Gå til innhold

Dr. Purvis Andrologisk senter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

noen vi kjenner var der og han fikk en mulig forklaring på hvorfor sædkvaliteten var så dårlig. Fikk også pergotime men da ble prøvene dårligere. Fikk også andre råd. De lytes på første forsøk med ivf - men man vet jo ikke om besøket hos dr Purvis har en invirkning i det. De anbefalte oss å gå for å få en mulig forklaring men mannen har nok av prøver å legebesøk

Anonymous poster hash: b7c00...2dd

Min mann hadde gått i helsevesenet i flere år med forskjellige plager. 

Purvis fant ut at han hadde en svulst i hjernen. Så jeg har troen på Purvis. 

Lang ventetid, men det er kun første gang. 

Anonymous poster hash: 21237...f15

Vi var der å fikk en forklaring på nedsatt sædkvalitet. Vi hadde ingenting å tape på purvis sin behandling uansett så vi tok sjangsen da ivf så ut til å måtte bli vår utvei da det måtte ha skjedd ett mirakel for at mannens prøver skulle blitt normale. Ble gravid med ivf og kort tid etter fødsel ble jeg gravid naturlig. Lykke til

Anonymous poster hash: ba0fc...c21

Vi var der å fikk en forklaring på nedsatt sædkvalitet. Vi hadde ingenting å tape på purvis sin behandling uansett så vi tok sjangsen da ivf så ut til å måtte bli vår utvei da det måtte ha skjedd ett mirakel for at mannens prøver skulle blitt normale. Ble gravid med ivf og kort tid etter fødsel ble jeg gravid naturlig. Lykke til

Anonymous poster hash: ba0fc...c21

Oi det virker jo lovende, ingen tvil om at vi skal prøve ham. Takk for svar alle sammen.

HI

Anonymous poster hash: 59e66...1cc

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...