Gå til innhold

Noen som har lykkes med ivf når dere er uforklarlig barnløs ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde ikke unger fra før, men de fant ingenting galt med oss mens vi prøvde på første barnet. Mannen hadde "oksesæd" i følge Hausken, og jeg hadde regelmessig syklus, normale blodprøver og uten anmerkning på ultralyd. Spira satt på 2dre ferskforsøk, og hu er nå 21 måneder gammel :)

Massssse lykke til!!

Hehe oksesæd 😂 Så godt å høre at noen har fått der til 😊 Min syklus er også regelmessig og har eggløsning av meg selv hver mnd. Ultralyd og blodprøver er fine og mannens svømmere helt normale. Håper vi også kan klare det via ivf 😊

Jeg har en sønn fra før med en partner. Min nye partner og jeg har nå prøvd i fem år men ingen ting har skjedd. De fant ingen ting galt med oss så vi ble overflyttet fra Riksen til Ullevål. I desember var vi gjennom et ferskforsøk som endte negativt. Nå i februar satte vi inn ett fryseegg og nå på mandag fikk vi positivt svar. Så det stort håp for dere. Ønsker dere all lykke!

Annonse

Åh tusen takk for enda en solskinnshistorie ☺ Så bra at dere fikk det til, gratulerer så mye med spiren 😊 håper så inderlig at vi er like heldige 😊

Åh tusen takk for enda en solskinnshistorie ☺ Så bra at dere fikk det til, gratulerer så mye med spiren 😊 håper så inderlig at vi er like heldige 😊

Uforklarlig barnløshet hos oss også. Sitter her nå med en spire i magen etter en vellykket ferskforsøk i des 2015. Vi har en sønn fra før som faktisk kom selv mellom forsøkene. Hvordan det er vanskelig å vite. Vi tror at jeg var veldig godt stimulert etter mitt første ferskforsøk og han ble til mens vi ventet med å komme i gang fryseforsøket. Så det finnes håp for de fleste av oss ❤❤❤❤

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...