. Fant han til slutt, han hadde bare lagt seg et annet sted i huset. Tydelig uaffisert av hva som hadde skjedd. Jeg følte meg utrolig dårlig... Etter dette ble det bare latet som ingenting... Jeg vet ikke hva man skal kalle dette, vet dere? Dette er jo ikke en gutt jeg ville ansett som en "typisk" overgriper... Og til spm mitt, er det mange som har slike opplevelser? Anonymous poster hash: b82bb...eae
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #2 Skrevet 21. februar 2016 Har blitt utsatt for overgrep, ikke voldtekt/samleie. Anonymous poster hash: f4582...173
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #3 Skrevet 21. februar 2016 Ble voldtatt rett før jeg fylte 17 år. Det var en grov voldtekt og jeg hadde endel sår,rifter, kuler og farger etterpå. Både hendelsen og det å anmelde det var en utrolig tøff ting å gå gjennom. Faktisk var det nesten verre å anmelde det da etterforskeren ikke trodde meg. Til tross for bilder tatt av politiet, av skadene jeg hadde, og vitneutsagn fra legene den natten, ble jeg ikke trodd og saken ble henlagt. Han som voldtok meg sa nemlig at jeg ville og var med på det..Jeg fikk derimot voldskadeerstatning, da det var så tydelig hva som hadde skjedd.. Anonymous poster hash: 73f4a...c40
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #4 Skrevet 21. februar 2016 Jeg hadde en opplevelse jeg har snakket om til noen, men som jeg likevel ikke klarer å si var en voldtekt. Dette var en gutt jeg var glad i. Vi hadde hatt et slags forhold til og fra, hvor det var han som ikke ville noe mer. Etter en tur på byen hvor vi ikke var sammen, ble vi kjørt av samme sjåfør hjem. Han var tydeligvis veldig lei seg på bilturen hjem, og siden jeg var glad i han valgte jeg å bli hos han slik at han ikke skulle være alene. Jeg hadde glemt noe jeg trengte og satt i senga (med undertøy og genser på) i tlf med taxi for å forklare veien. Da begynte han å prøve seg. Jeg "sa" stopp med hendene (fordi jeg satt i tlf), men han fortsatte bare å trenge seg på. Jeg begynte å sparke/bruke beina for å hindre han (men brukte fortsatt ikke ord da jeg satt i tlf). Til slutt kom han inn i meg (ja, jeg skjønner ikke selv hvordan han fikk det til, for jeg kjempet imot). Fikk slengt på røret sparket og kjeftet han bort i sjokk. Han stormet ut av rommet. Jeg ventet lenge, og begynte til slutt å bli redd for han. Tenkte at han skammet seg slik at han kanskje kunne finne på å gjøre noe dumt.. Han hadde litt problemer. Til slutt ble jeg redd og letet etter han, fikk tak i broren som ringte faren osv. Fant han til slutt, han hadde bare lagt seg et annet sted i huset. Tydelig uaffisert av hva som hadde skjedd. Jeg følte meg utrolig dårlig... Etter dette ble det bare latet som ingenting... Jeg vet ikke hva man skal kalle dette, vet dere? Dette er jo ikke en gutt jeg ville ansett som en "typisk" overgriper... Og til spm mitt, er det mange som har slike opplevelser? Anonymous poster hash: b82bb...eae Den typiske overgriper er akkurat disse: en man kjenner, en venn, kjæresten, en venn av familien! Veldig ofte en man har tiltro og tillit til. Du burde anmeldt han! Anonymous poster hash: 39b09...962
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #5 Skrevet 21. februar 2016 Ble voldtatt rett før jeg fylte 17 år. Det var en grov voldtekt og jeg hadde endel sår,rifter, kuler og farger etterpå. Både hendelsen og det å anmelde det var en utrolig tøff ting å gå gjennom. Faktisk var det nesten verre å anmelde det da etterforskeren ikke trodde meg. Til tross for bilder tatt av politiet, av skadene jeg hadde, og vitneutsagn fra legene den natten, ble jeg ikke trodd og saken ble henlagt. Han som voldtok meg sa nemlig at jeg ville og var med på det..Jeg fikk derimot voldskadeerstatning, da det var så tydelig hva som hadde skjedd.. Anonymous poster hash: 73f4a...c40 Dette var forresten en som jeg anså som en god venn! Anonymous poster hash: 73f4a...c40
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #6 Skrevet 21. februar 2016 Det du ble utsatt for var voldtekt, Hi. Jeg er heldigvis ikke blitt voldtatt, men jeg ble for mange år siden utsatt for seksuelt overgrep av en behandler. Hadde det skjedd i dag hadde jeg uten tvil anmeldt ham! Anonymous poster hash: 45c62...354
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #7 Skrevet 21. februar 2016 Jeg ble utsatt for overgrep som barn og presset til å utføre seksuelle handlinger jeg ikke ønsket å gjennomføre som tenåring. Anonymous poster hash: f657a...0fd
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #8 Skrevet 21. februar 2016 Det er voldtekt det du har opplevd. Jeg har blitt brutalt voldtatt to ganger. En i Norge og en i England. Endte på sykehus med tydelige skader begge gangene. I Norge ble saken henlagt, politiet kom dessuten tregt i gang. I England fakket de fyren innen noen timer. Han fikk like mange år i fengsel som man får for mord i Norge. Han var visst en serievoldtektsmann, og jeg var bare et blant mange ofre. Måten jeg ble møtt i England i forhold til Norge, både når det gjelder politi og rettssystem, er to helt forskjellige ting. Angrer på at jeg valgte å anmelde den "norske" voldtekten. Anonymous poster hash: c304f...8f5
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #9 Skrevet 21. februar 2016 Ja, voldtatt av en bekjent da jeg var 16.. Jeg var jomfru og ble smittet av herpes.. Voldtatt analt av 12 år eldre kjæreste da jeg var 17.. Følte meg sveket og bedratt.. Var vanskelig å komme seg over denne.. Han vekte meg og latet som om han skulle massere meg før han skulle på jobb, helte lunket olje over ryggen min i senga på morgenen.. Helte over rumpa mi.. Han gikk på badet for å hente et håndkle.. Kom tilbake naken, med stå og et bredt smil om munnen. Han løftet opp bakenden min og jeg var villig med på en rask hyrdestund.. Han kjørte den hardt inn i anslen så jeg kjente jeg revnet. Han la dyna over meg og holdt meg fast.. Jeg husker jeg hylte meg hes. Skalv i smerte og var sjokkert og fortvilet, sviket var så stort.. Han gjorde seg ferdig og gikk på jobb. Ingen er anmeldt.. Følte meg for skamfull og dum.. Anonymous poster hash: 163fc...273
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #10 Skrevet 21. februar 2016 herlighet... noen av disse opplevelsene trist.. Og veldig trist at disse får gå fri, ingen vet eller bryr seg.. For min del er jeg nok ganske i tvil.. fortalte dette til noen venninner, men husker selv jeg sa at jeg ikke tok skade av det.. ingen av de reagerte med å si at det kunne være en voldtekt.. Noen av disse kjente jo han, og hadde nok syntes det var synd på han om han ble anmeldt. Sånn sett tror jeg det er bra jeg ikke gjorde det. Hadde nok blitt en enda større byrde... Takk for deres tanker og meninger. Hi Anonymous poster hash: b82bb...eae
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #11 Skrevet 21. februar 2016 4 - 5 år gammel. Anonymous poster hash: e814c...aa7
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #12 Skrevet 21. februar 2016 . Anonymous poster hash: b82bb...eae
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #13 Skrevet 21. februar 2016 jeg hadde en opplevelse når jeg var 16. bodde på hybel sammen med 4 andre. 2 venniner og 2 gutter. vi drev med litt hasj en periode og amfetamin. vi hadde vert på juleball. og vi reiste på nach på hybelen der vi røyka hasj. typen til vennina mi var der også. men vennina mi var hjemme hos familien den helga. jeg og han var gode venner og ikke noe sexuelt mellom oss så jeg tenkte ikke over de når hab spurte om vi skulle gå på rommet mitt og røyke litt mer hasj så de andre ikke fikk. vi satt å pratet og røyka. jeg ble veldig trøtt å la meg på senga. reknet med han dro når han var lei. men våknet av at han lå over meg og var i full gang med å penetrere meg. jeg var så sløv og trøtt at jeg klarte ikke gjøre motstand men husket jeg sa nei og slutt men han holdt fast hendene mine og fullførte. så la han seg å sove. når vi våknet morgenen etter husket jeg va som sjedde..gjikk i dusjen og vasket meg. når jeg kom på rommet ijenn så satt han der og ventet og spurte om jeg ville ha mer. anmeldte han aldri pga at vi røyka hasj. Anonymous poster hash: 14fe9...e28
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #14 Skrevet 21. februar 2016 Jeg ble utsatt for overgrep som barn og presset til å utføre seksuelle handlinger jeg ikke ønsket å gjennomføre som tenåring. Anonymous poster hash: f657a...0fd Akkurat samme her. Faen, så lei man blir. Anonymous poster hash: 8bd6e...49c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #15 Skrevet 21. februar 2016 Ble voldtatt rett før jeg fylte 17 år. Det var en grov voldtekt og jeg hadde endel sår,rifter, kuler og farger etterpå. Både hendelsen og det å anmelde det var en utrolig tøff ting å gå gjennom. Faktisk var det nesten verre å anmelde det da etterforskeren ikke trodde meg. Til tross for bilder tatt av politiet, av skadene jeg hadde, og vitneutsagn fra legene den natten, ble jeg ikke trodd og saken ble henlagt. Han som voldtok meg sa nemlig at jeg ville og var med på det..Jeg fikk derimot voldskadeerstatning, da det var så tydelig hva som hadde skjedd.. Anonymous poster hash: 73f4a...c40 Føler virkelig med deg. Av historien så tror jeg jeg vet hvem du er. Og vil bare sende en stor klem <3 Anonymous poster hash: b7efd...7f0
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #16 Skrevet 21. februar 2016 Da jeg var 13 ble jeg tvunget til å utføre oralsex på en gutt som var 4 år eldre. Trodde han skulle kvele meg, og har enda problemer med å suge. Da jeg var 16 var jeg full på fest, og la meg til å sove på et soverom. Våknet av at en god kamerat hadde sex med meg. Jeg var så langt borte, at når jeg skjønte hva som skjedde, var han allerede ferdig. Ingen av sakene ble anmeldt, siden jeg ikke skjønte at det var overgrep før mange år etterpå. Anonymous poster hash: a6e70...844
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #17 Skrevet 21. februar 2016 Grovt seksuelt misbrukt av min far, fra jeg var 3 år. Anonymous poster hash: 270f1...322
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #18 Skrevet 21. februar 2016 Grovt gruppevoldtatt av 4 stk som 14 åring Anonymous poster hash: b09b9...7ad
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #19 Skrevet 21. februar 2016 Ble voldtatt rett før jeg fylte 17 år. Det var en grov voldtekt og jeg hadde endel sår,rifter, kuler og farger etterpå. Både hendelsen og det å anmelde det var en utrolig tøff ting å gå gjennom. Faktisk var det nesten verre å anmelde det da etterforskeren ikke trodde meg. Til tross for bilder tatt av politiet, av skadene jeg hadde, og vitneutsagn fra legene den natten, ble jeg ikke trodd og saken ble henlagt. Han som voldtok meg sa nemlig at jeg ville og var med på det..Jeg fikk derimot voldskadeerstatning, da det var så tydelig hva som hadde skjedd.. Anonymous poster hash: 73f4a...c40 Føler virkelig med deg. Av historien så tror jeg jeg vet hvem du er. Og vil bare sende en stor klem <3 Anonymous poster hash: b7efd...7f0 Dette er desverre ingen unik historie, så ikke vær så sikker på at du kjenner akkurat henne.. Anonymous poster hash: 4d414...a3a
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #20 Skrevet 21. februar 2016 uff... alle disse historiene er så grusomme... og det er nok også grunnen til at det jeg opplevde, som virkelig var ingentig i forhold, kan kalles voldtekt... det må jo finnes et annet ord man kan bruke... hi Anonymous poster hash: b82bb...eae
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #21 Skrevet 21. februar 2016 uff... alle disse historiene er så grusomme... og det er nok også grunnen til at det jeg opplevde, som virkelig var ingentig i forhold, kan kalles voldtekt... det må jo finnes et annet ord man kan bruke... hi Anonymous poster hash: b82bb...eae Hvorfor skal det graderes? Det du opplevde var kanskje fælt for deg og har preget deg. Jeg har gjentatte episoder bak meg fra 7-8 årsalderen og opp til jeg var 15, men lever likevel godt med min historie. Jeg har ikke PTSD eller noe. Vi har ulik robustitet og ulike reparasjonsmekanismer. Anonymous poster hash: 8bd6e...49c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #22 Skrevet 21. februar 2016 Overgrep som barn. Av en eldre bror og noen søskenbarn. Overgrep da jeg var 32 år gammel. Trodde virkelig at jeg var trygg for sånne ting da. Hadde blitt kjent med en gutt på skolen. Han visste at jeg hadde kjæreste og fra min side var det virkelig kun vennskap! Jeg ble veldig full på et vorspiel hjemme hos meg selv. Ærlig talt forstår jeg ikke helt hva som skjedde. Vi hadde bestilt taxi til kl 22.30. Kl 22.20 sendte jeg en helt fin og ordentlig skrevet mld til en annen venn. Da taxien kom var jeg helt borte og merket ikke engang at noen dro. Jeg spydde og klarte å slenge meg ned på en seng i rommet ved siden av badet. "Vennen min" hadde blitt igjen for å passe på meg.... Han kom og holdt på med meg. Jeg kjenner igjen det hun andre her inne skrev. Kroppen min var med, men jeg var så fjern og borte at jeg trodde det var kjæresten eller en drøm. Jeg var virkelig ikke til stede og det mener jeg at han burde ha skjønt. Jeg hadde jo spydd og sovnet. Hvem vil ha sex da??!! Etterhvert våknet jeg såpass at jeg tenkte "herregud, nei. Håper det går fort!" Heldigvis husker jeg ingenting av selve akten. Jeg husker svært lite før jeg våknet av at jeg ikke kjente igjen penisen ved siden av meg. Blærk! Lenge etterpå hadde jeg brannsår på knær, rygg og føtter etter teppet på rommet. Æsj, blir kvalm bare av å skrive om det. Anonymous poster hash: c0c94...758
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #23 Skrevet 21. februar 2016 Ble seksuelt misbrukt av en venn av min far fra jeg var 5-12 år gammel. Tok flere operasjoner å fikse skadene i etterkant..ble aldri rettsak pga han som gjorde det snakket seg ut av det og sa at jeg løy (jobber i politiet)... Så ble henlagt..😔😢😢 Ble utsatt for en overfallsvoldtekt som 17 åring i tr.heim sentrum... Han ble dømt til 3 måneder fengsel og erstatning til meg på 25 000... Anonymous poster hash: 0ba17...232
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #24 Skrevet 21. februar 2016 Jeg har av en i nær familie, begynte da jeg bar 5, 6 til jeg var 12... Han var rundt 15 når jeg var 5, nå som jeg har blitt voksen blir jeg bare uvel av å tenke på det, spesielt han og alderen han var i Anonymous poster hash: f4ed7...5a0
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #25 Skrevet 21. februar 2016 Ble voldtatt rett før jeg fylte 17 år. Det var en grov voldtekt og jeg hadde endel sår,rifter, kuler og farger etterpå. Både hendelsen og det å anmelde det var en utrolig tøff ting å gå gjennom. Faktisk var det nesten verre å anmelde det da etterforskeren ikke trodde meg. Til tross for bilder tatt av politiet, av skadene jeg hadde, og vitneutsagn fra legene den natten, ble jeg ikke trodd og saken ble henlagt. Han som voldtok meg sa nemlig at jeg ville og var med på det..Jeg fikk derimot voldskadeerstatning, da det var så tydelig hva som hadde skjedd.. Anonymous poster hash: 73f4a...c40 Føler virkelig med deg. Av historien så tror jeg jeg vet hvem du er. Og vil bare sende en stor klem <3 Anonymous poster hash: b7efd...7f0 Nå er jeg langt ifra den eneste som har opplevd dette! Og det begynner å bli noen år siden. Men ble litt nysgjerrig, samtidig liker jeg anonymiteten jeg liker å innbille meg at jeg har her Hvilken by er du fra? Anonymous poster hash: 73f4a...c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå