Gå til innhold

Ok å ha sex med ff, når man dater en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ff. Men nå har jeg truffet en mann et par ganger, og jeg liker han godt. Vet at han liker meg også, men vi tar det rolig. Ingen sex eller kyssing foreløpig.

Nå lurer ff min på om han kan komme over i kveld, er det ok, eller burde jeg kutte han ut?

Det er en stund til jeg ser daten min igjen, da vi blir opptatte på hver vår kant noen uker, så jeg tror kanskje det vil dabbe litt av.

Anonymous poster hash: da41c...fb5

Skrevet

Blir hun ikke veldig misunnelig da?

Anonymous poster hash: c0f85...808
Skrevet

Vel. Om jeg datet noen ville det vært komplett turnoff om jeg fant ut at han rotet med pulevenninnen sin så fort det gikk noen dager mellom hver gang vi traff hverandre.

Anonymous poster hash: 7b881...802
Skrevet

NEI, ikke pul fotballfruen. Stay away!

Anonymous poster hash: eff13...b97
Skrevet

Hvis man dater noen, så synes jeg man skal vie seg helt til den personen, ikke date andre, og ikke pule andre. For det er ikke riktig ovenfor den man dater, det er heller ikke lett å falle for den man dater, da man holder på med andre og.

Jeg selv hadde ikke akseptert det av en mann jeg datet, dater han meg, så er det bare meg. Vil han pule noen andre, ja da dater han ikke meg heller.

Anonymous poster hash: 1618b...ac0
Skrevet

Nei det er ikke ok. Er han ikke verd å vente på??

Skrevet

Jo, han er det - tror jeg. Kjenner han ikke veldig godt enda, men jeg liker han :)

Skrevet

Jo, han er det - tror jeg. Kjenner han ikke veldig godt enda, men jeg liker han :)

Hvis du virkelig likte ham godt og du tror han er verdt å vente på, da hadde du ikke lurt på om det er greit å møte han du har sex med utenom, tror jeg.

Om du var interessert nok i daten din ville du ikke gjort noe som kan gjøre at du går glipp av ham...

Anonymous poster hash: fcbe5...f9b

Skrevet

Hva er en ff? Fuckfriend?

Tror du bør velge mellom de to

Anonymous poster hash: de259...462

Skrevet

Ja, han sa selv at han ikke vil treffe andre når vi skulle bli kjent, men jeg er samtidig litt usikker på hvor interessert han egentlig er. Hører lite fra han. Men vi får se.

Skrevet

Da må du ta sjansen med å vente eller velge han vekk! Mener jeg ☺

Skrevet

Ta en siste runde med ff (jeg har full forståelse for at du ikke vil gå glipp av deilig sex) og si at du har truffet en og at dere må ta en pause så du ser hvor dette går.

Eller... Hvorfor ikke bare satse på ff, om du har så lyst til å treffe han, forresten?

Jeg forelsker meg i de jeg puler, så skjønner ikke helt konseptet ditt.

Anonymous poster hash: d649d...8f9

Skrevet

Du er jo ikke sammen med han du dater, så jeg hadde glatt hatt meg med ff frem til ting var mer avklart mellom dee.

Anonymous poster hash: f13e0...52f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...