Gå til innhold

Hvordan er håret ditt om du ikke føhner/styler det?

Anbefalte innlegg

Mitt er skikkelig brusete! Ser ikke ut, folk hadde fått sjokk om de så hvordan håret mitt egentlig er.

Så jeg lurer på om alle må føhne/glatte det ut for at det skal se fint ut? Mitt går til skuldrene.

Anonymous poster hash: f81a0...170

Fortsetter under...

Har hår ned til skulderbladene. Om jeg ikke føner håret blir det litt tilfeldig, men ser som oftest ut som en gammel klovneparykk med langt hår. Det krøller og bruser seg litt her og mye der, en lang bølge og korketrekker osv.

Annonse

Det eneste jeg er fornøyd med hos meg selv er håret. Det er tykt og glansfullt og jeg får masse komplimenter. Gjør aldri noe med det. Naturlig fall og det lufttørker bare.

Anonymous poster hash: 32fa1...df0

Mitt er skikkelig brusete! Ser ikke ut, folk hadde fått sjokk om de så hvordan håret mitt egentlig er.

Så jeg lurer på om alle må føhne/glatte det ut for at det skal se fint ut? Mitt går til skuldrene.

HI: Du har faktisk skrevet føhne riktig! Det skrives med H! Til deg som korrigerer: Sjekk nå for Guds skyld at du kan det du skal påpeke ved andre. Ellers blir det bare komisk (i beste fall).

Anonymous poster hash: b21a6...9a7

Det bølger seg i lengdene hvis jeg ikke bruker rettetang. Det er vel egentlig litt sjeldent jeg faktisk bruker det.. Føner det aldri. Men bruker børste og stylingspray hver dag, ellers ser det flatt ut. Håret når ned til hoftene.

Anonymous poster hash: ab31d...a7f

HI: Du har faktisk skrevet føhne riktig! Det skrives med H! Til deg som korrigerer: Sjekk nå for Guds skyld at du kan det du skal påpeke ved andre. Ellers blir det bare komisk (i beste fall).

Hvor har du det fra?

Anonymous poster hash: d8f36...f4f

Nei, det står "føne" i ordboka.

Anonymous poster hash: ab7de...1b4

Annonse

Gjest Darwinia:-)

Det eneste jeg er fornøyd med hos meg selv er håret. Det er tykt og glansfullt og jeg får masse komplimenter. Gjør aldri noe med det. Naturlig fall og det lufttørker bare.

Jeg hater deg😜

Håret mitt er flatt, flatt, flatt. Eneste måte jeg kan få litt volum er ved å stå på hodet. Slitsomt i lengden. Dessuten ser man teit ut.

Ikke tid til den slags. Åker rett opp i en velkjent "dott"🙈

Anonymous poster hash: f0c07...ccc

Tar faktisk kortere tid å føne håret enn man skulle tro ☺️ Også faller det mye finere inn i dotten eller hestehalen 🙆🏻

Anonymous poster hash: a6df3...590

Samme her.

Eneste jeg har å utsette på håret mitt er at det er så tykt at det er ulidelig varmt om sommeren.

Tåler alt av shampo gjør det også.

Anonymous poster hash: e26df...34c

Føler håret blir så stort hvis jeg føner det, så her er det lufttørking. Kun frisører som føner håret mitt. Skal jeg på byen en lørdagskveld, vasker jeg det på fredag slik at håret demper seg til lørdag.

Anonymous poster hash: a777d...68b

Jeg hater deg😜

Håret mitt er flatt, flatt, flatt. Eneste måte jeg kan få litt volum er ved å stå på hodet. Slitsomt i lengden. Dessuten ser man teit ut.

Jeg er stygg ellers. 🙄

Jeg hater deg😜

Jeg er stygg ellers. 🙄

Herlig dame😂🙊

Anonymous poster hash: 557b2...61d

Jeg har VELDIG tykt hår. Og bølgete. Blir krøllete av og til, særlig når jeg nettopp har vasket håret.

Det er rødt (mørk dyp rødfarge, litt mot kastanjebrunt)

Det er ganske tørt, og blir fort brusete/frizzy.

Om jeg skal glatte det ut tar det timesvis(!!) to frisører har blitt sjokkerte over hvor lang tid det tok å glatte ut håret mitt i forbindelse med klipping...

Så jeg gidder ikke gjøre stort med det. Det skjer med jevne mellomrom at fremmede forteller meg på gata eller på bussen at de synes jeg har nydelig hår. Selv er jeg ganske oppgitt over at det er så uregjerlig

Anonymous poster hash: e891f...3e9

Håret blir vel bare brusete om man har naturlige krøller?

Mitt hår ligger rett ned hvis jeg ikke gjør noe med det for jeg har ingenting fall/krøller i det. Men heldigvis er det tykt og langt. Jeg pleier å spraye det med hårspray for å få litt volum i det

Anonymous poster hash: 765ef...23e

Om jeg ikke føner håret mitt så kommer det frem mye fall i det. Hvis jeg har en god del lenger hår enn jeg har nå, og det er oppklipt riktig, da kan det bli fint uten å føne.

Men om jeg ikke føner meg nå så blir fallet helt feil, det vipper seg ut alle steder der det ikke bør vippe seg, og jeg ser ut som om jeg ikke bryr meg noe med utseendet. Så jeg må virkelig føne det nå!

Noen som sa at det ikke tar så lang tid å føne håret.... det er nok med de som har tynnere hår og tynnere hårstrå enn det jeg har! Det tar lang tid å føne mitt hår, lang tid for å få det tørt, og nesten like lang tid å føne det til å se bra ut. Til gjengjeld - gjør jeg det ordentlig så ser jeg like bra ut på håret i 3-4 dager og trenger ikke gjøre noe mer enn såvidt børste det.

Anonymous poster hash: e32fc...95c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...