Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #51 Skrevet 21. februar 2016 Hva tror dere de gjorde før vannklosettet ble oppfunnet da? Anonymous poster hash: f574b...451 Er vel en grunn til at vannklosettet faktisk ble oppfunnet?! Anonymous poster hash: 274e6...c48
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #52 Skrevet 21. februar 2016 Ja altså eneste tiden på døgnet det er mulig å få driti er jo når ungene har lagt seg! Faren til eldste praktiserer at det ikke er lov på natta, men jeg syns det bare er ekkelt! Hva med dusjing da? Kan man ikke dusje når de sover heller?? Så klart. dette er snakk om tissing på natten, 03-04 og ikke mellom 19 og midnatt Anonymous poster hash: da0ef...c65 Så fra 19 til midnatt er det ok at ungene blir vekt, men ikke fra midnatt til 6? Skjønner ikke... Normale barn sover tyngre på kvelden enn ut på natten. Jeg tror helt ærlig alle dere som roper opp med "æsj!" kanskje ville måtte svelge den kamelen dersom dere selv hadde hatt barn som våknet og var våken i timesvis på natten hver gang en var på toalettet og trakk ned ut på natten. Når man har barn med søvnvansker så blir man til slutt ganske desperat etter å holde dem sovende. Med dolokket nede og trekke i snoren så snart man står opp, er det uansett sjeldent snakk om mer enn 2-4 timer og da lukter det virkelig ikke. Ikke HI, men en som vet hvordan det er å ha barn som våkner lett ut på natten og er vanskelig å roe igjen. Heldigvis for oss er den perioden over nå. Anonymous poster hash: 34b8f...ab9
*Miss Marple* Skrevet 21. februar 2016 #53 Skrevet 21. februar 2016 Jøss er det så ekkelt?! Vi har små barn og jeg er alltid oppe før mannen og barna er for små til å kommentere det. Jeg trekker selvsagt ned med en gang jeg står opp. Er gravid, derfor jeg går på do på natta, aldri ellers og mannen har vel aldri vært oppe på natta. HI Anonymous poster hash: da0ef...c65 Usj, ja det er faktisk skikkelig ekkelt. Det må da bli lukt på badet etter at det får godgjort seg i x antall timer? Så ja, jeg trekker alltid ned uansett når på døgnet det er. x- antall timer? Jeg er som regel oppe mellom 03 og 04, og står opp 06.30 så får ikke ligget så lenge i skålen, gitt. Vet ikke hva det er med deres urin, men min er luktfri, med mindre jeg har drukket ektremt lite eller har uvi. Med andre ord, det lukter ingen ting når jeg trekker ned 06.30;) Hi Anonymous poster hash: da0ef...c65 Jaja, deg om det, men jeg syns likevel det er litt ekkelt. Men om det ikke er noe problem for dere er jo det helt fint.
Pobie Skrevet 21. februar 2016 #54 Skrevet 21. februar 2016 Ja, trekker alltid ned. Noe av det verste jeg vet er å gå inn på en do hvor det fremdeles lukter urin fra forrige bruker. Hvis jeg vet det har vært folk inne på do, venter jeg minst 10 minutter før jeg går inn, selv om jeg vet de har trukket ned.
