Gå til innhold

Kakekrigen. .. Hvordan får Monika på seg kjolene sine? 👗👗👗

Anbefalte innlegg

Skrevet

😨😨

Anonymous poster hash: fd11f...bcd

Fortsetter under...

Skrevet

Hehe...hun er så fascinerende! Jeg har tidligere skrevet om fantasiene mine om at har lenket Lars i kjelleren sin og rusler rundt med latexdrakt og pisk! Hehe. Teorien min fikk vann på mølla når Lars ble borte plutselig :D

Anonymous poster hash: 6bf68...84d

Skrevet

Hun har så utrolig mange kule kjoler. Liker stilen:) Hadde ikke hatt noe i mot å ikle meg de kjolene hver dag.

Skrevet

Jeg liker også stilen, men jeg liker bittelitt luft mellom huden og kjolene mine også 😉

Anonymous poster hash: 78ec4...793

Skrevet

Haha, da kom 15-åringen inn i stua og tittet litt på før han kommenterte at hun måtte da ha fått kjolen i minst en størrelse for liten...

Anonymous poster hash: 78ec4...793

Skrevet

Hun er den mest tiltrekkende jeg vet om. Har lyst til å spise sjokoladeglasur fra henne.

Jeg er heterofil, men når jeg ser henne mister jeg helt fokus.

Anonymous poster hash: 2ba65...6f5

Annonse

Skrevet

Hun er den mest tiltrekkende jeg vet om. Har lyst til å spise sjokoladeglasur fra henne.

Jeg er heterofil, men når jeg ser henne mister jeg helt fokus.

Anonymous poster hash: 2ba65...6f5

Seriøst? 😨😨😨

Skrevet

Hehe...hun er så fascinerende! Jeg har tidligere skrevet om fantasiene mine om at har lenket Lars i kjelleren sin og rusler rundt med latexdrakt og pisk! Hehe. Teorien min fikk vann på mølla når Lars ble borte plutselig :D

Anonymous poster hash: 6bf68...84d

😂😂😂😂

Skrevet

Jeg så en sliten Lars på butikken for noen uker siden, så kan godt være at han har vært innelåst i en kjeller og herja med, ja... 😂😂😂

Anonymous poster hash: c5b88...442

Skrevet

Hun er sammen med Jon Niklas Rønning, så kjipt om hun herjer med Lars i kjelleren 😆😆😂

Anonymous poster hash: 10665...005

Skrevet

Om jeg hadde vært sommer for "Hele Norge Baker" i ikke bare en,- men mange, sesonger,- så hadde nok de fleste kjolene mine også blitt et nummer (eller fler) for små.. Hadde ikke eksistert noe luft mellom hud og kjole i hvert fall :)

Stilig dame,- og det er så deilig og se en slank og sunn (ser sånn ut) dame som NYTER gode kaker. Det er ikke småsmuler de smaker :) Hvorfor spise Kylling og brokkoli hver dag, hele året,- og dra på seg 2XU klær hver jævla dag,- når man kan spise kake og gå i kjole og se smashing ut hver dag ;)

Anonymous poster hash: 2434f...e8d
Skrevet

Jeg er så glad jeg ikke er kjendis og blir diskutert på forum 😜

Anonymous poster hash: 7735a...d47

Skrevet

Sikker på at det er en kjole?

Kanskje det er kroppsmaling?

Uansett har hun kropp til å gå med slike kjoler.

At hun eeeeelsker kaker må være jug. Hvis ikke er hun bare en av de freak of nature damene som kan spise hva de vil og ikke legge på seg.

😊

Anonymous poster hash: fa182...77d

Annonse

Skrevet

hvem Monika? Monica Csango?

Anonymous poster hash: de191...624

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...