Gå til innhold

Flinke frisører i Lillestrøm / Skedsmo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips og anbefalinger. Har litt vanskelig hår. Ønsker en som er flink til å se løsninger og flink til å stripe osv.....

Anonymous poster hash: c9168...d15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd når jeg har vært hos Studio Alf ved siden av Casa Mia. Har vært hos Monika og Ida.

Anonymous poster hash: d9d1c...60d

Skrevet

Miss Mood ved siden av Fretex, dyktige damer! Evt Ego Frisør på Strømmen, Kathrine.

Anonymous poster hash: 26c3b...999

Skrevet

Jeg anbefaler Studio Alf (ikke den på solsiden men den andre).

Frisør emira, hun er den flinkeste jeg vet om, det er helt vanvittig hvor dyktig denne damen er.

Anbefaler henne på det sterkeste.

Anonymous poster hash: 986d5...520

Skrevet

Tusen takk for tips!!!!

Skrevet

Støtter Studio Alf relax, har vært hos Monika og Camilla og veldig fornøyd.

Skrevet

Leslie på strømmen storsenter

Anonymous poster hash: 10884...348

Skrevet

Har vært hos studio Alf. Sånn passe fornøyd. Tenkte å prøve miss mood. Noen som har noen å anbefale der.

Skrevet

Har vært hos studio Alf. Sånn passe fornøyd. Tenkte å prøve miss mood. Noen som har noen å anbefale der. Anonymous poster hash: c9168...d15

Renata hos Miss Mood er dyktig, Amanda også men hun er i barselspermisjon nå, kommer noen uker på jobb i våres, sjekk sidene deres på facebook!

Jeg fikk anbefalt Studio Alf på torget for tre år siden og ble så skuffet, stive priser, dårlig og unaturlig farge og merkelige valg i klipp - gikk aldri dit igjen!

Skrevet

Har vært hos studio Alf. Sånn passe fornøyd. Tenkte å prøve miss mood. Noen som har noen å anbefale der. Anonymous poster hash: c9168...d15

Renata hos Miss Mood er dyktig, Amanda også men hun er i barselspermisjon nå, kommer noen uker på jobb i våres, sjekk sidene deres på facebook!

Jeg fikk anbefalt Studio Alf på torget for tre år siden og ble så skuffet, stive priser, dårlig og unaturlig farge og merkelige valg i klipp - gikk aldri dit igjen! Anonymous poster hash: 26c3b...999

Takk for tips. Da skal jeg prøve henne. Ble også skuffa hos Alf. Anbefalte med helt feil produkter til håret mitt. Ønska meg litt kalde striper i håret , det ble helt krasj. Jeg hadde ei som het Mette da, men ønsker å prøve et annet sted isteden. Er såååå vanskelig å finne gode frisører!!! Har en som er helt utrolig flink i Fredrikstad, men det blir litt langt å reise hver gang!!

Skrevet

Jeg fikk anbefalt Studio Alf på torget for tre år siden og ble så skuffet, stive priser, dårlig og unaturlig farge og merkelige valg i klipp - gikk aldri dit igjen! Anonymous poster hash: 26c3b...999

Takk for tips. Da skal jeg prøve henne. Ble også skuffa hos Alf. Anbefalte med helt feil produkter til håret mitt. Ønska meg litt kalde striper i håret , det ble helt krasj. Jeg hadde ei som het Mette da, men ønsker å prøve et annet sted isteden. Er såååå vanskelig å finne gode frisører!!! Har en som er helt utrolig flink i Fredrikstad, men det blir litt langt å reise hver gang!!

Fortvilende vanskelig å finne gode frisører ja! Husker ikke hvilken frisør jeg hadde hos Alf men bunnfargen ble altfor mørk og så fikk jeg en tykk nesten hvit stripe på ene siden. Også fikk jeg kinnskjegg, vokste ikke ut på leeenge, huff!

Blir nok ikke skuffet på Miss Mood, flinke til å høre på kunden så lurt å være tydelig på hva du ønsker og trives best med!

Skrevet

Anbefaler Maiken hos "2 frisører" i Lillestrøm!

Anonymous poster hash: cf376...3b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...