Salomine Skrevet 21. februar 2016 #55 Skrevet 21. februar 2016 Trekker ned. Men har toalett og soverom i hver sin ende av huset, så ingen som våkner uansett hva man måtte finne på på do. Hadde jeg hatt noen som våknet med et vræl av nedtrekking på natta, hadde jeg glatt latt være jeg og.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #56 Skrevet 21. februar 2016 Jeg lurer virkelig på hva slags urin dere har, dere som roper sånn opp om at det vil begynne å lukte. Mulig det er på tide å dra til legen en tur... Anonymous poster hash: f9fe9...838
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #57 Skrevet 21. februar 2016 Ja, trekker alltid ned. Noe av det verste jeg vet er å gå inn på en do hvor det fremdeles lukter urin fra forrige bruker. Hvis jeg vet det har vært folk inne på do, venter jeg minst 10 minutter før jeg går inn, selv om jeg vet de har trukket ned. Ha ha, sykt spes. Du må ha store utfordringer når det kommer til bruk av offentlige toaletter😂 Anonymous poster hash: da0ef...c65
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #58 Skrevet 21. februar 2016 Jeg lurer virkelig på hva slags urin dere har, dere som roper sånn opp om at det vil begynne å lukte. Mulig det er på tide å dra til legen en tur... Anonymous poster hash: f9fe9...838 Det samme tenker jeg🙈😂 Anonymous poster hash: da0ef...c65
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #59 Skrevet 21. februar 2016 Ja altså eneste tiden på døgnet det er mulig å få driti er jo når ungene har lagt seg! Faren til eldste praktiserer at det ikke er lov på natta, men jeg syns det bare er ekkelt! Hva med dusjing da? Kan man ikke dusje når de sover heller?? Så klart. dette er snakk om tissing på natten, 03-04 og ikke mellom 19 og midnatt Anonymous poster hash: da0ef...c65 Så fra 19 til midnatt er det ok at ungene blir vekt, men ikke fra midnatt til 6? Skjønner ikke... Normale barn sover tyngre på kvelden enn ut på natten. Jeg tror helt ærlig alle dere som roper opp med "æsj!" kanskje ville måtte svelge den kamelen dersom dere selv hadde hatt barn som våknet og var våken i timesvis på natten hver gang en var på toalettet og trakk ned ut på natten. Når man har barn med søvnvansker så blir man til slutt ganske desperat etter å holde dem sovende. Med dolokket nede og trekke i snoren så snart man står opp, er det uansett sjeldent snakk om mer enn 2-4 timer og da lukter det virkelig ikke. Ikke HI, men en som vet hvordan det er å ha barn som våkner lett ut på natten og er vanskelig å roe igjen. Heldigvis for oss er den perioden over nå. Anonymous poster hash: 34b8f...ab9 Amen😍👏 Anonymous poster hash: da0ef...c65
TPK Skrevet 21. februar 2016 #60 Skrevet 21. februar 2016 Æsj, ja selvfølgelig! Hverken barn eller mann har noen gang våknet av at jeg trekker i snora.
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. februar 2016 #61 Skrevet 21. februar 2016 Ja altså eneste tiden på døgnet det er mulig å få driti er jo når ungene har lagt seg! Faren til eldste praktiserer at det ikke er lov på natta, men jeg syns det bare er ekkelt! Hva med dusjing da? Kan man ikke dusje når de sover heller?? Så klart. dette er snakk om tissing på natten, 03-04 og ikke mellom 19 og midnatt Anonymous poster hash: da0ef...c65 Så fra 19 til midnatt er det ok at ungene blir vekt, men ikke fra midnatt til 6? Skjønner ikke... Normale barn sover tyngre på kvelden enn ut på natten. Jeg tror helt ærlig alle dere som roper opp med "æsj!" kanskje ville måtte svelge den kamelen dersom dere selv hadde hatt barn som våknet og var våken i timesvis på natten hver gang en var på toalettet og trakk ned ut på natten. Når man har barn med søvnvansker så blir man til slutt ganske desperat etter å holde dem sovende. Med dolokket nede og trekke i snoren så snart man står opp, er det uansett sjeldent snakk om mer enn 2-4 timer og da lukter det virkelig ikke. Ikke HI, men en som vet hvordan det er å ha barn som våkner lett ut på natten og er vanskelig å roe igjen. Heldigvis for oss er den perioden over nå. Anonymous poster hash: 34b8f...ab9 Eldste våkna av alt, fordi faren hennes dulla henne inn at alt skulle være stille og rolig når hun sov. Når jeg flytta fra han tok det ikke lange tiden før hun sov gjennom det meste. Så joda. Vet hvordan det er. Har ikke sovet en natt på snart 3.5 år og før det tok det 5 år før vi fikk en hel natt. Allikevel, æsj!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #62 Skrevet 21. februar 2016 Før 5 om morgenen trekker jeg ned, etter det prøver jeg å holde meg, men hvis jeg må så tisser jeg uten å trekke ned. Enkelt og greit fordi hvis 4-åringen våkner og klokken er passert 5 så sovner han ikke igjen, da er det morgen selv om han har sovet for lite og blir i dårlig humør hele dagen. Han pleier å stå opp mellom 6 og 7 så det blir ikke liggende så lenge akkurat. Anonymous poster hash: 9bdf9...407
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #63 Skrevet 21. februar 2016 Æsj selvfølgelig! Badet er glovarmt, kan bare tenke meg hvordan det stinker om det får ligge der å "koke" natten over. Skulle tatt seg ut om noen våkner fordi man trekker opp på do.. Hvilket do har dere?! Her både støvsuger vi, ser tv og legger oss til forskjellige tider, uten at det har noe å si for de som sover. Anonymous poster hash: b3666...d2d
Hønemor30 Skrevet 21. februar 2016 #64 Skrevet 21. februar 2016 Selvfølgelig skyller man ned i do etter seg. Alle i mitt hus gjør det - uansett alder. Ingen våkner av at noen går på do , vi voksne sitter da ikke stille på en stol etter at unger er lagt. Her pusses det opp, støvsuges, vaskes klær o.l til langt på kveld - det motsatte hadde aldri funket her 😳
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #65 Skrevet 21. februar 2016 Trekker heller ikke ned av samme grunn som deg! Jeg og barna bor i leilighet og toalettet er rett over gangen fra soverommene. Trekker jeg ned da etter at de har sovet i et stille hus i flere timer så risikerer jeg at de våkner å ikke får sove igjen. Trekker ned med en gang jeg står opp! Går helt fint. Anonymous poster hash: 93d1f...0fd
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #66 Skrevet 21. februar 2016 Herregud, for en gjeng. Nei, trekker ikke ned om natten, og noen ganger når vi er flere som har brukt det i løpet av natten, kan det lukte. Da trekker jeg jo bare ned, også er det ute av verden. Mulig jeg var prippen en gang i tiden, men etter å ha vært gjennom to fødsler, blir gulpet, bæsjet, tisset og spydd på, tåler jeg en eim av urin i ny og ne. Hadde jeg vært like skjør som brorparten her kunne jeg nok ikke fungert i den jobben jeg har heller. Anonymous poster hash: 33a21...442
februarprins2013 Skrevet 21. februar 2016 #67 Skrevet 21. februar 2016 trekker ned ja,men det bråker ikke mot der barnet sover,men mot mitt soverom, hadde tok ikke trekk ned hvis det var mot hans rom
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #68 Skrevet 21. februar 2016 Herregud, for en gjeng. Nei, trekker ikke ned om natten, og noen ganger når vi er flere som har brukt det i løpet av natten, kan det lukte. Da trekker jeg jo bare ned, også er det ute av verden. Mulig jeg var prippen en gang i tiden, men etter å ha vært gjennom to fødsler, blir gulpet, bæsjet, tisset og spydd på, tåler jeg en eim av urin i ny og ne. Hadde jeg vært like skjør som brorparten her kunne jeg nok ikke fungert i den jobben jeg har heller. Anonymous poster hash: 33a21...442 Nå vet ikke jeg hva slags jobb du har. Men jeg jobber på småbarnsavdeling og kan fort skifte 20 bleier om dagen. Før det jobbet jeg som renholder og vasket b.l.a grisete doer. Jeg har og jobbet på sykehjem og stelt store fæle liggesår. Jeg er overhodet ikke skjør eller prippen, og lar meg heller ikke affisere stort av ekle lukter. Men jeg synes uansett det er ekkelt å ikke trekke opp etter seg Anonymous poster hash: 423e5...f81
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #69 Skrevet 21. februar 2016 Ja, trekker alltid ned. Bor i et gammelt hus fra 1800-tallet med tynne tregulv. Barna har soverom rett over badet, men de våkner ikke av at vi trekker ned i do.. Anonymous poster hash: 74333...d12
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #70 Skrevet 21. februar 2016 Forundret over hvor fisefine enkelte er... Anonymous poster hash: da0ef...c65
chrisallic Skrevet 21. februar 2016 #71 Skrevet 21. februar 2016 Holy!!!!!!fysj for en gjeng!!Hadde ikke klart å gå på toalettet hvis jeg ikke skulle fått trekke ned etter meg.Og ja ,urin som har ligget i toalett stinker!
❤lille stjerne❤ Skrevet 21. februar 2016 #72 Skrevet 21. februar 2016 Som oftest trekker jeg ned, men det hender jeg dropper det hvis vi har en slitsom periode med nattevåk eller sykdom oh jeg ikke orker å risikere å vekke noen. Særlig om det er i 4-5 tiden for da sovner de ikke så lett igjen.
Nebbdyret Skrevet 21. februar 2016 #73 Skrevet 21. februar 2016 Ja altså eneste tiden på døgnet det er mulig å få driti er jo når ungene har lagt seg!Faren til eldste praktiserer at det ikke er lov på natta, men jeg syns det bare er ekkelt!Hva med dusjing da? Kan man ikke dusje når de sover heller??Så klart. dette er snakk om tissing på natten, 03-04 og ikke mellom 19 og midnattAnonymous poster hash: da0ef...c65 Så fra 19 til midnatt er det ok at ungene blir vekt, men ikke fra midnatt til 6? Skjønner ikke... Normale barn sover tyngre på kvelden enn ut på natten. Jeg tror helt ærlig alle dere som roper opp med "æsj!" kanskje ville måtte svelge den kamelen dersom dere selv hadde hatt barn som våknet og var våken i timesvis på natten hver gang en var på toalettet og trakk ned ut på natten. Når man har barn med søvnvansker så blir man til slutt ganske desperat etter å holde dem sovende. Med dolokket nede og trekke i snoren så snart man står opp, er det uansett sjeldent snakk om mer enn 2-4 timer og da lukter det virkelig ikke. Ikke HI, men en som vet hvordan det er å ha barn som våkner lett ut på natten og er vanskelig å roe igjen. Heldigvis for oss er den perioden over nå. Anonymous poster hash: 34b8f...ab9 Vi trekk ikkje ned om vi tissar, nettopp av denne grunn. Ja, eg syns det er litt ekkelt. Nei, det luktar ikkje. Men akkurat no gjer vi kva som helst berre for ein times søvn, inkl. la vere å trekke ned i do. Men når denne tida er over, DÅ skal det trekkast!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #74 Skrevet 21. februar 2016 Herregud, for en gjeng. Nei, trekker ikke ned om natten, og noen ganger når vi er flere som har brukt det i løpet av natten, kan det lukte. Da trekker jeg jo bare ned, også er det ute av verden. Mulig jeg var prippen en gang i tiden, men etter å ha vært gjennom to fødsler, blir gulpet, bæsjet, tisset og spydd på, tåler jeg en eim av urin i ny og ne. Hadde jeg vært like skjør som brorparten her kunne jeg nok ikke fungert i den jobben jeg har heller. Anonymous poster hash: 33a21...442 Nå vet ikke jeg hva slags jobb du har. Men jeg jobber på småbarnsavdeling og kan fort skifte 20 bleier om dagen. Før det jobbet jeg som renholder og vasket b.l.a grisete doer. Jeg har og jobbet på sykehjem og stelt store fæle liggesår. Jeg er overhodet ikke skjør eller prippen, og lar meg heller ikke affisere stort av ekle lukter. Men jeg synes uansett det er ekkelt å ikke trekke opp etter seg Anonymous poster hash: 423e5...f81 Vel, jeg synes du er prippen som finner det SÅ ekkelt å ikke trekke ned urin 2-3 timer. Anonymous poster hash: 33a21...442
Mandala Skrevet 21. februar 2016 #75 Skrevet 21. februar 2016 Selvsagt. På det ene badet vårt lå det tiss i doen i ett døgn tid nylig, og fy farao som det stinket da vi oppdaget det! Det stinket rett og slett lenge også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå