Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg våknet i dag med skikkelig stikking nederst i magen..... Tipper TR er rett rundt hjørnet :/

Krysser fingrene for at det er noe annet ☺

Hehe ja, håper selvsagt det! TR har enda ikke vist seg, men tok test på ettermiddagsurin i går, den ble negativ. Ikm er mest sannsynlig i morgen :)

Har IKM i dag, men ingen TR foreløpig... ikke kvalm, ikke vondt i puppa.. lurer på om el var noen dager senere enn den pleier, for jeg er ganske så presis på når TR kommer vanligvis. 😮 gidder ikke teste, men venter å ser om heksa melder sin ankomst I løpet av helga 😉

Jeg våknet i dag med skikkelig stikking nederst i magen..... Tipper TR er rett rundt hjørnet :/

Krysser fingrene for at det er noe annet ☺
Hehe ja, håper selvsagt det! TR har enda ikke vist seg, men tok test på ettermiddagsurin i går, den ble negativ. Ikm er mest sannsynlig i morgen :)

Nå fatter jeg absolutt ingenting!!! Trodde mensen kom i dag, men i hele dag har hatt en murrende smerte ulik vanlig menssmerter og jeg blør nesten ingenting og blodet er ikke rødt men lyse rosa? Nesten som blod blandet med litt slim? Jeg pleier vanligvis å blø friskt rødt blod med engang TR kommer.

Tror jeg holder på og bli sprø.

Noen som vet? 😂

Endret av Bamsemoms

Annonse

Ikm rundt disse dager. Ingen tegn til TR, men tok en test i går kveld som var så hvit at det gjorde vondt å se på den.. 😝 Så da blir det vel bare å vente på besøk av tanta og hoppe videre til neste pp og dobbel pergokur.

Var på barselbesøk og besøkte nyeste tilskuddet til familien i går. Ei nydelig lita niese. Verker etter at det skal bli vår tur også...😢

Her kom heksa i natt, så da er det over på pp10. Har time hos spes gyn i slutten av mars, så det blir bra... 😊 hadde håpet på å bli gravid denne PP siden mannen har bursdag i dag, og det hadde vært den BESTE gaven han noen gang kunne fått 💜💙 men neeeeida, sånn ble det ikke.. 😣

Lykke til dere som skal teste eller venter på TR 😀

Her kom heksa i natt, så da er det over på pp10. Har time hos spes gyn i slutten av mars, så det blir bra... 😊 hadde håpet på å bli gravid denne PP siden mannen har bursdag i dag, og det hadde vært den BESTE gaven han noen gang kunne fått 💜💙 men neeeeida, sånn ble det ikke.. 😣

Lykke til dere som skal teste eller venter på TR 😀

Tr kom hos meg å. Jaja bare å prøve på nytt :) lykke til!

To dager over IKM, positiv test i dag 👍 Er underlig, ble ikke like glad denne gangen men det er nok fordi jeg er litt avventende og ikke fullt så optimist som jeg var før. Har mistet to ganger før uke 10. Blir laaaaaange uker fremover nå!

Lykke til til dere som er over i ny PP, og gratulerer til dere som har fått positiv test! Håper vi ses i termingruppe 👍

To dager over IKM, positiv test i dag Er underlig, ble ikke like glad denne gangen men det er nok fordi jeg er litt avventende og ikke fullt så optimist som jeg var før. Har mistet to ganger før uke 10. Blir laaaaaange uker fremover nå!

Lykke til til dere som er over i ny PP, og gratulerer til dere som har fått positiv test! Håper vi ses i termingruppe

Gratulerer så masse :) krysser alt for at spiren sitter denne gangen og at du får en liten november bebiss :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...