Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eggløsning i dag... Får håpe at svømmerne har overlevd fra søndagskveld. Da reiste mannen på jobb igjen, så vi må krysse fingrene for at det holder denne gangen :-)

IKM 8.mars pp 7:-)

Har du tatt el test idag?

Eller vet du det bare?

Jeg har å ikm 8 mars. Men fikk svak strek på el testen idag :(

Anonymous poster hash: f6980...083

Eggløsning i dag... Får håpe at svømmerne har overlevd fra søndagskveld. Da reiste mannen på jobb igjen, så vi må krysse fingrene for at det holder denne gangen :-)

Eller vet du det bare?

Jeg er ikke 100% sikker på at det er i dag, men jeg hadde positiv eggløsning i går og i dag er den negativ, men jeg må se an tempen de neste dagene for at jeg skal være helt sikker :-)

Hadde du positiv test i går da? :-)

Eller vet du det bare?

Jeg er ikke 100% sikker på at det er i dag, men jeg hadde positiv eggløsning i går og i dag er den negativ, men jeg må se an tempen de neste dagene for at jeg skal være helt sikker :-)

Den var veldig sterk igår. Men ikke like sterk som kontrollstreken..

Men idag var den kjempe svak...hm.. vetikke hva det betyr..

Eller vet du det bare?

For at den skal være positiv, så må den være sterkere. Har du vurdert å tempe? Da har du i allefall oversikt i etterkant om du faktisk har hatt eggløsning :-)

Eller vet du det bare?

For at den skal være positiv, så må den være sterkere. Har du vurdert å tempe? Da har du i allefall oversikt i etterkant om du faktisk har hatt eggløsning :-)

Har aldri gjort det. Men får vel begynne med det:)

Annonse

Aaahhrr.. Må klage min nød her inne 😤 El er jo rundt disse i dager. Ifølge appen min så er den i dag. Vi hadde oss på fredag og i går. Tenkte vi skulle ha en runde til i dag!

Vel.. Begynner å kose med mannen osv, hn blir litt sånn " aaahrr MÅååå vi" og ja. Det MÅ vi! I know,ikke så brennhett akkurat. Men, med en straks 2åring som sldri ligger i egen seng og som sover elendig uten mammaen sin må man ta de mulighetene man får! Vi gikk inn på badet og styrte på! Men han kommer ikke!! Blir tilslutt sliten så han orker ikke mer!! 😡😡 grrr!!!

Måtte bare få det ut!! Og by the way. Dette er mannen som forteller meg at han syns Jeg må ta initiativet oftere og at vi har lite sex sånn generelt!! Jeeeezes!! 😜😝

Aaahhrr.. Må klage min nød her inne 😤 El er jo rundt disse i dager. Ifølge appen min så er den i dag. Vi hadde oss på fredag og i går. Tenkte vi skulle ha en runde til i dag!

Vel.. Begynner å kose med mannen osv, hn blir litt sånn " aaahrr MÅååå vi" og ja. Det MÅ vi! I know,ikke så brennhett akkurat. Men, med en straks 2åring som sldri ligger i egen seng og som sover elendig uten mammaen sin må man ta de mulighetene man får! Vi gikk inn på badet og styrte på! Men han kommer ikke!! Blir tilslutt sliten så han orker ikke mer!! 😡😡 grrr!!!

Måtte bare få det ut!! Og by the way. Dette er mannen som forteller meg at han syns Jeg må ta initiativet oftere og at vi har lite sex sånn generelt!! Jeeeezes!! 😜😝

Dette er et kjent fenomen, dessverre. Vi har slitt med det i forbindelse med det å bli gravid. Vi legge ubevisst et press for å prestere på disse gutta, og det fører til at de ikke klarer å gi det vi forventer, av og til. Vi har snakket oss gjennom det, og resultatet her er at jeg ikke sier fra når jeg har eggløsning. Men selvfølgelig oppfordrer til sex.

Dette, samt at han en mye borte i jobbsammenheng har ført til at vi altfor sjelden treffer rett på eggløsning. Men det er noe jeg må leve med, for jeg ønsker ikke at han skal føle seg utilstrekkelig.

Lykke til! :-)

Dette er et kjent fenomen, dessverre. Vi har slitt med det i forbindelse med det å bli gravid. Vi legge ubevisst et press for å prestere på disse gutta, og det fører til at de ikke klarer å gi det vi forventer, av og til. Vi har snakket oss gjennom det, og resultatet her er at jeg ikke sier fra når jeg har eggløsning. Men selvfølgelig oppfordrer til sex.

Dette, samt at han en mye borte i jobbsammenheng har ført til at vi altfor sjelden treffer rett på eggløsning. Men det er noe jeg må leve med, for jeg ønsker ikke at han skal føle seg utilstrekkelig.

Jeg sier aldri ifra til mannen når jeg har el. Da klarer han ikke å komme :)

Her er planen i boks. El skjer snart :) så blir inseminsering på lørdag og håper virkelig på IKM to uker etter det :) 

Ikm uke 10

7. 

8. Elisun pp2, ♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ pp7

9. 

10.

11.

12. Lammeskanken pp9,SpirenMin, LennyPenny

13. Solan pp19, 

Oh, trodde jeg mest sannsynelig havnet i IKM uke 11, men nå sender kroppen signaler om EL på veg!

Aaahhrr.. Må klage min nød her inne El er jo rundt disse i dager. Ifølge appen min så er den i dag. Vi hadde oss på fredag og i går. Tenkte vi skulle ha en runde til i dag!

Vel.. Begynner å kose med mannen osv, hn blir litt sånn " aaahrr MÅååå vi" og ja. Det MÅ vi! I know,ikke så brennhett akkurat. Men, med en straks 2åring som sldri ligger i egen seng og som sover elendig uten mammaen sin må man ta de mulighetene man får! Vi gikk inn på badet og styrte på! Men han kommer ikke!! Blir tilslutt sliten så han orker ikke mer!! grrr!!!

Måtte bare få det ut!! Og by the way. Dette er mannen som forteller meg at han syns Jeg må ta initiativet oftere og at vi har lite sex sånn generelt!! Jeeeezes!!

Jeg sier aldri ifra til mannen når jeg har el. Da klarer han ikke å komme :)

Hahaha, her også! Har kun sagt i fra én gang om EL og da var det full stans :P Klarte ikke å prestere. Så heretter blir det bare å kjøre på med sex rundt EL, pluss litt før og etter slik at han ikke vet når det er:p 

Trodde forresten at jeg kom til å havne i uke 11, men med signaler fra kroppen om EL på veg, så kan det liksågodt være i sluten av uke 10 :) Kommer tilbake med dato senere :) 

Slenger meg på her. Kjennes som om jeg har el i dag så får vel mens 8-9 mars.

Er på pp Nr "jeg har kommet ut av telling". Har tidligere prøvd perfotime dobbel kur uten hell

I november var vi på 1. samtale på riksen og har siden desember meldt mens inn til dem. Dersom jeg får mens i mars og starter ivf prosessen. Er lov å håpe at vi slipper det så krysser alt jeg kan :)

Jeg er glad for å endelig kunne slenge meg med på en IKM tråd hehe. Er ikke sikker på når EL var, jeg håper det var i går, så IKM er 9.mars. Hadde en runde i går og håper på en i dag også får vi se hva som skjer. Nettopp bestemt oss på å prøve.

Ikm uke 10

7. 

9. strikkedia pp1

10.

11.

13. Solan pp19,

Endret av strikkedia

Annonse

Jeg er glad for å endelig kunne slenge meg med på en IKM tråd hehe. Er ikke sikker på når EL var, jeg håper det var i går, så IKM er 9.mars. Hadde en runde i går og håper på en i dag også får vi se hva som skjer. Nettopp bestemt oss på å prøve.

Ikm uke 10

7.

9. strikkedia pp1

10.

11.

12. Lammeskanken pp9,SpirenMin, LennyPenny

13. Solan pp19,

Kan noen plis skrive meg inn på 9 mars ? 😀😊

Tidlig EL denne PP! 

Ikm uke 10

7. 

9. strikkedia pp1, Anonym, Ancear

10.

11. Prøvedokka pp 6

13. Solan pp19,

Endret av prøvedokka

Beregnet el var på tirsdag ut ifra mens. Ikke tempet eller tester etter el. I dag har jeg hatt masse vondter i nedre del av mage. Kan være el som er sein?

Vi hadde sex fredag 4 dager før el

Vi hadde sex mandag 1 dag før el

Vi hadde sex på el dag men han kom ikke

Og vi har hatt sex i dag 3 dger etter beregnet el.

Klaffer sikkert ikke denne mnd! Og så har vi bare EN sjanse igjen til å få baby i 2016 😱🙏🏼

Gleder meg til testuka! Men det føles så uendelig lenge til!! Krysser fingrene for slle dere Andre!

Og, hvor ofte har dere sex?!

Endret av Elisun

Beregnet el var på tirsdag ut ifra mens. Ikke tempet eller tester etter el. I dag har jeg hatt masse vondter i nedre del av mage. Kan være el som er sein?

Vi hadde sex fredag 4 dager før el

Vi hadde sex mandag 1 dag før el

Vi hadde sex på el dag men han kom ikke

Og vi har hatt sex i dag 3 dger etter beregnet el.

Klaffer sikkert ikke denne mnd! Og så har vi bare EN sjanse igjen til å få baby i 2016 😱🙏🏼

Gleder meg til testuka! Men det føles så uendelig lenge til!! Krysser fingrene for slle dere Andre!

Og, hvor ofte har dere sex?!

Vi har gått for annenhver dag denne mnden, fra syklusdag 10. Første runda på pergotime, så blir spennende☺️

Hittil: samleie mandag, onsdag og i dag. Positiv EL-test i dag (tror jeg), så da kjører vi på i morgen og søndag. Så annenhver dag igjen neste uke.. Bare sånn for sikkerhets skyld😉🙈

Heisan!

Eg blir med her eg :-) Eg er i pp 3 no. Har prøvd clearblue digital eggløsningstest og fekk smilefjes i går (i tillegg til masse symptom på el -øm nederst i magen...noko eg fortsatt er i dag). Blei kjempeglad for positive el-test då eg mistenker at eg ikkje har el kvar mnd.

Mi historie i kortversjon:

-gravid på første icsi-forsøk i 2008, men ex.u og måtte operere vekk ein eggledar.

-gravid på tredje icsi-forsøk og fekk ein gutt sommaren 2009.

-spontant gravid med lillefrøken 10 månader seinare

No prøver eg/vi (ny mann) på barn nummer tre i ein alder av 36 år..og er ganske spent på om det kan gå! :S (og svinger frå skikkeleg pessimistisk til håpefull!). Eg har jo hatt ei rimeleg strevsom historie med dette å bli gravid - alt i frå ein alder av 25...og no er eg 11 år eldre...! Vi gir oss fram til sommaren før vi søker hjelp til "prosjektet" vårt ;-)

Okay - det var litt om meg!

Vil nokon skrive meg på IKM 12. mars? :-)

Endret av Solbaer79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...