Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #26 Skrevet 15. februar 2016 "Min" fyr virker veldig normal altså. Typisk barsk mann med interesser som ski, isfiske etc. Nå drømmer jeg om ham dag og natt, etter at vi kom i prat på kino. Gleder meg til vi skal treffes igjen i morgen💗💗 Hi Anonymous poster hash: b466b...808
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #27 Skrevet 15. februar 2016 Hvordan er de? Har falt for en jeg møtte på kino☺️ Og så fortsalte han at han er med der... Anonymous poster hash: b466b...808 Jeg hadde en kollaega som var i smiths venner. De brukte ikke prevensjon, tok imot de barna som kom. Hvis hun skulle jobbe, så kunne hun jobbe i "jenteyrker" som helsevesenet, skole og barnehage. Hun hadde langt hår, og gikk alltid med det oppsatt eller i lang flette. Anonymous poster hash: e108e...23f Det er bare tull, jentene i Smiths venner kan fritt velge utdannelse, yrkesvei, hårfrisyre og klesdrakt. Anonymous poster hash: c5789...91e Jeg sier bare det min kollega fulgte. Du kan jo ikke si at hennes måte å leve på ikke stemmer Anonymous poster hash: e108e...23f Sa hun rett ut at hun kun fikk lov å jobbe i "jenteyrker"? Anonymous poster hash: c5789...91e Ja Anonymous poster hash: e108e...23f Så rart, men da var det nok føringer fra foreldrene hennes og ikke fra Smiths venner. Jentene (og guttene..) der er alt fra jurister til siviløkonomer til leger til ingeniører og også politikere, kunstnere, forfattere osv. Finnes selvsagt hjelpepleiere, hjemmeværende osv også. Anonymous poster hash: c5789...91e
Berta_78 Skrevet 15. februar 2016 #28 Skrevet 15. februar 2016 Hvordan i all verden ender man opp her inne når man ikke har barn eller kjæreste man ønsker barn med? Bare nysgjerrig
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #29 Skrevet 15. februar 2016 Hvordan i all verden ender man opp her inne når man ikke har barn eller kjæreste man ønsker barn med? Bare nysgjerrig Kan det tenkes at man tenker på å få barn, ønsker seg barn, har prøvd å få barn eller prøver å få barn? Man kan og gjøre alle de tingene uten å ha kjæreste. Tenk deg det du................. Hvor vanskelig kan det være å forstå? Anonymous poster hash: e108e...23f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #30 Skrevet 15. februar 2016 Hvordan i all verden ender man opp her inne når man ikke har barn eller kjæreste man ønsker barn med? Bare nysgjerrig Henger normalt sett litt på Kvinneguiden, men der er de litt mer fiendtlig innstilt enn her😅 Hi Anonymous poster hash: b466b...808
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #31 Skrevet 15. februar 2016 Hadde to i klassen på ungdomsskolen. Hvis de fortsatt er så trangsynte og strenge som da, så er det bare å skygge banen. (Ingen medier eller film, ingen prevensjon.... osv osv) Anonymous poster hash: ce71b...05f
Berta_78 Skrevet 15. februar 2016 #32 Skrevet 15. februar 2016 Hvordan i all verden ender man opp her inne når man ikke har barn eller kjæreste man ønsker barn med? Bare nysgjerrig Kan det tenkes at man tenker på å få barn, ønsker seg barn, har prøvd å få barn eller prøver å få barn? Man kan og gjøre alle de tingene uten å ha kjæreste. Tenk deg det du.................Hvor vanskelig kan det være å forstå? Anonymous poster hash: e108e...23f Det kan sikkert tenkes! Tanken har bare ikke slått meg før :-) Kan liksom ikke se for meg at DIB er et godt sted hvis man ikke er prøver, gravid eller har barn (og knapt nok da!) Men du har selvsagt rett - dumt spørsmål. Sorry!
