Gå til innhold

Dere som har født på St.Olavs Hospital Trondheim..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

For det første så blir du vel kasta ut før det har gått 3-4 døgn. Og for det andre så skal vel ikke far være der hele tiden?

Anonymous poster hash: d852f...ef2

For det første får jeg et prematurt barn, og blir nok tvunget til å være der i alle fall 3-4 døgn.. Og for det andre har jeg en mann som kommer til å være der både under fødsel og i ettertid for sitt eget barn, støtte for meg og for å kunne dra hjem/butikken om vi har glemt noe/mangler noe  :wink: 

Men takk for at du tok deg tiden til å komme med et ekstremt unyttig og elendig svar!  :D

Anonymous poster hash: d3a2f...df3

Ta drosje til da vel?

Anonymous poster hash: 56b0f...851

Vi bor et stykke fra sykehuset og ønsker derfor å ha bilen for å kunne dra hjem om vi må hente noe, handle noe etc. 

Kommer til å bli sinnsykt dyrt om vi må ta taxi frem og tilbake noen ganger. 

For det første så blir du vel kasta ut før det har gått 3-4 døgn. Og for det andre så skal vel ikke far være der hele tiden?

For det første får jeg et prematurt barn, og blir nok tvunget til å være der i alle fall 3-4 døgn.. Og for det andre har jeg en mann som kommer til å være der både under fødsel og i ettertid for sitt eget barn, støtte for meg og for å kunne dra hjem/butikken om vi har glemt noe/mangler noe :wink:

Men takk for at du tok deg tiden til å komme med et ekstremt unyttig og elendig svar! :D

For å komme med et litt mer konstruktivt svar...Et kjapt google-søk viser at det koster 190 pr døgn. Så ja det koster litt hvis den skal stå i 4 døgn. Men det er vel bare å bli vant til at det koster masse å få barn 😛

Annonse

Vi parkerte i parkeringshuset. Men vi trykket på mistet bilett.. Så kostet oss bare en full dag:).

Anonymous poster hash: 27852...b46

Så du svindlet altså? Tenk at det første man gjør etter å ha blitt foreldre er å gjøre seg til fant.

Jeg hører til et annet sykehus. Her fikk vi et parkeringsbevis mens barnet lå på nyfødtavdelingen. Måtte parkere på en annen parkeringsplass enn i kjelleren, men det var rett ved siden. Sjekk om denne muligheten finnes. (Spør ved innskriving)

Anonymous poster hash: 92879...26a

Ta drosje til da vel?

Anonymous poster hash: 56b0f...851

Vi bor et stykke fra sykehuset og ønsker derfor å ha bilen for å kunne dra hjem om vi må hente noe, handle noe etc.

Kommer til å bli sinnsykt dyrt om vi må ta taxi frem og tilbake noen ganger.

Det er butikk like ved sykehuset, så det går an å handle der. Nå vet ikke jeg hvor du bor, men det kan jo hende en taxitur er billigst. På hjemturen ville jeg fått noen til å hente far så far kan hente bil :)

Anonymous poster hash: fd34d...e42

vi var ganske heldig for med nr 1 var det streik i kommunen, så da betalte vi ikke hele tiden. var innlagt 9 dager. med nr 2 og 3 fant vi ut at man kunne parkere billigere ute, så mannen hadde vell en app for parkeringen han brukte. var uansett dyrt. 

Er endel gratis parkeringer ved sykehuset, men rett utenfor området, så evt sjekke ut det? 

Anonymous poster hash: 7d1fb...f21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...