Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Har i tillegg tørr hodebunn.... :-( Anonymous poster hash: f860a...5f5
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Vask håret sjeldnere! Jo oftere man vasker det jo fortere blir det fett... Anonymous poster hash: 134f2...f08
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Jeg hadde silikonbelegg fra alle billigsjampoene. Håret mitt virket fett bare timer etter jeg hadde vasket og fønet det. Det var frisøren min som oppdaget det. Ga meg en rensesjampo, og etter ei uke var håret flott. Fortsetter med rensesjampo jevnlig nå (og selvfølgelig sjampo uten silikon i). Faktisk bruker jeg head&shoulders innimellom, når hodebunnen virker tørr. Funker bra. Anonymous poster hash: 293fb...0ff
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Jeg hadde silikonbelegg fra alle billigsjampoene. Håret mitt virket fett bare timer etter jeg hadde vasket og fønet det. Det var frisøren min som oppdaget det. Ga meg en rensesjampo, og etter ei uke var håret flott. Fortsetter med rensesjampo jevnlig nå (og selvfølgelig sjampo uten silikon i). Faktisk bruker jeg head&shoulders innimellom, når hodebunnen virker tørr. Funker bra. Anonymous poster hash: 293fb...0ff Er ikke head&shoulders versting på silikon da? Anonymous poster hash: 134f2...f08
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Jeg hadde silikonbelegg fra alle billigsjampoene. Håret mitt virket fett bare timer etter jeg hadde vasket og fønet det. Det var frisøren min som oppdaget det. Ga meg en rensesjampo, og etter ei uke var håret flott. Fortsetter med rensesjampo jevnlig nå (og selvfølgelig sjampo uten silikon i). Faktisk bruker jeg head&shoulders innimellom, når hodebunnen virker tørr. Funker bra. Anonymous poster hash: 293fb...0ff Er ikke head&shoulders versting på silikon da? Anonymous poster hash: 134f2...f08 Mulig det, bare nevnte at jeg bruker det en sjelden gang når hodebunnen er tørr. Holder meg mest til Änglamark sjampo, og rensesjampoen. Håret holder seg fint da :-) Anonymous poster hash: 293fb...0ff
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 Head snd shoulders passer meg bra, blir fort fin igjen. Og så har man fungural på apoteket som jeg tar en kur på innimellom. Anonymous poster hash: db779...b0c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #7 Skrevet 19. februar 2016 Gjør som de andre sier og få deg en god renseshampo eller rensebalsam. Begge deler funker for å bli kvitt silikon Tips nummer to er å bruke hårpudder i din egen hårfarge (tørrshampo) like etter du vasker håret, helst på kvelden slik at du får jobbet det godt inn i håret i løpet av natten. Pudderet trekker til seg fukt og gir volum Anonymous poster hash: 0637a...02f
SuperFries Skrevet 19. februar 2016 #8 Skrevet 19. februar 2016 Vaske håret så sjeldent som du kan. Eneste tipset som har funket for meg.
Syngensang Skrevet 19. februar 2016 #9 Skrevet 19. februar 2016 Bli gravid.....Det er det som funkar best for meg iallefall;-) (går over når ungen kjem ut desverre)
Fandens Oldemor Skrevet 19. februar 2016 #10 Skrevet 19. februar 2016 Enig i at dette sikkert skyldes silikon. Nå har faktisk Herbal Essences blitt silikonfri, jeg bytter på den og H&S. Har blitt mye bedre. Mens du venner håret til å vaskes sjeldnere er tørrsjampo kjekt.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #11 Skrevet 20. februar 2016 Jeg har veldig tynt og flatt hår. Må vaske det hver dag, og har prøvd det meste... Hvis jeg har permanent blir det litt bedre. Vaske sjeldent funker ikke for meg. Rosa Elvita både shampo og balsam er det som passer meg best. Fra butikken. Og så må jeg innimellom bruke andre sjampoer til avveksling, så ikke håret blir 'immun' mot den. Det andre som er nevnt her har jeg prøvd uten noe hell. Anonymous poster hash: 112bd...0dd
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #12 Skrevet 20. februar 2016 Ingen over, ingen ved siden: Cleansing oil shampoo fra Shu Uemura! Dyr, men drøy.. Og sjokkerende bra! Anonymous poster hash: 6c39b...81b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #14 Skrevet 20. februar 2016 Tørrsjampo er jo døden for tørr hodebunn. Anonymous poster hash: 29ca3...652
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå