Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk ikke kjøpt test på vei til jobb!! er det bare jeg som syns det er kleint å kjøpe gravtest på daglivarebutikk?! Æsj. Skulle jeg hadde en billigstrimmel Så nå må jeg lide meg gjennom dagen på jobb i uvisshet!! Kan jo hende mensen kommer mens jeg er på jobb da! Skal hvertfall rett på apoteket etter jobb!

Det kommer helt ann på hvilken butikk jeg er i :P Er det i den lokale matbutikken så kan du banne fean på at du aldri ser meg med en grav-test der! Men i nærmeste "byen" så er det ikke så farlig. Kjøpte en i lunsjen nå, skal teste om en time :P

Haha! Det er sant nok 😊😝

Har du testa?!?

Fortsetter under...

Omg omg omg omg omg!!!!!!!!!

Testet nå i stad!!!!!!!!!!!!!!!

Positiv!!!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💙💙💙💙💙💙💙

Er nesten i sjokk! Trodde virkelig ikke det!!!

Hurra!!

Og masse masse lykke til til dere andre!!

Hurra!!

💕💕💕Gratulerer💕💕💕

Hurra!!

💕💕💕Gratulerer💕💕💕
Tusen takk 😊 Jeg heier masse på deg ❤️❤️

Positiv!!!!!! ❤❤❤❤❤❤❤❤

Hurra!!

Gratulerer så mye med en liten spire. Masse lykke til i svangerskapet :-)

Dpo 9 i dag, tok en test midt på dagen etter å ikke vært på do på mange timer men den var negativ. 

Har en merkelig følelse av at det har klaffet selv om jeg ikke har noen forhåpninger siden jeg ikke er hundre prosent sikker på når eggløsning var, men den pleier å være rundt dag 17. 

Mine symptomer så langt: 

Føler meg litt trøttere

En merkelig tung følelse ned ved trusekanten

Litt stikkinger inni mellom men ikke noe voldsomt som får meg til å tenke, Oi…Så det kan være vanlig PMS symptomer også.

Ømmere bryster, ikke veldig men merker det hvis jeg tar på dem eller kommer borti en dør osv.

Tenkte å teste igjen i morgen tidlig. 

IKM på søndag. 

Flere som har IKM i nærmeste fremtid?  :danse:

Annonse

Dpo 9 i dag, tok en test midt på dagen etter å ikke vært på do på mange timer men den var negativ. 

Har en merkelig følelse av at det har klaffet selv om jeg ikke har noen forhåpninger siden jeg ikke er hundre prosent sikker på når eggløsning var, men den pleier å være rundt dag 17. 

Mine symptomer så langt: 

Føler meg litt trøttere

Litt stikkinger inni mellom men ikke noe voldsomt som får meg til å tenke, Oi…Så det kan være vanlig PMS symptomer også.

Ømmere bryster, ikke veldig men merker det hvis jeg tar på dem eller kommer borti en dør osv.

IKM på søndag. 

Jeg har IKM lørdag. Har ikke kjøpt noen tester enda, prøver å holde meg til lørdagen. Vil ikke teste for tidlig. Men jeg er fryktelig utålmodig :) så kan for skje at jeg kjøper test og tester torsdags morgen... 

Kjent litt på det i magen helt fram til torsdag forrige uke, etter det kom en enorm trøtthet. Jeg pleier å legge med rundt midnatt, nå er det før ti... Kjent på kløe/kribling i brystene og nå har de blitt ømme og store. Alt dette kan fint være pms bare at jeg er ekstra var denne gangen, legger merke til alt. Men jeg håper!!! Og jeg tror... 

Endret av LennyPenny
Dårlige nyheter i dag jenter! Våknet til kjempetemp, men negativt test og spotting som egentlig minner om en liten TR. Da bestemte jeg mef får å reise å ta blodprøven som skal taes cd1. Heller tidligere enn for seint sa gyn. Så da registrerer jeg TR i dag :mumle: Skulle ikke tro det skulle gå så inn på meg, men be overrasket over hvor skuffa og lei meg jeg ble. Har ikke blitt sååå skuffa før. Sikkert fordi jeg hadde litt trua denne pp. 

Ikke hjalp det at jeg var med ei venninne som er 5 mnd på vei i går heller. Kjempemisunnelig på magen hennes! Blæh:

Dårlige nyheter i dag jenter! Våknet til kjempetemp, men negativt test og spotting som egentlig minner om en liten TR. Da bestemte jeg mef får å reise å ta blodprøven som skal taes cd1. Heller tidligere enn for seint sa gyn. Så da registrerer jeg TR i dag :mumle: Skulle ikke tro det skulle gå så inn på meg, men be overrasket over hvor skuffa og lei meg jeg ble. Har ikke blitt sååå skuffa før. Sikkert fordi jeg hadde litt trua denne pp.

Ikke hjalp det at jeg var med ei venninne som er 5 mnd på vei i går heller. Kjempemisunnelig på magen hennes! Blæh:

Føler så masse med deg! lykke til med neste pp!

*trøstedegklem*

Endret av Ancear

Så leit, jeg sender en klem til deg og måtte det klaffe i neste PP for dere. Lykke til :-)

Spennende med IKM da, pia91. Jeg hadde aldri klart å la være og teste meg….Håper det er noe å ferde hos deg ;)

Jeg tok en test i dag tidlig, men ser at jeg har feilberegnet litt så jeg har IKM den 11, nå på fredag. 

Tror dere det er mulig å teste positivt på kvelden når jeg testet negativt i dag tidlig? Jeg rekker ikke teste i morgen tidlig og føler liksom på meg at jeg er gravid men vet jeg kommer til å bli super skuffet hvis jeg ikke er gravid. Pleier vanligvis å spotte de 1-2 dagene før TR men har ikke merket noe hittil. 

*Utålmodig* 

Mine symptomer så langt: 

Føler meg litt trøttere

IKM på søndag. 

Jeg har IKM lørdag. Har ikke kjøpt noen tester enda, prøver å holde meg til lørdagen. Vil ikke teste for tidlig. Men jeg er fryktelig utålmodig :) så kan for skje at jeg kjøper test og tester torsdags morgen... 

Kjent litt på det i magen helt fram til torsdag forrige uke, etter det kom en enorm trøtthet. Jeg pleier å legge med rundt midnatt, nå er det før ti... Kjent på kløe/kribling i brystene og nå har de blitt ømme og store. Alt dette kan fint være pms bare at jeg er ekstra var denne gangen, legger merke til alt. Men jeg håper!!! Og jeg tror... 

Hvordan går det med deg?

Den trøttheten hørtes veldig kjent ut, følt meg veldig trett i det siste selv og i dag har brystene mine klødd veldig eller kilt, vanskelig å forklare. Hehe. 

Jeg tok en test i dag tidlig men den var negativ. 

Annonse

Kløete bryst og brystvorter har jeg hatt de siste PP også, men denne gangen er det veldig lite TR symptomer på meg. Men nå er det fortsatt noen dager til ikm så symptomene kommer vel imorra tenker jeg... 😕 har ikke testa og kommer nok ikke til å gjøre det før ikm med mindre det klør aaaalt for mye i testefingrene 😉

Då har eg testa negativt to dagar før IKM..og er sjølvsagt skuffa...Skal på MR i morgon,så måtte nesten teste før IKM.Er nok rimeleg trygg på at clearblue gir rett resultat sjølv om IKM ikkje er før på laurdag...Okey..då går vi inn i 4 pp! Det blir spennande å prøve på nytt!Tross alt.. :-)

Har fått masse lotion utflod. .

Får man det ved mensen eller kan det være graviditets symptom?

Det kan være begge deler... 😀 det hjalp vel på spenningen 😁 hehehe

Ja der hjalp haha :P mensen er forsinket med 2 dager. Kunne myse en ultrasvak sterk (som sikkert ikke var en strek ista 😂) huff ikke lett dette her :P

Og der kom jammen tr også to dagar før tida :S Synes det er rart at etter at vi har begynt å prøve å bli gravid har eg plutseleg fått to syklusa på 26 dager!Det skjedde aldri før..då var det nøyaktig 28 dagar...Merkeleg!Nokon andre som opplever dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...