Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #26 Skrevet 21. februar 2016 Jeg ble kalt supermamma da trillingene sovnet på flyet, og jeg satt meg til å brodere 😂 Tror folk har litt forskjellig oppfatning av begrepet. Anonymous poster hash: b2ab9...969
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #27 Skrevet 21. februar 2016 Selvfølgelig bryr ikke barnet seg om det. Men hun fikk høre at hun var "i hvert fall ikke en supermamma" på grunn av at hun gjør disse tingene og i følge bv-damene at hun ikke bruker noen tid på barnet sitt. Poenget hennes har vel hele tiden vært at så lenge du gjør en god jobb (med barnet), så er du hva hun anser som en supermamma. Og at om man virkelig vil, så får man tid til alle de andre tingene som å feks ha et strøkent hjem og trene. Hun har aldri påstått at hun er noe bedre enn andre, men det er dette hun prioriterer når hun har ledig tid. Jeg prioriterer ikke disse tingene når jeg har ledig tid, men anser meg selv som en like god mor som henne. Anonymous poster hash: 44b00...b70 Men vi mødrene som har flere barn, eller de mødrene som har ett sykt barn som krever mye ekstra oppfølging, har ikke all den tiden hun har til å stryke undertøy og klippe rosestilker. Hun har rosa skylapper på om hun tror hun har oppskriften på hvordan man er en supermamma fordi hun har ett lite barn og rekker husarbeid. Hun kommer virkelig til å gå på en smell om noen år når virkeligheten banker på døra. Anonymous poster hash: 2308d...859
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #28 Skrevet 21. februar 2016 Link? Anonymous poster hash: acb30...6d5
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #29 Skrevet 21. februar 2016 Nå har det vel, i historien aldri vært noen som kan påberope seg å være en supermamma? Men en skikkelig god mamma, det finnes det mange av. Det er de som har mange og gode klemmer, som lytter, som har tid til barnet sitt og som oppdrar de til å bli trygge og gode mennesker Anonymous poster hash: b1115...de0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå