Gå til innhold

Hvordan er håret ditt om du ikke føhner/styler det?

Anbefalte innlegg

Gjest Darwinia:-)

Det eneste jeg er fornøyd med hos meg selv er håret. Det er tykt og glansfullt og jeg får masse komplimenter. Gjør aldri noe med det. Naturlig fall og det lufttørker bare.

Anonymous poster hash: 32fa1...df0

Jeg hater deg😜

Håret mitt er flatt, flatt, flatt. Eneste måte jeg kan få litt volum er ved å stå på hodet. Slitsomt i lengden. Dessuten ser man teit ut.

Jeg er stygg ellers. 🙄

Uff, det er du nok ikke. Jeg synes håret har utrolig mye å si for utseende (sikkert fordi jeg er så misfornøyd med mitt eget😊). Hadde sikkert synes du var kjempeflott.

Fortsetter under...

Nå spør jeg sikkert dumt, men hvordan føne uten at håret blir skikkelig fluffy? Skjønner det er div teknikker, men har ingen nær å spørre til råds 😊

Anonymous poster hash: c9659...467

Annonse

Nå spør jeg sikkert dumt, men hvordan føne uten at håret blir skikkelig fluffy? Skjønner det er div teknikker, men har ingen nær å spørre til råds 😊

Du må føne puntvis. Ta en passe mengde som går i en hårbørste og hold håret litt ut mens du føner den lokken. Legg den ned og ta ny lokk.

Anonymous poster hash: 8dd72...b8a

Jeg har altfor tynt, glatt og stritt hår. Så jeg striper det jevnlig og føner det hver gang for å få det litt tørrere og gi mer volum.

De ganger jeg ikke føner, klør jeg i hodebunnen av håret som ligger der som ei badehette 😜

Anonymous poster hash: 598fd...6c3

Jeg har kort hår og om jeg ikke retter og styler det ser jeg ut som en rar kombo av traktorlesbe/ korgutt/ gammel dame.

Har krøller på rare steder og vinkler og det bruser seg oppover

Anonymous poster hash: 371a7...46a

Jeg føner aldri håret. Jeg ser ut som et lykketroll når håret er fønet og må rette det ut med rettetang etterpå. Blir best når det får lufttørke. Men jeg må ha litt gel i når det er vått, ellers blir det veldig brusete når det er tørt. Ja, jeg har krøller...➿

Det eneste jeg er fornøyd med hos meg selv er håret. Det er tykt og glansfullt og jeg får masse komplimenter. Gjør aldri noe med det. Naturlig fall og det lufttørker bare.

Jeg hater deg😜

Håret mitt er flatt, flatt, flatt. Eneste måte jeg kan få litt volum er ved å stå på hodet. Slitsomt i lengden. Dessuten ser man teit ut.

I feel yah, sistah! Sånn ser jeg ut om jeg ikke føner og styler håret https://duckduckgo.com/?q=afghansk+mynde&iax=1&ia=images&iai=http%3A%2F%2Fwww.vg.no%2Fprotokoll%2Fbilder%2Flarge%2Fc05994c4961dd39271477db3a2e913e5.jpg

Annonse

Jeg grer det hele tiden mens jeg føner det. Har i litt hårolje etterpå.

Anonymous poster hash: a6df3...590

Om du bruker munnstykke på føneren og føner nedover mot hårtuppene, lukker hårskjellene seg i istedenfor å åpne seg. Ta litt og litt hår om gangen. Bruk gjerne en hårbørste på baksiden og føneren på andre siden.

Jeg har tykt litt krøllete hår. Bruser seg så ført det ser vann.

Ser rett og slett ut som stålull.

Anonymous poster hash: 54071...550

Jeg har tykt hår med fall, ser ikke pent ut fønet og rettet ut. Lufttørker jeg det så krøller det seg, men nå er det for langt og tungt så krøllene blir bare små.

Anonymous poster hash: 5b948...6d7

Ikke rart det er så mange som ser triste ut på håret. Jeg trodde bare de var så uheldige at de ikke hadde krøller, men de gjør det faktisk frivillig? Huff.

Anonymous poster hash: 1bd72...d95

Jeg føner aldri håret. Da blir det bare stort og "frizzy". Jeg lar det lufttørke og kniper inn litt balm el. for å få samlet det litt og litt fray i front for at det ikke skal bli paddeplatt. Jeg har langt, ganske tykt hår, med litt fall.

Anonymous poster hash: 6910b...fca

Ikke rart det er så mange som ser triste ut på håret. Jeg trodde bare de var så uheldige at de ikke hadde krøller, men de gjør det faktisk frivillig? Huff.

Anonymous poster hash: 1bd72...d95

Haha søtnosen ;)

Så det ser trist ut å ikke ha krøller?

Jeg har hår som en løvetann (en hvit en, den du blåser avgårde... Ja du vet)

Ikke en krøll, ikke et fall, ikke fylde.

Guri, jeg må se dobbelt trist ut, ikke bare mangler jeg krøller, jeg ser også ut som en løvetann oppå her.

Anonymous poster hash: 6464e...f23

Jeg har helt rett og flatt hår, uansett om jeg føner eller ikke. Prøver å få litt volum når jeg føner det, men det er ute igjen etter ca. en time. Er så lei av mitt paddeflate hår. Skulle ønske jeg hadde fall eller litt krøller!!

Anonymous poster hash: 91bbe...7de
Gjest Darwinia:-)

Det eneste jeg er fornøyd med hos meg selv er håret. Det er tykt og glansfullt og jeg får masse komplimenter. Gjør aldri noe med det. Naturlig fall og det lufttørker bare. Anonymous poster hash: 32fa1...df0

Jeg hater deg

I feel yah, sistah! Sånn ser jeg ut om jeg ikke føner og styler håret https://duckduckgo.com/?q=afghansk+mynde&iax=1&ia=images&iai=http%3A%2F%2Fwww.vg.no%2Fprotokoll%2Fbilder%2Flarge%2Fc05994c4961dd39271477db3a2e913e5.jpg

Det er faktisk et bilde av meg du har funnet;-)

Føner nesten aldri. Dusjer vanligvis på kvelden og lar det tørke i en bun. Bruker heller ikke noe stylingprodukter, av og litt til spray hvis jeg skal pynte meg kanskje. Det ser faktisk ganske ok ut, har ikke problem med brusete, statisk eller flatt hår:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...