Gå til innhold

Hoster opp blodig slim- influensa i 4 dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen vits å oppsøke lege? Har jo symptomer på bronkitt men får jeg noe medisin? Hatt svak feber i disse 4 dagene.

Anonymous poster hash: 53bab...e02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke influensa, tror jeg. Gå til legen!

Anonymous poster hash: e334b...101

Skrevet

Kan være lungebetennelse.. gå til legen.

Skrevet

Ingen vits i å kontakte lege. Holder lenge med svar og tips du får her på dib.

Anonymous poster hash: 7ccd9...c35

Skrevet

Influensa er det ikke, hvis du har svak feber. Er hoste ditt eneste andre symptom? Man anbefales å oppsøke lege når man hoster opp blod, så kontakt fastlegen idag istedenfor legevakta i helgen.

Skrevet

Det er mest sannsynlig at du anstrenger det og det sprekker bittesmå blodkar i halsen. Det er normalt.

Anonymous poster hash: a1f2d...8ee

Skrevet

Ligger blodet godt inne i slimet, eller mest rundt og på utsiden?

Skrevet

Influensa er det ikke, hvis du har svak feber. Er hoste ditt eneste andre symptom? Man anbefales å oppsøke lege når man hoster opp blod, så kontakt fastlegen idag istedenfor legevakta i helgen.

Jo det kan være lungebetennelse selv om hun har lav feber. Det har jeg selv hatt og vet om mange andre som har hatt. Jeg hadde også lav crp, men røntgenbildet viste lungebetennelse. Jeg hostet også opp litt blodig slim.

Anonymous poster hash: 6741b...52f

Skrevet

Jo det kan være lungebetennelse selv om hun har lav feber. Det har jeg selv hatt og vet om mange andre som har hatt. Jeg hadde også lav crp, men røntgenbildet viste lungebetennelse. Jeg hostet også opp litt blodig slim.

Der har jeg ikke lest godt nok.. Enig med deg, ingen influensa med lav feber, men om du har hatt høy feber og influensa, så er jo lungebetennelse en ikke helt uvanlig komplikasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...