Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Har hatt det i noen år, legene sa for noen år siden at de aldri hadde sett det før og hudlege hadde heller aldri sett det før og alle avfeie det med å være en skade og harmløst. Men jeg vet nå at det faktisk kan være den lest hissige formen for føflekkreft er helt knust... er gravid og tenker at om det er kreft så var det jo spredd seg voldsomt på disse årene. Nå må vel hudlege fjerne hele neglen og evt amputere fot eller bein som det står på mange steder på nettet. Skal til hudlege torsdag for å fjerne en annen pigmentert nevi og da må jeg si hva det på tåen min er siden han ikke har peiling. Men jeg vet fordi jeg har sett det på nett.. Melanonychia heter det. Og dette på tånegl min er mest sannsynlig kreft.. Er helt lamslått Anonymous poster hash: a2254...cdb
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Har hatt det i noen år, legene sa for noen år siden at de aldri hadde sett det før og hudlege hadde heller aldri sett det før og alle avfeie det med å være en skade og harmløst. Men jeg vet nå at det faktisk kan være den lest hissige formen for føflekkreft er helt knust... er gravid og tenker at om det er kreft så var det jo spredd seg voldsomt på disse årene. Nå må vel hudlege fjerne hele neglen og evt amputere fot eller bein som det står på mange steder på nettet. Skal til hudlege torsdag for å fjerne en annen pigmentert nevi og da må jeg si hva det på tåen min er siden han ikke har peiling. Men jeg vet fordi jeg har sett det på nett.. Melanonychia heter det. Og dette på tånegl min er mest sannsynlig kreft.. Er helt lamslått Anonymous poster hash: a2254...cdb Du kan trøste deg med at hadde det vært en hissig føflekk-kreft hadde du ikke levd nå. Hissig føflekk-kreft dør man av ganske fort hvis det ikke behandles. Hvis du har hatt den i noen år, er den nok ikke farlig, og skulle det mot formodning være kreft, er den i hvert fall ikke hissig og aggressiv. Bare pust rolig, slutt å google og ta det med ro frem til legetimen. Anonymous poster hash: c4555...191
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Jeg er livredd og bare gråter og gråter og er ikke klar for å dø. Ikke nå. Ikke nå som jeg skal bli mamma og vi skulle jo leve sammen som familie.. Nå skjønner jeg at det ikke kommer til å bli sånn og det knuser hjertet mitt. Veien videre nå blir tung.. altfor tung.. Anonymous poster hash: a2254...cdb
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Jeg er livredd og bare gråter og gråter og er ikke klar for å dø. Ikke nå. Ikke nå som jeg skal bli mamma og vi skulle jo leve sammen som familie.. Nå skjønner jeg at det ikke kommer til å bli sånn og det knuser hjertet mitt. Veien videre nå blir tung.. altfor tung.. Anonymous poster hash: a2254...cdb Men, som sagt, det er mest sannsynlig ikke noe farlig. Man går ikke rundt med aggressiv føflekk-kreft i årevis. Dette kan sikkert behandles, og hos hudlege er du uansett i gode hender. Anonymous poster hash: c4555...191
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 Ja, det har jeg. Har hatt det i flere år og har trodd det kommer av ubehandlet fotsopp eller neglsopp. Har også lest på nett at det kan være et tegn på føflekkreft! Er allikevel så flau for å ha gått med sopp i så mange år at jeg ikke har tatt motet til meg for å gå til legen. Når de du har vært hos "aldri har sett det" tenker jeg at jeg ikke vil få noe hjelp uansett og fortsetter min tilværelse i fornektelse Jeg tror ikke det er veldig hissig føflekkreft, da hadde man hatt mange andre symptomer som nok ikke hadde vært mulig å overse! Anonymous poster hash: 633fc...b79
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 Jeg er oppslukt av angst pga dette her.. jeg vil ikke dø, jeg vil ikke måtte amputere som mange har mått tydeligvis.. Hvordan kan jeg holde ut til torsdag og får ikke noe svar på torsdag uansett.. kan hende han aldri har hørt eller sett det og hva gjør jeg da! Jeg vet hva dette er, jeg vet hva det kalles men mange leger og hudleger aner ikke hva dette er. Det virker håpløst når ikke hudlegen her til lands kan noe om dette og bare avfeier det som noe ufarlig når leger i andre land sier at dette er alvorlig. Jeg vil ikke si farvel til samboer og moren og broren min.. føles ut som slutten det her Anonymous poster hash: a2254...cdb
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #7 Skrevet 15. februar 2016 Herregud... Hva feiler det dere? (Hint:ikke føflekkreft!) Anonymous poster hash: 760c3...120
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #8 Skrevet 15. februar 2016 Hvordan vet du det ikke er det? er bare så livredd uff.... Anonymous poster hash: a2254...cdb
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #9 Skrevet 15. februar 2016 Hvordan vet du det ikke er det? er bare så livredd uff.... Anonymous poster hash: a2254...cdb Detb er da ingen grunn til å tenke dommedag med en gang, det hjelper ikke å bli hysterisk redd Anonymous poster hash: 84f94...610
sug lut Skrevet 15. februar 2016 #10 Skrevet 15. februar 2016 Jeg er oppslukt av angst pga dette her.. jeg vil ikke dø, jeg vil ikke måtte amputere som mange har mått tydeligvis.. Hvordan kan jeg holde ut til torsdag og får ikke noe svar på torsdag uansett.. kan hende han aldri har hørt eller sett det og hva gjør jeg da! Jeg vet hva dette er, jeg vet hva det kalles men mange leger og hudleger aner ikke hva dette er. Det virker håpløst når ikke hudlegen her til lands kan noe om dette og bare avfeier det som noe ufarlig når leger i andre land sier at dette er alvorlig. Jeg vil ikke si farvel til samboer og moren og broren min.. føles ut som slutten det her Anonymous poster hash: a2254...cdb Du trenger psykolog mer enn du trenger hudlege.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #11 Skrevet 15. februar 2016 Kjære deg, du må ikke tro at du vet bedre enn godt utdannede leger fordi du kan google. Om du hadde hatt hissig føflekkreft hadde du ikke levd symptomfritt nå, det skjønner du vel? Du må virkelig ta deg sammen og begynne å bruke hodet ditt. Anonymous poster hash: b0bf3...477
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå