Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Det pga celleprøve og at jeg ønsker å bli gravid Får jeg den hjelpen og svarene og alt på en gang? Burde jeg heller gått til klinikk som kun jobber med fertilitet? ?? Anonymous poster hash: 52f68...f61
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Du får ikke svar med en gang, celleprøver osv må bli sendt inn til laboratorier før du får svar. Men gynekologen kan ta innvendig ultralyd og da får du hvertfall beskjed om ting ser tilsynelatende normalt ut inni deg. Anonymous poster hash: 92371...067
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Det er store variasjoner fra gynekolog til gunekolog. Min venninne som hadde prøvd et par år å bli gravid, fikk beskjed hos gunekolog nr en at alt var normalt. Ikke noe videre hjelp eller behandling. Etter to-tre nye år prøving gikk hun til en annen gynekolog. De fant ikke noe galt der, men skrev ut en resept på pergotime og henviste til kikkhull for å sjekke eggledere mm. Hun fikk da konstatert endometriose og ble videre henvist til ivf. Ble gravid innen ett år etter å ha vært hos gyn nr to. Ikke alle vet hva de driver med virker det som... Anonymous poster hash: 29d84...f90
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Takk for svar. Jeg får være litt kritisk og stille spørsmål da Jeg har hatt eggleder betennelse og klamydia før så regner med det er litt av grunnen til trøbbel..? Anonymous poster hash: 52f68...f61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå