Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Starter med pergotime denne mnden, og skal prøve det i 3 mnder. Uten eventuelt resultat henvises vi til ivf på St. Olav. Noen som vet hvor lang ventetid det er der? Lurer på om vi burde be om at henvisningen sendes allerede nå, og at vi heller avslutter henvisningen dersom det skulle klaffe med pergo..

Takk for svar😊

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144261625-ventetid-stolav/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med oss tok det bare noen mnd fra henvisningen blei sendt til vi fikk klart signal .. Er masse blodprøver dere må ta før dere får klart signal , og jeg vet ikke men er ikke sikkert du kan ta disse prøvene mens du går på pergotime ? Hør med gynokologen din hva ho/han mener ?

Okej, da er det kanskje ikke så lang ventetid som jeg har innbilt meg.. Skal høre med a jeg, åssen detta er. Men kan godt være som du sier, at resultatene på blodprøver kan bli misvisende når man går på pergo😊 Hun spurt jo før vi startet om vi ville henvises til ivf med en gang, eller om vi ville gi pergo et forsøk. Så da får jeg kanskje bare stå for valget vårt noen mnder til i tilfelle. Er jo lov å håpe at det er det som skal til😊

Legen henviste oss i juni 2015 tror jeg, også var vi inne til første time i september. Så fulgte masse blodprøver og sånt, men da de var i orden skjedde ting raskt og første forsøk ble i januar i år:) Skulle egentlig være i desember, men de rakk det ikke før julestengt.

Annonse

Så godt å høre, så for meg mye lengre ventetider enn dette😄

Så bra😊 Bor på Østlandet, så hadde kanskje vært mer logisk å velge Oslo. Men har hørt at de er veldig flinke og ålreite på St.Olav, så da får vi tåle noen ekstra mil i bil😉

Også er det jo så klart lov å håpe at vi slipper i det hele tatt. Dag 2 med første pergokur nå, krysser fingre og tær at det er dette som skal til☺️

Jeg bor i Oslo. Med gangavstand til riksen. Valgte st Olav helt bevisst!! Og har aldri angret. Har flere bekjentskaper som har vært på riksen, og jeg føler meg bedre ivaretatt. Alt et individuelt, og vanskelig å sammenligne. Men jeg er hvertfall veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...