Gå til innhold

Hormoner og antall egg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 forsøk: Langt regime. Begynte på 200IE Puregon i 10 dager. Gikk opp til 300IE i 4 dager til. 4 egg ut 4 befruktet. 2 egg inn og 1 på frys. Siste falt fra.

2 forsøk: Langt regime. 300IE Puregon 6 egg ut 2 befruktet. 2 egg inn. Resten falt fra.

3 forsøk. Langt regime. 300IE Menopur 5 egg ut 4 befruktet. 1 egg inn og 1 på frys. Resten falt fra.

Denne gangen, så er det også langt regime. Skal gå 150IE Menopur og 150IE Bemfola. 

1. forsøk; Langt regime. Stimuli 13 dager. Menopur økende fra 75 - 150 IE + puregon 200 IE; uttak 8 egg, 5 befruktet. 2 satt inn. resten falt fra.

2. forsøk; Langt regime.  Stimuli 14 dager. Menopur økende fra 150- 300 IE + Gonal- F 225 IE. uttak 3 egg. 2 befruktet. 2 satt inn. 

3. forsøk. Langt regime. Stimuli 14 dager. Menopur 225 + puregon 200 IE. Uttak 10 egg. 8 befruktet. 1 satt inn. resten falt fra. Ble gravid :-) 

1. søskenforsøk; Stimuli 14 dager. Menopur 225 IE + puregon 200 IE. Uttak 3 egg. 3 befruktet. 1 satt inn i dag. Venter på status på de siste 2. De hadde stoppet opp i utvikling, men lab'en gir de en sjans for å se om de kommer seg og kan fryses. 

Endret av nordlys13

1 forsøk. Gonal F 112,5 i 10 dager. 12 egg ut, 9 ble befruktet. 1 egg inn og 4stk som var gode nok til frys.

Anonymous poster hash: aabae...359

Er akkurat den dosen og medisinen jeg skal ga nå☺ Håper på like godt resultat

1 forsøk. Gonal F 112,5 i 10 dager. 12 egg ut, 9 ble befruktet. 1 egg inn og 4stk som var gode nok til frys.

Jeg er veldig fornøyd😊. Fikk en nydelig liten gutt på første frys så kan ikke klage. Huske at det ikke er antall egg som er det viktige men kvaliteten. Får du altfor mange egg er ofte kvaliteten dårligere. 12 er ett fint antall sa de til meg, har man veldig mange fler er kvaliteten dårligere. Tror jeg hadde 16 totalt men de droppet vell å ta ut de siste da jeg vet det var noen som var for små i str. Hos oss var mannen problemet. Masse lykke til 😊

Annonse

Jeg er veldig fornøyd😊. Fikk en nydelig liten gutt på første frys så kan ikke klage. Huske at det ikke er antall egg som er det viktige men kvaliteten. Får du altfor mange egg er ofte kvaliteten dårligere. 12 er ett fint antall sa de til meg, har man veldig mange fler er kvaliteten dårligere. Tror jeg hadde 16 totalt men de droppet vell å ta ut de siste da jeg vet det var noen som var for små i str. Hos oss var mannen problemet. Masse lykke til 😊

Første forsøk (Puregon) fikk jeg tre ut, ibgen befrukta. Mannen og jeg er 50/50 problemet her i gården:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...