Gå til innhold

Hjerteskatten har du mulighet å se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du også har gått på Pergo nå... Samme har jeg,på dobbel kur. Er 11 dpo. Venter på eggløsning. Så tester som en gal🙄 Kunne du sett om det klaffer snart for oss at vi blir gravid?

Født 040584

Skrevet

Skal prøve å se på det etterpå! Du skriver du er 11 dpo,mener du at du menter på mens? 

Skrevet

Ja beklager ser jeg har skrevet feil. Er nå på den 13 dagen før eggløsning... ☺️

Skrevet

Får opp veldig gode kort på deg både nå i februar, mars og april! Mye som tyder på befrukting og nye begynnelser. Har mest tro på neste syklus, som da kanskje er pausemnd? Tror det er en gutt. :) 

Skrevet

Spennende ☺️ Tusen takk☺️ Har en gutt fra før også☺️ Håper det klaffer denne mnd , men skal uansett gi deg en tilbake mld☺️☺️

Skrevet

Bare hyggelig. fint med tilbakemelding :) Lykke til! 

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei☺️ Har du mulighet og se igjen? Håper det❤️ Har hatt min andre pergokur nå og tror jeg hadde eggløsning igår. Fremdeles litt eggløsning smerter innimellom... Har det klaffet nå?🙏🏻

Kjenner på kroppen min at jeg ikke orker flere pergokurer på laaaang tid!! Da kroppen min blir fullstendig ustabil og alt går utover de nærmeste i familien dessverre😥😞

Skrevet

Ingen andre heller?! 5 dpo idag🙏🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...