Gå til innhold

Reise til syden 6 mnd på vei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen som har vært i syden når de var 6 mnd på vei? Vi har bestilt Kreta-tur første uka i mai. Slik jeg har forstått det er det ikke noe supervarme på Kreta da, men jeg tør ikke reise noe senere i svangerskapet.

Hvordan er deres erfaringer med å reise til syden gravid? Nå skal det sies at jeg er i god form og har nesten ikke tegn til mage. Er i uke 18 nå 😊

Om noen har reisetips (evt har vært på kreta rundt samme tiden) for å dra en uke til Platanias så blir jeg glad om du skriver noen ord om det 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh, har så lyst til det selv, men tør ikke XD jeg er også 6 mnd i mai

Skrevet

Jeg også har lyst, men tør ikke. Men jeg er konisert, og kan risikere å føde for tidlig.

Anonymous poster hash: 9c2fa...ce3
Skrevet

Jeg også har lyst, men tør ikke. Men jeg er konisert, og kan risikere å føde for tidlig.

konisert? 

Skrevet

konisert? 

Ja, jeg har hatt celleforandringer på livmorhalsen, og har tatt en operasjon hvor de fjernet den nederste delen (ca 1 cm) av livmorhalsen. Siden den er litt kortere enn normalt kan jeg være disponert for å føde for tidlig.

Skrevet

konisert? 

Ja, jeg har hatt celleforandringer på livmorhalsen, og har tatt en operasjon hvor de fjernet den nederste delen (ca 1 cm) av livmorhalsen. Siden den er litt kortere enn normalt kan jeg være disponert for å føde for tidlig.

åh, er ikke helt med i alle medisinske ordene jeg hehe... Får håpe du slippe og føde for tidlig <3

Skrevet

Hvorfor tør du ikke?

Skrevet

Jeg har reist i mine graviditeter, men ikke etter uke 34. Bare kos det :)

Anonymous poster hash: b4cad...659

Skrevet

Jeg reiste i feb og fødte i april. Spørs hvor man reiser. Jeg var på Gran Canaria og der er det flott, gode sykehus.

Anonymous poster hash: 0d745...6e4
Skrevet

Hvorfor tør du ikke?

har slapp livmorhals, så er mulig jeg føder for tidlig:)

Skrevet

Hvorfor tør du ikke?

har slapp livmorhals, så er mulig jeg føder for tidlig:)

Skjønner :-)

Skrevet

Reiste til syden i mitt forrige sv.skap da jeg var ca 6 mnd på vei og skal det samme nå. Ikke noe problem, bare å passe litt ekstra på mtp fremmede bakterier, uvaska frukt osv.

• 2 uker senere...
Skrevet

Mange gravide reiser til syden men pass på bufee mat som har ligget lenge. Tenk litt ekstra på hva du spiser. Kjedelig å få mageproblemer og oppkast.

God tur!:) hvis du reiser:)

Skrevet

Ble frarådet av legen av å reise, om jeg skulle burde vi velge et sted med samme bakterieflora som Norge.

Iom at dette er et ønskebarn blir jeg hjemme i år selv om jeg har sykt lyst til å reise til santorini son vi skulle bestille til uken etter vi fant ut at jeg var gravid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...