Gå til innhold

Å fy søren jerntabletter smaker størknet blod 😫😫

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er blod som smaker jern ;)

Anonymous poster hash: fbb54...150

Hehe, du har rett:) men herregud så lenge den forferdelige smaker sitter i munnen :( går jo ikke an å skylle det bort:(

Anonymous poster hash: 2b1bf...75f

Skyll det ned med appelsinjuice, da smaker du appelsin. Og vitaminer i juicen gjør at kroppen klarer å ta opp mer av jernet :) og for å ikke bli forstoppet av jerntablettter, kan det være lurt å ta Feks biola, svisker, eller lactulose samtidig :)

Anonymous poster hash: 01d12...f36

Skyll det ned med appelsinjuice, da smaker du appelsin. Og vitaminer i juicen gjør at kroppen klarer å ta opp mer av jernet :) og for å ikke bli forstoppet av jerntablettter, kan det være lurt å ta Feks biola, svisker, eller lactulose samtidig :)

Anonymous poster hash: 01d12...f36

Har ikke juice eller appelsin tilgjengelig dessverre. Så ble vann i kveld. Men skal huske på det👍🏻

HI

Anonymous poster hash: 2b1bf...75f

Annonse

Ikke ta melkeprodukter sammen med jernet, det hemmer opptaket. Vent en time eller to før du drikker melk/Biola. Det finnes mange typer tabletter, kanskje du skal bytte? Jeg bruker Niferex, det er kapsler med pulver, smaker ingenting. Men de er visst "sterke" da (høy dose), så de skulle visst kun brukes om du hadde fått påvist jernmangel (ifølge apotekdama)

Anonymous poster hash: 8331a...371

Ja det er helt jævlig😂 jeg greier ikke svelge tabletter, så jeg tar flytende. Du kan jo tenke deg smaken der. 🙊🙊🙊😷😷

Anonymous poster hash: 0c274...a63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...