Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos oss endret de medisinene og dosene litt. På første forsøk fikk jeg ut 4 egg men bare to lot seg befrukte. På andre forsøk fikk jeg ut 15 og 9 ble befrukta. Så den endringen var veldig god for meg. Fikk ingen bivirkninger med de større dosene heller.

Jepp. De ser hvordan kroppen din reagerer. Mye kan de lese av blodprøver og din status før første forsøk. Men det endelige resultatet av hvordan kroppen reagerer får de først når du har testa noe.

Med meg ble de litt overrasket over at jeg ikke reagerte kraftigere første gang, kroppen min burde visst reagert kraftigere. Derfor fikk jeg ny sprøyte, og fortsatt relativ lav dose. Det fungerte strålende. Mange flere egg.

Fikk du ut mange egg første gangen? Det er jo gjerne antall egg som er grunnen til at de bytter.

Annonse

Jepp. De ser hvordan kroppen din reagerer. Mye kan de lese av blodprøver og din status før første forsøk. Men det endelige resultatet av hvordan kroppen reagerer får de først når du har testa noe.

Med meg ble de litt overrasket over at jeg ikke reagerte kraftigere første gang, kroppen min burde visst reagert kraftigere. Derfor fikk jeg ny sprøyte, og fortsatt relativ lav dose. Det fungerte strålende. Mange flere egg.

Fikk du ut mange egg første gangen? Det er jo gjerne antall egg som er grunnen til at de bytter.

jeg fikk ut mange egg. Men det var bare ett de kunne bruke. Det var av god kvalitet. 

Jeg har PCOS. Og håper jeg har fått rensket ut en del "dårlige" egg nå. 

Håper det klaffer på neste forsøk. Nå er det enda mer venting :(

Anonymous poster hash: 90f04...b2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...