GÃ¥ til innhold

Venninnen min skal kalle babyen Toril 😟

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære vene. Det er da ingen 40 år gamle hjelpepleiere som heter Toril. Og hva f... er galt med å være hjelpepleier. Jeg skal være evig takknemlig for at så mange ønsker å ha det yrket når jeg blir gammel, eller om jeg blir syk før den tid.
Det er vel mer ett av disse navnene litt eldre damer har som er på vei inn på moten igjen? Kult at ikke alle heter Emma synes nå jeg. 

Anonymous poster hash: fbca2...f71

Annonse

Kjære vene. Det er da ingen 40 år gamle hjelpepleiere som heter Toril. Og hva f... er galt med å være hjelpepleier. Jeg skal være evig takknemlig for at så mange ønsker å ha det yrket når jeg blir gammel, eller om jeg blir syk før den tid.

Det er vel mer ett av disse navnene litt eldre damer har som er på vei inn på moten igjen? Kult at ikke alle heter Emma synes nå jeg.

Midt andre fornavn er Toril og jeg har aldri likt det. 40 er jeg også 😂

Men jeg er økonom 😘

Anonymous poster hash: f4cd4...c6c

Haha "40 år gammel hjelpepleier"😂

Toril er..., ikke pent nei.

Anonymous poster hash: 45792...ec7

Nei nei, smakte på det!!!

Toril er jo fint !!! 💞

Anonymous poster hash: 45792...ec7

Annonse

det er ingen gamle damer som heter Toril. Det er et navn som hadde sin storhetstid på 60 og 70 tallet.

Og gammel damenavn er jo mye vakrere enn dette!

Anonymous poster hash: 20e10...ae2

Stakkars liten! Høres jo ut som lille vakre baby på 5 uker er en 40 år gammel hjelpepleier

Jammen ikke værst at du klarer å rakke ned på både et navn og et yrke, med bare en stusselig setning :(

Anonymous poster hash: 9bc6d...5f7

Stakkars liten! Høres jo ut som lille vakre baby på 5 uker er en 40 år gammel hjelpepleier

Jammen ikke værst at du klarer å rakke ned på både et navn og et yrke, med bare en stusselig setning :(

Anonymous poster hash: 9bc6d...5f7

Det var ikke meningen å rakke ned 💕

synes det er spesielt av deg å henge ut venninnen din slik. Hun har valgt litt et litt umotens navn og skiller seg nok ut, så spesielt at du skriver det her inne. Tenk om hun leser det.

Anonymous poster hash: 3fdf0...7a6

Jeg har hett Toril hele mitt liv og bortsett fra at jeg aldri fant kopper eller tannbørster med navnet mitt på den gang på 80-tallet det var in, så har jeg aldri hatt problemer med navnet mitt. Veldig praktisk å ha et navn ikke alle andre heter,så man slipper å hete etternavnet gjennom hele barneskolen.

Og de fleste som heter Toril er ikke 40 år, men en generasjon eldre.

Anonymous poster hash: aa845...1c7

Å ikke like et navn fordi det "ikke passer" til en baby er det rareste jeg hører. Tenker dere som argumenterer med det at deres barn skal forbli baby for alltid?

Nei. Men det finnes mange tidløse navn som likevel er feminine. Og Toril betyr faktisk syke Tor. Ill= syk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...