Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #26 Skrevet 21. februar 2016 Overrasket over hvor mange som ikke trekker ned i do etter de har gjort fra seg. På grensa til unormale tendenser mener jeg da. Dere bør jo lære barna tidlig at uskyldige lyder som nedtrekk i do er helt normalt. Jeg trekker alltid ned uansett tid på døgnet. Anonymous poster hash: 81be2...1f8
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #27 Skrevet 21. februar 2016 Jeg gjør ikke det. Tar en rask vask av hender. Vil ikke at mann og barn skal våkne. Hva med dere? Anonymous poster hash: da0ef...c65 Hva hvis du bæsjer eller kaster opp? Samme greia? Eller kan de vekkes da? Anonymous poster hash: 18719...73a Dette gjelder selvsagt bare tissing, er du helt rar. Kunne ikke falt meg inn å bæsje for ikke å trekke ned eller kaste opp. Hadde jeg hatt mensen, noe jeg ikke har iom at jeg er gravid, hadde jeg selvsagt trukket ned da også. Denne tissingen på natten har naturligvis med at jeg er gravid. Aldri oppe og tisser ellers. HI Anonymous poster hash: da0ef...c65 Det er vel ikke jeg som er rar her.. Anonymous poster hash: 18719...73a
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #28 Skrevet 21. februar 2016 Trekker ned. Kunne sikkert spilt trompet her uten at noen våknet. Har erfart at barna ikke våkner av brannalarmen en gang... Heldigvis gjorde mannen det. Men han våkner ikke lett. Må vekke han om morgenen når vekkeklokken hans ringer. Anonymous poster hash: 4fa54...0d4 He he, som om jeg skulle skrevet det selv 😄 ungene har arvet sovegenet til pappaen, skal mye til at de våkner. Anonymous poster hash: dd982...0e8
Snøfnugget Skrevet 21. februar 2016 #29 Skrevet 21. februar 2016 Nei som regel ikke siden ettåringen har rom rett utenfor døra og allerede er mye våken på natta. Det gjelder forsåvidt bare nå når jeg er gravid og mye oppe for å tisse på natta. På kveldstid bruker vi toalettet i den andre etasjen og trekker da ned selvsagt.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #30 Skrevet 21. februar 2016 Vi har en do oppe i etasjen sammen med soverommene. Den doen brukes av alle som "nattdo", og vi trekker da ikke opp for å ikke vekke hele huset. Men det dras ned på morgenen... Anonymous poster hash: f574b...451
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. februar 2016 #31 Skrevet 21. februar 2016 Ja altså eneste tiden på døgnet det er mulig å få driti er jo når ungene har lagt seg! Faren til eldste praktiserer at det ikke er lov på natta, men jeg syns det bare er ekkelt! Hva med dusjing da? Kan man ikke dusje når de sover heller??
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #32 Skrevet 21. februar 2016 Nei, jeg trekker ikke ned om jeg tisser på natta. Begge ungene har soveromsdøren på gløtt rett ved doen og spesielt minste våkner om det knirker litt i en dør bare. På kvelden før vi legger oss går det bra å trekke ned, da sover ungene tyngre.. Men folk er jo som vanlig litt vel hysteriske herinne Anonymous poster hash: 5b260...f57
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #33 Skrevet 21. februar 2016 Nei, hvis jeg bare har tisset trekker jeg ikke ned før neste morgen. Det lukter uansett ikke. Anonymous poster hash: d91e0...827
mamma_bergen Skrevet 21. februar 2016 #34 Skrevet 21. februar 2016 Selvsagt trekker man ned?!? Noe annet er bare ekkelt..
*Miss Marple* Skrevet 21. februar 2016 #35 Skrevet 21. februar 2016 Jøss er det så ekkelt?! Vi har små barn og jeg er alltid oppe før mannen og barna er for små til å kommentere det. Jeg trekker selvsagt ned med en gang jeg står opp. Er gravid, derfor jeg går på do på natta, aldri ellers og mannen har vel aldri vært oppe på natta. HI Anonymous poster hash: da0ef...c65 Usj, ja det er faktisk skikkelig ekkelt. Det må da bli lukt på badet etter at det får godgjort seg i x antall timer? Så ja, jeg trekker alltid ned uansett når på døgnet det er.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #36 Skrevet 21. februar 2016 Vi har en do oppe i etasjen sammen med soverommene. Den doen brukes av alle som "nattdo", og vi trekker da ikke opp for å ikke vekke hele huset. Men det dras ned på morgenen... Anonymous poster hash: f574b...451 Så dere er opptil flere som samler opp tiss iløpet av natten? Bare på Dib, altså... Anonymous poster hash: 26e4f...717
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #37 Skrevet 21. februar 2016 Fy så ekkelt! Æsj! Lukter sikkert kjempedeilig av gammelt tiss på badet når mannen og barna dine står opp da... DET hadde gjort meg flau! Anonymous poster hash: 274e6...c48
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #38 Skrevet 21. februar 2016 Jøss er det så ekkelt?! Vi har små barn og jeg er alltid oppe før mannen og barna er for små til å kommentere det. Jeg trekker selvsagt ned med en gang jeg står opp. Er gravid, derfor jeg går på do på natta, aldri ellers og mannen har vel aldri vært oppe på natta. HI Anonymous poster hash: da0ef...c65 Usj, ja det er faktisk skikkelig ekkelt. Det må da bli lukt på badet etter at det får godgjort seg i x antall timer? Så ja, jeg trekker alltid ned uansett når på døgnet det er. x- antall timer? Jeg er som regel oppe mellom 03 og 04, og står opp 06.30 så får ikke ligget så lenge i skålen, gitt. Vet ikke hva det er med deres urin, men min er luktfri, med mindre jeg har drukket ektremt lite eller har uvi. Med andre ord, det lukter ingen ting når jeg trekker ned 06.30;) Hi Anonymous poster hash: da0ef...c65
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #39 Skrevet 21. februar 2016 Fy så ekkelt! Æsj! Lukter sikkert kjempedeilig av gammelt tiss på badet når mannen og barna dine står opp da... DET hadde gjort meg flau! Anonymous poster hash: 274e6...c48 Ha ha, for et hysteri! Se tidligere svar. Jeg står opp først, ergo, jeg trekker ned først. Henger ikke akkurat igjen en stram lukt av urin i huset etter 2-3 timer i doskålen. Anonymous poster hash: da0ef...c65
MammantilNurket Skrevet 21. februar 2016 #40 Skrevet 21. februar 2016 Hva med å skaffe en slik snedig liten nattpotte? Du kan ha den under sengen Veldig lettvint og kjekt når du må tisse om natten. Tjenestepiken tømmer den hver morgen - helt enkelt.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #41 Skrevet 21. februar 2016 Ja altså eneste tiden på døgnet det er mulig å få driti er jo når ungene har lagt seg! Faren til eldste praktiserer at det ikke er lov på natta, men jeg syns det bare er ekkelt! Hva med dusjing da? Kan man ikke dusje når de sover heller?? Så klart. dette er snakk om tissing på natten, 03-04 og ikke mellom 19 og midnatt Anonymous poster hash: da0ef...c65
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #42 Skrevet 21. februar 2016 Trekker alltid ned nå, men må innrømme at i den perioden vi bodde trangere og hadde et barn som våknet av alt og brukte timesvis på å sovne igjen lot jeg det være. Da snakket mannen og jeg faktisk om det, så vi bare la ned lokket og den første som sto opp trakk ned. Bare om det var tiss selvsagt, om en måtte bæsje trakk vi selvsagt ned selv om det innebar at barnet våknet. Nå har vi større hus og barna er større. Skulle de våkne av lyden vil de sovne igjen uansett. Anonymous poster hash: 34b8f...ab9
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #43 Skrevet 21. februar 2016 Fy så ekkelt! Æsj! Lukter sikkert kjempedeilig av gammelt tiss på badet når mannen og barna dine står opp da... DET hadde gjort meg flau! Anonymous poster hash: 274e6...c48 Ha ha, for et hysteri! Se tidligere svar. Jeg står opp først, ergo, jeg trekker ned først. Henger ikke akkurat igjen en stram lukt av urin i huset etter 2-3 timer i doskålen. Anonymous poster hash: da0ef...c65 Er så herlig med nasty folk som ikke skjønner selv hvor ekle de er! Fortsett slik... Hahaha... Anonymous poster hash: 274e6...c48
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #44 Skrevet 21. februar 2016 Hva med å skaffe en slik snedig liten nattpotte? Du kan ha den under sengen Veldig lettvint og kjekt når du må tisse om natten. Tjenestepiken tømmer den hver morgen - helt enkelt. Kanskje jeg heller skal legge inn permanent kateter, så hadde damene her inne blitt fornøyd;) Kan tømme posen på morgenen. Får håpe den ikke legger ut i senga da, da kan vi begynne å snakke lukt.... ..... nesten like teit svar som ditt. Tragisk humor Anonymous poster hash: da0ef...c65
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. februar 2016 #45 Skrevet 21. februar 2016 Ja altså eneste tiden på døgnet det er mulig å få driti er jo når ungene har lagt seg! Faren til eldste praktiserer at det ikke er lov på natta, men jeg syns det bare er ekkelt! Hva med dusjing da? Kan man ikke dusje når de sover heller?? Så klart. dette er snakk om tissing på natten, 03-04 og ikke mellom 19 og midnatt Anonymous poster hash: da0ef...c65 Så fra 19 til midnatt er det ok at ungene blir vekt, men ikke fra midnatt til 6? Skjønner ikke...
MammantilNurket Skrevet 21. februar 2016 #47 Skrevet 21. februar 2016 Hva med å skaffe en slik snedig liten nattpotte? Du kan ha den under sengen Veldig lettvint og kjekt når du må tisse om natten. Tjenestepiken tømmer den hver morgen - helt enkelt. Kanskje jeg heller skal legge inn permanent kateter, så hadde damene her inne blitt fornøyd;) Kan tømme posen på morgenen. Får håpe den ikke legger ut i senga da, da kan vi begynne å snakke lukt......... nesten like teit svar som ditt. Tragisk humor Anonymous poster hash: da0ef...c65 Ja den om tjenestepiken var litt i grenseland ... jeg ville nok ha bedt butleren om å tømme potten 😜
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #48 Skrevet 21. februar 2016 Ja altså eneste tiden på døgnet det er mulig å få driti er jo når ungene har lagt seg! Faren til eldste praktiserer at det ikke er lov på natta, men jeg syns det bare er ekkelt! Hva med dusjing da? Kan man ikke dusje når de sover heller?? Så klart. dette er snakk om tissing på natten, 03-04 og ikke mellom 19 og midnatt Anonymous poster hash: da0ef...c65 Så fra 19 til midnatt er det ok at ungene blir vekt, men ikke fra midnatt til 6? Skjønner ikke... Ungene sover mye tyngre Kl 22 en kl 04 f eks. Er dessuten en vesentlig forskjell på å bruke 10 min kl 22 på å få en av dem til å sovne igjen, enn det er å bruke tilsvarende minutter midt på natten når man er stup trøtt. Anonymous poster hash: da0ef...c65
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #49 Skrevet 21. februar 2016 Hva tror dere de gjorde før vannklosettet ble oppfunnet da? Anonymous poster hash: f574b...451
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #50 Skrevet 21. februar 2016 Hva med å skaffe en slik snedig liten nattpotte? Du kan ha den under sengen Veldig lettvint og kjekt når du må tisse om natten. Tjenestepiken tømmer den hver morgen - helt enkelt. Kanskje jeg heller skal legge inn permanent kateter, så hadde damene her inne blitt fornøyd;) Kan tømme posen på morgenen. Får håpe den ikke legger ut i senga da, da kan vi begynne å snakke lukt......... nesten like teit svar som ditt. Tragisk humor Anonymous poster hash: da0ef...c65 Ja den om tjenestepiken var litt i grenseland ... jeg ville nok ha bedt butleren om å tømme potten 😜 Vi har Au Pair, får be henne. HI Og for de som lurer på det... Hun har egen del i underetasjen, så vi deler ikke toalett Anonymous poster hash: da0ef...c65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå