Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 5 dpo i dag, så må vente med å teste. Skal prøve å holde meg til IKM, men det blir ikke så lett når man har billigtester liggende 😅 hihihi

Føler på den jeg også 😂

Fortsetter under...

Annonse

Trodde jeg hadde eggløsning i helga, men i dag har jeg veldig smerter langt nede i korsryggen. Mest på høyre side. Kan det være EL jeg kjenner? Har tatt pergotime denne pp'en og har aldri kjent noe til EL før.. Vet jo at pergo kan forsinke EL, men hadde positiv test på fredagen. Blir lenge å vente hvis jeg plutselig har EL nå i stedet😝

Jaja,då var det begynt å bli ømme puppa her :-( Anser alle "teikn" som dårleg nytt..då tenker eg kroppen lager seg klar for ny mens (forventa laurdag 12.).Sist eg var gravid var det ingen symptom før ikm...Jaja,fekk berre så veldig trua på at dette kom til å gå denne måneden av ein eller anna grunn! :S Det blir uansett spennande å følge gruppa utover i neste veke! :-)

Endret av Solbaer79

Annonse

Negativ får vente til imorgen å alle dagene etter det

Hehe. Ja ikke rart den er negativ :P Men artig å teste for det om! Lykke til de neste dagene :D heldigvis har jeg strikking å holde på med når jeg ikke springer etter 1.5åringen ellers hadde jeg telt timene i stedet for dagene til IKM.

Nå syns jeg testene jeg bestilte i går kveld skal komme, hehe, utålmodig!

Negativ får vente til imorgen å alle dagene etter det

Hehe. Ja ikke rart den er negativ :P Men artig å teste for det om! Lykke til de neste dagene :D heldigvis har jeg strikking å holde på med når jeg ikke springer etter 1.5åringen ellers hadde jeg telt timene i stedet for dagene til IKM.

Nå syns jeg testene jeg bestilte i går kveld skal komme, hehe, utålmodig!

Holder på med strikking jeg å :P men klarer ikke la være å teste. Ungen er i seng å jeg sitter å spiser is å vil teste igjen 😅

Anonymous poster hash: f6980...083

Drømte i natt at jeg tok masse tester og alle var positive.. Og jeg som trodde jeg ikke tenkte så mye på det denne pp ble avslørt i min underbevissthet gitt!

Hehe har drømt det en gang for noen mnd sider å tok test dagen ettepå som var positiv :P rart

Men mista 3 mnd senere:(

Drømte i natt at jeg tok masse tester og alle var positive.. Og jeg som trodde jeg ikke tenkte så mye på det denne pp ble avslørt i min underbevissthet gitt!

Hehe har drømt det en gang for noen mnd sider å tok test dagen ettepå som var positiv :P rart

Men mista 3 mnd senere:(

Uff så trist :( håper d funker igjen snart for dere!!!

tenker jeg venter med å teste til over helgen i tilfelle!

Huff kan ikke forestille meg hvor vondt der å miste ved 3 måneder.. håper du får en spire som sitter til ut i november nå :)

Jeg har vært bitte litt kvalm av og til de siste dagene og spesielt nå i dag. Men det er kanskje ønskekvalm ?! hehe

Ikke at jeg ønsker å være kvalm. For det var jeg de 4 første månedene med første og det var store deler av dagene brukt til å ligge og spy I bøtta ved siden av meg. Samtidig har jeg mensmurringer... så jeg tørr ikke å håpe på noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...