Gå til innhold

Prøver og prøver, men er overvektig. Hva veide dere ?

Anbefalte innlegg

Prøver å bli gravid, men ikke lykkes enda.. har gått ned 11kg, men veier fortsatt 113kg. Er det håp ? Jeg holder fortsatt på å jobbe for å gå ned i vekt og ønsker å nærme meg en normaltvekt en gang.. Men er så redd jeg kan holde på i ukesvis og åresvis før jeg klarer å få en brukbar normalvekt uten å bli gravid..

Noen av dere som ble gravide som såpass overvektige ? Og hadde et bra svangerskap ?

Dette er barn nr 2 som det prøves på.. jeg veide 93 når jeg ble gravid første gang..

Fortsetter under...

Ca 90 første gangen jeg var gravid (uten pergo - var et uhell). Gikk kjempefint med unntak av bekkenløsning. Meget rask fødsel.

Denne gangen var jeg 100 på pergokur nr 2. Ikke fullført svangerskapet enda, men svangerskapet virker bra hittil :)

Anonymous poster hash: 3c39b...3bf

Annonse

Prøver å bli gravid, men ikke lykkes enda.. har gått ned 11kg, men veier fortsatt 113kg. Er det håp ? Jeg holder fortsatt på å jobbe for å gå ned i vekt og ønsker å nærme meg en normaltvekt en gang.. Men er så redd jeg kan holde på i ukesvis og åresvis før jeg klarer å få en brukbar normalvekt uten å bli gravid..

Noen av dere som ble gravide som såpass overvektige ? Og hadde et bra svangerskap ?

Dette er barn nr 2 som det prøves på.. jeg veide 93 når jeg ble gravid første gang..

Blir du ikkje gravid innen 1 år så er det utredning du må til. Det behøver ikkje vekta som er grunn til at du ikkje blir gravid.

Anonymous poster hash: 85775...53b

61 kg. 168 cm. Om ønsket om barn er stort, prøv å gå på diett :)

Anonymous poster hash: 52ae5...5d8

Det var jo et ganske unødvendig svar, hun er jo åpenbart allerede på diett! 

Anonymous poster hash: 3ea13...e06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...