Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er aktiv på forumet i diverse tråder og klubber, men ønsker å poste dette anonymt da det har informasjon av svært privat karakter. 

Jeg ble gravid som 15 åring og mine foreldre presset meg til abort. Da jeg var i begynnelsen av 20-årene var jeg gravid tre ganger, som endte i en tidlig spontanabort og to ex.u. Det skal sies at min livssituasjon på det tidspunktet var veldig ustabil og innebar mye uansvarlig festing. 

Livet forandret seg enormt da jeg møtte min mann. Vi har vært sammen i fem år og alt er vel. Han ble min redning. 

Jeg er nå midt i tredve årene og vi har allerede hatt tre ferskforsøk. Eggene vil ikke feste seg. 

Er det noen råd der ute? Min historie viser jo at jeg "lett" ble gravid. Er det alderen? Blodprøvene er "fantastic" som legen sa. 

Anonymous poster hash: fed67...96b
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144261663-hva-kan-sjekkes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når vi skulle ha fryseforsøk nr 2 var jeg å fikk akupuntur i magen som skulle hjelpe livmorslimhinnene slil at egget skulle feste seg bedre ..jeg hadde litt behandling i september , i oktober var vi inne og jeg er nå 21 uker på vei , og venter en prins i slutten av juni ..

Anonymous poster hash: 6251b...03b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...