Berta_78 Skrevet 15. februar 2016 #33 Skrevet 15. februar 2016 Hvordan i all verden ender man opp her inne når man ikke har barn eller kjæreste man ønsker barn med? Bare nysgjerrig Henger normalt sett litt på Kvinneguiden, men der er de litt mer fiendtlig innstilt enn her😅 Hi Anonymous poster hash: b466b...808 Mer fiendtlige enn her? Virker umulig ;-) Takk for svar på teit spørsmål!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #34 Skrevet 15. februar 2016 Vokste opp med flere fra Smiths venner. Var veldig årleite folk. Den gangen hadde de mange barn, gikk med skjørt og fletter, og ikke hadde tv hjemme. Og de gikk heller ikke i bursdager til andre som ikke var med i sekten. Det samme i deres bursdag. Men jeg var faktisk flere ganger i bursdag hvor jeg var den eneste som ikke var med i Smiths venner. Tror det nødvendigvis er like strikst i dag, ikke blant alle ihvertfall. Og er nok mange som lever et "normalt" liv. Anonymous poster hash: c3d34...202
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #35 Skrevet 15. februar 2016 Hvordan i all verden ender man opp her inne når man ikke har barn eller kjæreste man ønsker barn med? Bare nysgjerrig Henger normalt sett litt på Kvinneguiden, men der er de litt mer fiendtlig innstilt enn her Hi Anonymous poster hash: b466b...808 Mer fiendtlige enn her? Virker umulig ;-) Takk for svar på teit spørsmål! Når det spørsmålet kommer for ente gang her inne, så blir man gjerne litt fiendtlig ja. Vi har prøvd å få barn i flere år, før jeg fant ut at jeg ikke kan få barn. Anonymous poster hash: e108e...23f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #36 Skrevet 15. februar 2016 Hvordan er de? Har falt for en jeg møtte på kino☺️ Og så fortsalte han at han er med der... Anonymous poster hash: b466b...808 Jeg hadde en kollaega som var i smiths venner. De brukte ikke prevensjon, tok imot de barna som kom. Hvis hun skulle jobbe, så kunne hun jobbe i "jenteyrker" som helsevesenet, skole og barnehage. Hun hadde langt hår, og gikk alltid med det oppsatt eller i lang flette. Anonymous poster hash: e108e...23f Det er bare tull, jentene i Smiths venner kan fritt velge utdannelse, yrkesvei, hårfrisyre og klesdrakt. Anonymous poster hash: c5789...91e De jeg gikk i klasse med gikk i hvertfall alltid med flette og langt skjørt. Alle andre Smiths venner der jeg vokste opp også. Anonymous poster hash: ccd9a...db4 Tiden har forandret seg, det er ikke vanlig lengre 😊 Anonymous poster hash: 26153...fc9
MammantilNurket Skrevet 15. februar 2016 #37 Skrevet 15. februar 2016 Hvis han fortalte at han var Smiths venner var det en fin måte å si til deg på at dere ikke kan bli mer enn venner ☺️ og det er pga hans kristne tro og ikke pga deg 😉☺️ Anonymous poster hash: c5789...91e Å..? Hva mener du? Sier de det kun om de ikke vil ha noen? Hi Anonymous poster hash: b466b...808 Smiths venner finner kjærester blant egne trosfeller. De har ikke sex før ekteskap. Hadde han hatt interesse av å finne en kjæreste utenom Smiths venner hadde han ikke sagt at han var det. Det betyr "jeg ønsker ikke noen kjæreste fordi min kristne tro betyr mer for meg". Hvis han derimot har fortalt deg at han er vokst opp i Smiths venner, men ikke er medlem selv, så er det noe annet. Men et medlem av Smiths venner ønsker ikke kjæreste utenom menigheten. Anonymous poster hash: c5789...91e Det virker ikke som at han ikke vil noe mer altså. Jeg kan leve med å ikke ha sex før ekteskapet, jeg synes det er en fin regel. Jeg er selv pinsevenn. Jeg har ingen barn (selv om jeg stiller spm mitt her inne😄). Jeg får bare bli kjent med ham og se hva som skjer😊 Takk for svarene! Hi Anonymous poster hash: b466b...808 Er du helt sikker på at dette er lurt? Du må jo "prøvekjøre bilen" før du kjøper den. Å vente med å ha sex til man er gift er som å spille russisk roulette!!! Tenk om han har liten, skjev eller rar penis?! Eller enda verre en liten, skjev OG rar penis!!! Tenk om du bare rett og slett ikke tenner på ham? Hva om dere har helt ulike seksuelle preferanser og han liker å ha sex iført sydvest og sjøstøvler? Hva om han knuller som en duracellkanin eller kommer på fire sekunder? Sexnekt er ensbetydende med ugler i mosen ... Jeg hadde aldri turt!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #38 Skrevet 15. februar 2016 Hvis han fortalte at han var Smiths venner var det en fin måte å si til deg på at dere ikke kan bli mer enn venner ☺ og det er pga hans kristne tro og ikke pga deg ☺Anonymous poster hash: c5789...91e Å..? Hva mener du? Sier de det kun om de ikke vil ha noen?HiAnonymous poster hash: b466b...808 Smiths venner finner kjærester blant egne trosfeller. De har ikke sex før ekteskap. Hadde han hatt interesse av å finne en kjæreste utenom Smiths venner hadde han ikke sagt at han var det. Det betyr "jeg ønsker ikke noen kjæreste fordi min kristne tro betyr mer for meg". Hvis han derimot har fortalt deg at han er vokst opp i Smiths venner, men ikke er medlem selv, så er det noe annet. Men et medlem av Smiths venner ønsker ikke kjæreste utenom menigheten. Anonymous poster hash: c5789...91e Det virker ikke som at han ikke vil noe mer altså. Jeg kan leve med å ikke ha sex før ekteskapet, jeg synes det er en fin regel. Jeg er selv pinsevenn. Jeg har ingen barn (selv om jeg stiller spm mitt her inne). Jeg får bare bli kjent med ham og se hva som skjerTakk for svarene! HiAnonymous poster hash: b466b...808 Er du helt sikker på at dette er lurt? Du må jo "prøvekjøre bilen" før du kjøper den. Å vente med å ha sex til man er gift er som å spille russisk roulette!!! Tenk om han har liten, skjev eller rar penis?! Eller enda verre en liten, skjev OG rar penis!!! Tenk om du bare rett og slett ikke tenner på ham? Hva om dere har helt ulike seksuelle preferanser og han liker å ha sex iført sydvest og sjøstøvler? Hva om han knuller som en duracellkanin eller kommer på fire sekunder? Sexnekt er ensbetydende med ugler i mosen ... Jeg hadde aldri turt! Oddsen er vel heller misjonærstilling med lyset av, og selvsagt bare rundt eggløsning. Anonymous poster hash: 5d6df...11c
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #39 Skrevet 15. februar 2016 Hvis han fortalte at han var Smiths venner var det en fin måte å si til deg på at dere ikke kan bli mer enn venner ☺️ og det er pga hans kristne tro og ikke pga deg 😉☺️ Anonymous poster hash: c5789...91e Å..? Hva mener du? Sier de det kun om de ikke vil ha noen? Hi Anonymous poster hash: b466b...808 Smiths venner finner kjærester blant egne trosfeller. De har ikke sex før ekteskap. Hadde han hatt interesse av å finne en kjæreste utenom Smiths venner hadde han ikke sagt at han var det. Det betyr "jeg ønsker ikke noen kjæreste fordi min kristne tro betyr mer for meg". Hvis han derimot har fortalt deg at han er vokst opp i Smiths venner, men ikke er medlem selv, så er det noe annet. Men et medlem av Smiths venner ønsker ikke kjæreste utenom menigheten. Anonymous poster hash: c5789...91e Det virker ikke som at han ikke vil noe mer altså. Jeg kan leve med å ikke ha sex før ekteskapet, jeg synes det er en fin regel. Jeg er selv pinsevenn. Jeg har ingen barn (selv om jeg stiller spm mitt her inne😄). Jeg får bare bli kjent med ham og se hva som skjer😊 Takk for svarene! Hi Anonymous poster hash: b466b...808 Er du helt sikker på at dette er lurt? Du må jo "prøvekjøre bilen" før du kjøper den. Å vente med å ha sex til man er gift er som å spille russisk roulette!!! Tenk om han har liten, skjev eller rar penis?! Eller enda verre en liten, skjev OG rar penis!!! Tenk om du bare rett og slett ikke tenner på ham? Hva om dere har helt ulike seksuelle preferanser og han liker å ha sex iført sydvest og sjøstøvler? Hva om han knuller som en duracellkanin eller kommer på fire sekunder? Sexnekt er ensbetydende med ugler i mosen ... Jeg hadde aldri turt! Hehehehe!😊 Takk for noen veldig morsomme bilder😅 Tror faktisk jeg tar sjangsen (om jeg får den, da!). Hi Anonymous poster hash: b466b...808
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #40 Skrevet 15. februar 2016 Du kommer vel til å henge mye her inne i årene fremover nå da 🙊😂 Anonymous poster hash: 2da47...43f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #41 Skrevet 15. februar 2016 Du kommer vel til å henge mye her inne i årene fremover nå da 🙊😂 Anonymous poster hash: 2da47...43f Regn med det!😂 Må få meg et pent beukernavn også da; "FruSmith👶🏼👶🏼👶🏼👶🏼👶🏼👶🏼" Hi Anonymous poster hash: b466b...808
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå