Gå til innhold

noen som har emmaljunga super nitro her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi vurderer å kjøpe denne, men har tilgode å se den i butikken ennå.. (skal selvfølgelig det før evt kjøp)

men det jeg lurer på er om det finnes to forskjellige bagger? 

en city bag og en super viking? 

er det i så fall stor forskjell på de?

jeg bor ikke i by, så har ikke behov for en kjempe liten vogn.

vil aller helst ha tfk eller baby jogger, men de er forovervendt når man bruker sportsdelen..

Anonymous poster hash: 8ced3...d02
Skrevet

Har super nitro, og synes den er fenomenal!! Kjøpte city bag da den er romsligere enn vikingen.

Om det er mulig å skaffe super nitro med lufthjul, så ville jeg gjort det. Var bare å få med punkteringsfrie da jeg kjøpte for litt over 2 år siden, synes de klabber litt når man triller på snø.

Skrevet

Mener du at man kan bruke bagen Fra City Cross på denne? Jeg har en bag fra 2009 som jeg gjerne vil bruke igjen.

Skrevet

Likte den ikkje pga hjula. Her er det snø og da vil jeg heller ha gode luft hjul slik at jeg kommer fram.

Anonymous poster hash: f8587...cee
Skrevet

Du får et nytt understell nå med lufthjul om du vil ha det. Som også er svingbart. Duo s heter det. Der får du samme sportsdel som på super nitro og du kan ha city cross bag.

Anonymous poster hash: 986d4...f7f

Skrevet

Ufattelig dårlig plass under når sportsdelen er satt på, men ellers super vogn :) Best med city cross-bagen :)

Anonymous poster hash: d36bf...c98

Skrevet

Du får et nytt understell nå med lufthjul om du vil ha det. Som også er svingbart. Duo s heter det. Der får du samme sportsdel som på super nitro og du kan ha city cross bag.

Anonymous poster hash: 986d4...f7f

Vi har kjøpt denne modellen. Har ikke brukt den enda, ettersom lillebror ikke kommer før om noen uker, men jeg gleder meg til å bruke den! 😊 Damen i butikken anbefalte faktisk denne foran bugaboo..

Skrevet

Mener du at man kan bruke bagen Fra City Cross på denne? Jeg har en bag fra 2009 som jeg gjerne vil bruke igjen.

Jepp, det mener jeg 😊 Festet på super nitro er helt likt som de fleste andre emmaljungavogner, derfor er det bredere utvalg i bag enn på vikingvogna, da den er smalere. Det var iallefall det jeg ble fortalt.
Skrevet

Jepp, det mener jeg 😊 Festet på super nitro er helt likt som de fleste andre emmaljungavogner, derfor er det bredere utvalg i bag enn på vikingvogna, da den er smalere. Det var iallefall det jeg ble fortalt.

Supert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...