Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff da, men er det ikke mulig å få spotting i forbindelse med at egget fester seg? Eller andre grunner? Håpet er i hvertfall ikke ute før tanta er her :)

Jeg kunne ikke dy meg på butikken i stad of kjøpte digital clear blue med ukesindikator 9DPO og fikk ikke gravid.. skuffa men ikke uforventet. Nå venter jeg på de billige testene. Eller ny digital på IKM

Her går no dagen! 😝 Er vel 4 dager til ikm! Har ingen tester i hus så tenkte å kline til med en rfsu på onsdag om jeg ikke får mensen på tirsdag 😊👍🏻 helga er fylt med bursdagsfeiring osv, så den kommer til å gå fort! Men hadde jeg hatt billigtester så hadde det definitivt røket bpde 1-2-3 alle rede 🙊🙊🙈

Dpo 5-6 i dag, litt usikker på hvilken dag eggløsning var på. Dette er vår første prøve mnd igjen etter svangerskap utenfor livmor, cellegift og jeg fjernet en eggleder. Håper fremdeles det er håp for oss. Ikke merket noe spesielt bortsett fra at brystene mine klør.

Krysser fingrene for oss alle ✌

Annonse

Kjørte på med en test i dag, 6-7 dpo, den var selvfølgelig blendahvit🙈 Har hatt så sterke smerter i ryggen de siste dagene. Var hos legen i går og han sa det kunne være pergotimen.. Håper da inderlig ikke at EL har vært nå de siste dagene, da har vi ikke truffet med aksjer. Krysser alt jeg har for at EL skjedde kort tid etter positiv test forrige fredag (på kvelden)😊

Her kjenner jeg pms hormonene boble, kort lunte, små vondt i magen, jernsmak i munnen... Mensen er nok rett rundt hjørne! Har bursdag i morgen så får d nok som gave! :(

Og det betyr at jeg begynner med medisiner før ivf i april.

Endret av Ancear

Jernsmak i munnen kan bety graviditet også har jeg lest? At folk er kvalm / jernsmak i munnen.

Her har kommunen bestemt seg for nei, post vil vi ikke dele ut til folk på lørdag. Så jeg må fint vente til tidligst mandag for neste test, syns veldig synd på meg hehe..

De gangene jeg har hatt blodsmak tidligere har d vært tegn på mens... Så får nå se - lite håp nå etter snart to år med prøving

Her og (Oslo) er d ikke mer post lørdager. Trodde d var sånn over hele landet jeg! Kjipt når van venter på noe!

Var blodklompen fersk blod?

Annonse

De gangene jeg har hatt blodsmak tidligere har d vært tegn på mens... Så får nå se - lite håp nå etter snart to år med prøving

Her og (Oslo) er d ikke mer post lørdager. Trodde d var sånn over hele landet jeg! Kjipt når van venter på noe!

Var blodklompen fersk blod?

Uff 2 år er lenge, er på tide med litt flaks syns jeg :)

Klumpen var brun/svakt rød tror jeg av det jeg så. Av det jeg leser er det nok dårlig nytt

http://i65.tinypic.com/348ps9l.jpg

Hva tror dere om denne? 10 dpo :-)

Jeg ser en 2 streker😀😀😀 gratulere !!! Heldig! !!!

Anonymous poster hash: f6980...083

Håper bare ikke det er en skyggestrek... Krysser fingrene for at det er en strek der i morgen også :-)

Jeg ser også 2 streker, svakt men det blir vel bare sterkere og sterkere for hver dag! Gratulerer :D

Tusen takk :-)

Her kjenner jeg pms hormonene boble, kort lunte, små vondt i magen, jernsmak i munnen... Mensen er nok rett rundt hjørne! Har bursdag i morgen så får d nok som gave! :(

Og det betyr at jeg begynner med medisiner før ivf i april.

❤️ Og gratulerer med dagen i morgen 🎈🎈

❤️❤️❤️ Gratulerer med baby i magen ❤️❤️❤️

Tusen takk :-) Krysser fingrene for at den er positiv i morgen også💗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...