Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du må legge inn bilde.

Dpo 12 i dag, skulle hatt tr i dag men har ikke kommet noe foreløpig. Negativ test i dag tidlig også, men pleier vanligvis å spotte et par dager før tr men har ikke hatt noe enda

Har du korte sykluser siden du får mensen 12 dpo? Jeg har 28 dagers syklus og får alltid mensen 15 dpo.

Hmm prøvde det,men filen kom ikke med

Du må laste det opp i tinypic også kopiere inn linken hit.

TR har ikke vist seg enda og jeg har hatt en skikkelig plagende smerte i korsryggen i dag. Følelsen av at jeg var sliten og at jeg må sette meg ned.

Du må legge inn bilde.

Dpo 12 i dag, skulle hatt tr i dag men har ikke kommet noe foreløpig. Negativ test i dag tidlig også, men pleier vanligvis å spotte et par dager før tr men har ikke hatt noe enda

Har du korte sykluser siden du får mensen 12 dpo? Jeg har 28 dagers syklus og får alltid mensen 15 dpo.

Nei, men jeg har El på dag 17 og da har jeg bare 12 dager mellom El og TR.

Fatter absolutt ingenting. Ikke et eneste tegn på TR og livmortappen er så høyt oppe at jeg nesten ikke når den, og det virker som den har gjemt seg bakover hvis dere forstår.  :eeeh:

Tror dere det er muligheter her enda eller ville en test slått ut positivt nå og det bare dreier seg om en forsinket TR :( ?

Annonse

Du må legge inn bilde.

Har du det sånn hver PP? Trodde det alltid gikk 14 dager før man fikk mensen etter El jeg... ☺

Du må legge inn bilde.

Har du det sånn hver PP? Trodde det alltid gikk 14 dager før man fikk mensen etter El jeg... ☺

Ja, hadde det hvertfall slik forrige mnd. Men alle kan ha ulik lutealfase altså = dager mellom eggløsning og TR. Det som er mest normalt er mellom 10-15 dager, men det er nok veldig indivudelt. 

I kveld fikk jeg stikkinger/strekk på høyre side. Noe som er merkelig siden jeg har fjernet egglederen på den siden for 3 mnd siden. 

Nå er tr 3 dager forsinket... Å negativ billigstrimmel :(

Da tipper jeg at eggløsningen din har vært forsinket eller senere en antatt ellers så har mensen valgt å holde seg unna litt lengre?

Jeg har også egentlig IKM i dag men ingen tegn foreløpig :(

Ja da er der enten eller da.. ☺

Vent noen dager å se om tr kommer, men det kan jo hende du er en av de som tester positivt sent da... 😀 er enda håp 👍

Ja men bruker å teste positivt dagen før ikm :(

Venter på mensen.. Men virker ikke som den vil komme ennå..

Masse lotion utflod....

Da tipper jeg at eggløsningen din har vært forsinket eller senere en antatt ellers så har mensen valgt å holde seg unna litt lengre?

Jeg har også egentlig IKM i dag men ingen tegn foreløpig :(

Ja :( ... Dette er så kjedelig.. Hvertfall ventinga....

Ventet ikm tirsdag 8 mars, ingen tegn til TR, ingen utflod men konstant "våt" i trusen. Stikker nede på høyre side av magen og under navlen når jeg hoster, og er øm i korsryggen. Tester i morgen tidlig. Testet onsdag men negativt (klarte da å få fargestoff i test vindu og streken som kom opp var nærmest svart, tykk og lå nesten helt inntil kanten..) er stuuuuptrøtt om dagen så håper det klaffer nå! PP 3

Ventet ikm tirsdag 8 mars, ingen tegn til TR, ingen utflod men konstant "våt" i trusen. Stikker nede på høyre side av magen og under navlen når jeg hoster, og er øm i korsryggen. Tester i morgen tidlig. Testet onsdag men negativt (klarte da å få fargestoff i test vindu og streken som kom opp var nærmest svart, tykk og lå nesten helt inntil kanten..) er stuuuuptrøtt om dagen så håper det klaffer nå! PP 3

Spennende og se! Her ble det enda en negativ test til! Så jeg er nok ikke gravid bare tr som tuller igjen, men godt vi skal få hjelp neste uke... begynner å bli rimelig lei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...