Gå til innhold

Hvor kjøpe billigst flytteesker? Posten? Ikea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sende litt flyttelass med posten. Hvor kan jeg få tak i billige esker?

Anonymous poster hash: 308c1...c8c

Fortsetter under...

Skrevet

Jula, Clas Ohlson, Europris, IKEA.

Anonymous poster hash: 18271...636

Skrevet

Du kan også gå på matbutikken og spørre om å få gratis. De er sjeldent så store men kjekt å ha tunge ting i de små eskene som f.eks bøker.

Anonymous poster hash: 08e95...146

Skrevet

Også kan du spørre i salgsgrupper på facebook om noen har å gi bort, er sikkert noe som nylig har flyttet der.

Jeg har aldri betalt for en eske og har flyttet mange ganger.

Anonymous poster hash: 08e95...146

Skrevet

Banankasser er kraftige og passe store. Legg noe stort og flatt, eller feks en svartsekk på innsiden av hullet oppå før du pakker papir rundt

Skrevet

Biltema har billige, men vet ikke om de er billigst ;-)

Annonse

Skrevet

Gjerne ikke mest hensiktsmessig å sende de største flytteeskene i posten? Mener både clas ohlson og Biltema har esker som er litt mindre (beregnet på å pakke bøker i) i tillegg til de vanlige.

Anonymous poster hash: 1242e...7ea

Skrevet

Bananesker fra coopen. De gir bort gratis. De er med lokk og er solide til pakking og flytting!

Anonymous poster hash: 65a48...89b

Skrevet

Gjerne ikke mest hensiktsmessig å sende de største flytteeskene i posten? Mener både clas ohlson og Biltema har esker som er litt mindre (beregnet på å pakke bøker i) i tillegg til de vanlige.

Anonymous poster hash: 1242e...7ea

Hvorfor ikke store? De er fortsatt langt under maksstørrelsen til posten. Først når størrelsen er over 60*60*120 blir det spesialsending med ekstrakostnad. Kan sende opp til 35 kg for 380 kr. Er jo bedre (og billigere) å sende store og få pakker enn mange små. Dessuten et det ikke alt som får plass i små esker.

Noe eg ellers må være obs på når jeg skal pakke pakkene? Er ikke vant til å sende pakker med posten. Må man kjøpe adresselapp online? Blir det dyrere ellers?

Anonymous poster hash: 308c1...c8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...